-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

Latest Posts from Gordab for 04/24/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

توجه کنید که مطالب گرداب برای افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.




متاسفانه یکی از فرهنگ های غلط ما ایرانیان مسخره کردن هر چیزی بدون تحقیق کردن در مورد آن چیز است. مسئله رابطه زلزله و یا بلایای طبیعی با سینه خانم ها هم یکی از همین موارد است که نه تنها اثبات علمی دارد بلکه هزاران آیه و حدیث نیز در دین مبارک اسلام، دین عزیزمان در این باره آمده است.

پروفسور آنتونی جرالد از دانشگاه می شیگان کالیفورنیا در مورد رابطه بین سینه خانم ها و بلایای طبیعی به خصوص زلزله که نوعی تخلیه انرژی از طرف زمین محسوب می شود  اینگونه توضیح میدهد:

طبق نظریهٔ نسبیت مجموع”جرم و انرژی” پایدار و تغییر ناپذیر است (و آن را قانون بقای جرم و انرژی نامند)؛ بدین معنا که انرژی از شکلی به شکل دیگر و یا به جرم یا تغییر اندازه اشیاء تبدیل شود ولی هرگز تولید یا نابود نمی‌شود. انرژی هر جسم (طبق نسبیت خاص) جنبش ذرات بنیادی آن جسم است و مقدار آن از معادله معروف اینشتاین بدست میآید: (باید توجه کرد که این معادله تنها انرژی موجود ذرات را بدست می‌دهد و نه دیگر گونه‌های انرژی (مانند جنبشی یا پتانسیل) ولی چون پستان ها نیز ذرات غول پیکر به شمار می روند در این فرمول جای می گیرند:E=mc2 که به جای متغییر m می توان قطر ممه را قرار داد.

جنبش ممه ای بر محور عمودی

وقتی شاهد بالا پایین پریدن ممه خانم ها در محور عمودی هستید، شما در واقع نخست شاهد تبدیل انرژی پتانسیلی در آن  محور به انرژی مغناطیسی  هستید که موجب برق گرفتگی موقتی شما و خیره گشتن مردمک چشمتان می شود. در مرحله بعدی E از حالت فنریت ممه ای به انرژی جنبشی که باعث افزایش حجم مولکول های آلت شما  و افزایش وزن می گردد و در آخر به انرژی شیمیایی یا تولید پیش آب منتهی می شود.

فراموش نکنید که به غیر از تاثیراتی که این عملیات تبدیل انرژی بر روی مدار مغناطیسی زمین می گذارد، اصل عمل بالا  و پائین پریدن ممه ها نیز با وارد کردن ضربات چکشی بر محور عمودی زمین باعث  انحرافاتی در حرکت مداری آن می گردد که یکی از عوامل اصلی و بسیار مهم در وقوع زلزله می باشد.

مرحله بعدی، مهم ترین  حلقه این زنجیر که منتهی به وقوع زلزله می شود می باشد و بسته به واکنشات در این مرحله است که ریشتر زلزله تعیین می گردد. در مرحله آخر حرکت پتانسیلی پرش ممه ها در محور عمودی به حرکت جنبشی در محور افقی تبدیل می گردد که یکی از علت های اصلی گوز گیج شدن میدان مغناطیسی زمین به شمار می رود:

حرکت ممه ها در محور افقی

در دنیای فیزیک به این عملیات به اصطلاح شلاق زدن گفته می شود. هم اکنون علارغم فشار های چکشی توضیح داده شده بر روی محور عمودی زمین، فشار پرشی رو به جلو نیز هم زمان بر روی محور افقی مدار منتهایی زمین وارد شده و باعث جا به جایی زمین از موقعیت اصلی، در نتیجه حرکت لایه های داخلی و در آخر منتهی به زلزله بر روی سطح زمین می شود. بسیار جالب است که بدانید حالت داگی استایل در بسیاری از احادیث مکروه اعلام شده است که این از بشارت بالا و پشتوانه علمی دین ما خبر می دهد.

سوال: آیا استفاده از کاندوم درصد وقوع زلزله را کاهش می دهد؟

جواب: استفاده از کاپوت یا کاندوم در هنگام عمل شلاق زنی تا حد کمی از درصد وقوع زلزله می کاهد. در این حالت کاندوم نقش کمک فنر در خودرو را ایفا می کند و باعث تبدیل انرژی جنبشی به گرما می شود.

وأوجدنا الأرض الجواب يقوم على أعمدة على الممه هات

و ما زمین را آفریدیم و ستون های آن را بر ممه ها استوار ساختیم

حتی اگر بخواهیم چشم بر روی دنیای علم ببندیم، این واقعیت که ویدئو کوتاه بالا و یا تصاویری این چنینی در زندگی روز مره ما لرزه بر اندام هر موجود زمینی می اندازد غیر قابل انکار است. این چنین تصاویری میت را در گور می لرزاند و آن خود به تنهایی می تواند سبب وقوع زلزله های خفیف بر روی زمین شود.


شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به gordab-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به gordab@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته