-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

متن پیاده شده روز سه شنبه هفت اردیبهشت 1389


سلام

سه شنبه هفت اردیبشت 89 ، 27 آوریل 2010 میلادی

امروز درباره شش موضوع صحبت می کنیم. اما قبلا از آن، عذرخواهی بکنم از این که در برنامه دیروز تاریخ پشت سر من غلط بود. بعضی از دوستان نوشته بودند و تذکر داده بود که من تشکر از همه شان می کنم.

اما نکته اول این که آقای کروبی در جمع پاره ای از نمایندگان ادوار گذشته مجلس سخنانی گفته است که شما را به خواندن اش دعوت می کنم. از بین این نکات تاکید آقای کروبی بر اطلاع رسانی و تاکتیک حکومت بر ای این مجاری اطلاع رسانی را ببندد و ارتباط  درونی ما با هم را کند کند و مردم را بترساند که مثلا جی میل سکیور(امن) را می تواند ببیند و همین طور رسانه های دیگر ماهواره ای حمله کند تاکید به جایی است و این نیاز که جنبش رسانه مستقل خودش را داشته باشد بیش از پیش احساس می شود و باز هم تاکید بر این است که چه اطلاع رسانی درون جنبش و چه اطلاع رسانی به عموم باید که از طریق اینترنت ماهواره و غیره زیر فشار حکومت بسته می شود باید فرد به فرد اطلاع رسانی کنیم و یا از طریق راه هایی نظیر به دیوار چسباندن یا شعار نویسی و اسکانس نویسی و اطلاع رسانی از هر راهی از آن چیز هایی است که نباید از آن غافل شد.

نکته دیگر این که آقای جواد منصوری در مصاحبه با روزنامه قدس تکذیب کرده که بنده جزو بنیان گذاران سپاه بوده ام و بنده عرض می کنم که ای کاش ایشان درست می گفت و آن سه ماه اول انقلاب که بنده در میان بنیان گذاران سپاه بودم و اساسنامه اولیه سپاه را نوشتم که خیلی هم فرق داشت با آن چیزی که الان هست . کاش این کار را نکرده بودم برای این که سپاه جنایتکاری که امروز مردم را می کشد و سران اش به فساد و جنایت الوده اند . پیش کش آقای منصوری و برازنده ایشان و احوال گذشته و حال ایشان است.

نکته دیگر این که آقای مدودیف رییس جمهور روسیه در مصاحبه با تلویزیون دانمارک گفته رفتار ایران غیر مسوولانه است و اگر رفتارش را عوض نکند ما از تحریم حمایت می کنیم . به نظر می رسد این چرخش روسیه فقط به دلیل فشار امریکا و دلیل دیگر این که روس ها اینده حکومت ایران را روشن نمی بینند و دوستی با حکومت را زیان بار می دانند این داستان درباره چین هم تا حدی صدق می کند و اکثر کشورها ی جهان در ارتباط گیری با ایران دو بار فکر می کند جز معدودی از کشورهای دیکتاتوری.

نکنه چهارم این که زندانیان زن زندان اوین که در برابر در رییس بند تحصن کرده بودند که اصل تفکیک زندانیان سیاسی از مجرمین عادی اجر شود تا امروز سه شنبه به مقامات زندان وقت داده اند و اگر به خواسته شان نرسند دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

نکته دیگر این که عکس هایی بود از شعار نویسی بر دیوارهای شاهین شهر و دانشگاه اصفهان که تداوم شعارنویسی را بعد از شهرهایی مثل تهران نشان می دهد.

اما نکته آخری بخش آخر از فیلمی است که قبلا درباره اش بحث کرده بودیم.

.

.

 

بحث درباره نکات قسمت آخر این فیلم را برای فردا می گذارم.

تا فردا شاد پیروز، موفق و سرفراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی           





--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته