-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اسفند ۱۵, دوشنبه

Latest News from Webna for 03/05/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - بدون تردید فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین ، افتخارآفرین ترین فیلم ایرانی از ابتدای پیدایش و رونق صنعت سینما در کشورمان محسوب می گردد. این فیلم سینمایی تاکنون توانسته اغلب جوایز سینمایی معتبر داخلی و خارجی را از آن خود کند و جایزه بهترین فیلم خارجی زبان اسکار نیز این موفقیت را کامل کرد و مهم تر آنکه این اولین بار بود که یک فیلم سینمایی ایرانی برنده جایزه اسکار می شد. 

وب سایت اولین اسکار نیز با هدف انتشار تبریکات و یادبود ایرانیان در مورد این فیلم و جایزه ، راه اندازی شده است. شما نیز می توانید متن یادبود خود در مورد این فیلم را با استفاده از این وب سایت در فضای اینترنت منتشر نمائید.

برای مشاهده این وب سایت به آدرس www.iranoscar.com مراجعه نمائید.


 


وبنا - وب سایت نویس و خوان آغاز به کار کرد. خرید و فروش آنلاین داستان و رمان و نگارش و مطالعه آنلاین داستان و رمان ، مهم ترین اهداف ایجاد و راه اندازی این وب سایت را شامل می شود. جهت مشاهده و استفاده از این وب سایت به آدرس www.nevisokhan.com مراجعه نمائید.


 


وبنا - وب سایت دروپال‌چی امروز رسما آغاز به کار کرد. این پروژه که هدفش گسترش استفاده از دروپال در وب فارسی است سعی دارد با برگزاری دوره‌های آموزش دروپال٬ همایش‌های دروپالی و ارائه خدمات با کیفیت دروپال سطح کارهای ارائه شده در وب فارسی را ارتقا دهد.

در همین راستا اولین دوره آموزشی دروپال در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۸ و ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ برگزار می کند. این کارگاه به مدت ۱۶ ساعت در دو روز برگزار خواهد شد و در پایان دوره دانشجویان خواهند توانست پروژه کاملی را اجرا کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به بخش ثبت نام دروپال‌چی مراجعه فرمایند. 


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته