-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

متن پیاده شده روز سه شنبه 31 فروردین 1389


سلام

سه شنبه

31 فروردین 1389، 20 آوریل 2010 میلادی

امروز درباره پنج موضوع صحبت می کنیم. اما پیشاپیش به دلیل این که در سفر هستم از کیفیت و پایین و مدت کم برنامه عذرخواهی می کنم.

نکته اول این که آقای کروبی روز گذشته در صحبتی که با دانشجویان داشتند مطالب خوبی رو بیان کردند که توصیه می کنم حتما بخونید. از جمله اینکه ایشان گفته جنبش عمق و وسعت بیشتری پیدا کرده که حرف کاملا درستی است و یک متلکی هم گفته به آقایانی دنیال مدیریت جهانی اند و حالا دنبال مدیریت خانواده و افزایش جمعیت افتاده اند و از این حرف  های بی سر انجامی که به جایی هم نمی رسد.

نکته دوم این که روزنامه بهار هم رسما توقیف شد و سخنگوی کمیسیون ماده ده احزاب هم رسما اعلام کرد که پروانه احزاب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی لغو شده، خبری که پیشتر هم گفته شده بود.

نکته سوم این که بی بی سی در نظرسنجی که از سطح دنیا کرده و بیش از سی هزار نفر مورد سوال وقع شده اند در بین 28 کشوری که  در لیست بوده حکومت ایران نامحبوب ترین حکومت دنیا شده و جالب است که آقای مهندس موسوی در نظرسنجی مجله تایم به عنوان تاثیر گذار ترین شخصیت سال گذشته شناخته می شود . مجموع این دوتا خبر به خوبی نشان می دهد که جنبش سبز ایران در دنیا چقدر محبوب است و توانسته حکومت کودتایی را به جهان بشناساند.

نکته چهارم این که تجمع کارگران شرکت میلاد در برابر دفتر جتمع قائم الرضای اصفهان برای گرفتن حقوق معوقه شان انجام شده همین طور چهل نفر ار گارگران شرکت برد سیر هم برای حقوق شان جلو دفتر مرکزی این کارخانه تجمع کرده اند و همین طور 400 نفر از دانشجویان دانشگاه تربیت معلم کرج هم در اعتراض به کیفیت بد غذا و مدیدرت دانشگاه سینی های غذا را از سلف سرویس تا دفتر رییس دانشگاه روی زمین چیدند و تجمعی هم داشته اند.

نکته آخری این که بر اساس پیشنهادی که یکی از دوستان کرده بود که در فلسطین و در انقلاب سنگ، آن چیزی که مبارزات بی خشنونت فلسطینی ها بود و آن موقع کسی نمی شناخت در  کمیته اجرایی که داشتند در آنجا به صورت هفته ای برنامه ها طی اعلامیه ای به آگهی مردم می رسید . پیشنهاد این بود که ماهم بر اساس برنامه ای در جنبش سبز داریم و در آن پیشنهاد ها از طرف مردم می آید ما حداقل ماهیانه برنامه ها یمان را ارائه کنیم که من دیروز بر اساس نظرات برنامه چهارگانه را پیشنهاداش را خدمتتون ارائه کردم تا در مورد نهایی کردن و نحوه اجرا یش بعدا صحبت کنیم .

تا فردا شاد ، پیروز ، موفق و سرفراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی

   

 




--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته