-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ مهر ۷, پنجشنبه

Posts from Khodnevis for 09/29/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



مهدی خزعلی، پر!

دکتر مهدی خزعلی فرزند آیت الله خزعلی روحانی با نفوذ و عضو مجلس خبرگان، که دو روز گذشته به دادگاه احضار شده بود، از ایران خارج شد.

 

این منتقد سرسخت حاکمیت در آخرین دستگیری خود اعلام کرده بود که اعتصاب غذا خواهد کرد. او گفته بود: «جنازه‌ام را بر دوشتان خواهم گذاشت.» که پس از بیست و شش روز اعتصاب غذا آزاد شد. دکتر خزعلی بعد از آزادی از زندان و در جواب محسن رضایی در پستی به شدیدترین لحن محسن رضایی را مورد خطاب قرار داده  و نوشنه بود: «وقتی چوپانی را که به عمل مقدس شبانی گوسفندان مشغول است، به یکباره فرمانده سپاه می کنیم، ما بسیجیان را گوسفند فرض می کند، و چون بناگاه او را وارد رده‌های بالای سیاست می کنیم، مردم را گوسفند می پندارد، جناب سبزوار رضایی، این بسیجی خیبر نه از دوران فرمانده سپاه بودنت می ترسید که تره برایت خرد کند، نه ورود ناپخته ات به عرصه سیاست و اخذ دکتری در حین خدمت، تو را در نظرش بزرگ کرد، نه از پول کلانت که صرف بوق های تبلیغاتی می کنی دلنگران است.»

 

بر اساس آخرین پست در وبلاگ مهدی خزعلی به تاریخ پنجشنبه هفتم مهر، خبر خروج خود را از ارتفاع سی هزارپایی و در لحظه خروج از مرز هوایی ایران اعلام کرده و نوشته:

دوستان سلام

از تاخير در نوشتن عذر مي‌خواهم،  حق داريد كله مند باشيد، در سختي ها دعايتان بدرقه راهم است و در رفع كرفتاري، بايد شما را از دلنكراني دراورم، راستش همه جيز طوفاني درست شد و غير منتظره!  فرصت كم بود و يك سر ىاشتم و هزار سودا! 

اولاَ : با شرح بالا فرصت نداشتم باي نت بنشينم و قصه ديروز و امروز را بكويم.

ثانياَ : باور نداشتم كه انجه ميبينم و ميشنوم ، حقيقت دارد! بس بايد صبر ميكردم تا واقعيت را لمس كنم و سبس به اطلاع شما  برسانم ، اينك در ارتفاع سي هزار بايي (هيج ارتباطي با سي هزار ميليارد ريال اختلاس ندارد!) هستم و مرزهاي بهشت (ايران عزيز) خارج شده ام ، باور كردم كه خواب نمي ديدم!

اين مختصر را در هوابيما تايب كردم ، ان شاالله شرح ماجرا را فردا با كيبورد فارسي برايتان خواهم نوشت .

تا فردا خدانكهدار

۱۳۹۰/۷/۶    مهدي خزعلي

 


 


وقتی القاعده محمود را تهدید می‌کند
 


جنتی در فیس‌بوک؛ از نمیرالمومنین تا یادآوری به عزرائیل

وی که متولد سال ۱۳۰۵ است علاوه بر امامت جمعه موقت تهران و عضویت در مجلس خبرگان، از سال ۱۳۷۱ به دبیری شورای نگهبان رسید. این در حالی است که جنتی از ابتدای انقلاب عضو این شورا بوده است.

 

تجربه سال‌ها حضور وی در صدر شورای نظارتی نگهبان قانون اساسی، نشان از آن دارد که برای وی حذف مخالفان هیچ ارتباطی به گروه یا منش آن‌ها ندارد. کما اینکه در این سال ها وی چهره‌هایی از اصلاح‌طلبان، ملی مذهبی‌ها، گروه‌های چپ و ... و حتی اصول‌گرایان را نیز حذف کرده است. به نظر می رسد تنها دلیل وی برای تائید صلاحیت افراد نظر مستقیم رهبر ایران و اثبات گوش به فرمان بودن آنان بوده است.

 

پس از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ و اعتراضات وسیع خیابانی به «تقلب» و سرکوب شدید مخالفان شد، جنتی به عنوان کسی که در نهایت صحت انتخابات را تائید کرد به ناگاه محبوبیتی گسترده در فضای مجازی یافت. البته محبوبیتی نه از جنس رهبران مخالفان، بلکه محبوبیتی از جنس طنز. شبکه اجتماعی فیس بوک به عنوان مهمترین شبکه مجازی ایرانیان در حال حاضر سرشار از صفحاتی است که کارشان به سخره گرفتن این روحانی حکومتی است. و مهمترین سوژه برای به طنز کشیدن وی سن و سال بالای اوست. سن و سالی که در پاره ای موارد دیگر نیز دستمایه انتقاد قرار گرفته است. از آنجمله هنگامی که وی میر حسین موسوی و مهدی کروبی را به دریافت پول از جانب آمریکا محکوم کرد، این دو با ارسال نامه ای به مراجع تقلید، کهولت سن را دلیل ناتوانی ذهنی احمد جنتی دانستند. جنتی همچنین مهمترین نقش را در بیان سیاستهای کلی نظام در خطبه های نماز جمعه و تریبون های دیگر دارد. وی بارها و بارها مخالفان و منتقدان را با بدترین واژه ها مورد هجوم و انتقاد قرار داده است و البته رفتارهای فراقانونی وی همواره از گزند دستگاه قضایی به دور مانده است. کما اینکه شکایت مصطفی تاج‌زاده از وی از زمان انتخابات مجلس پنجم همچنان مورد رسیدگی قرار نگرفته.

 

پس از انتخابات، مطالب طنز درباره جنتی رشد فراوانی داشته است. می توان گفت او که در فیس‌بوک به «نمیرالمومنین» معروف است، در حال حاضر مهمترین چهره طنز فارسی در فضای مجازی است. از صفحاتی که به منظور جمع آوری این لطیفه‌ها ایجاد شده است می توان به این اسامی اشاره کرد: خاطرات نمیرالمومنین، حکایت‌های نمیرالمومنین، خاطرات جنتی و آدم و حوا، طرح حذف سه صفر از سنِ آیت الله جنتی،  جک جنتی، کمپین یادآوری احمد جنتی به حضرت عزرائیل، جنتی هستم امری بود،  قدردانی از شتری که بالاخره آدرس خونه جنتی رو پیدا کرد، پاپیروس نوشته‌های نمیرالمومنین و ...

 

در این صفحات که چندین هزار عضو دارند می توان به نوشته‌های خلاقانه‌ای برخورد که به بهانه سن و سال جنتی او را در موقعیت‌های مختلفی با افراد تاریخی قرار می‌دهند. از آنجمله نقش وی در در خوردن سیب توسط حوا یا درگیری وی با کریستف کلمب بر سر کشف قاره آمریکا. در توضیحات یکی از این صفحات از قول جنتی نوشته شده «بنده شدیدا لفظ یکی بود یکی نبود، غیر از خدا هیچکس نبود را تکذیب می‌کنم، بنده هم در آن بازه‌ی زمانی نقش بسزایی داشتم، لطفا حق خوری نفرمائید.» یا در جای دیگری نوشته شده «از این به بعد توی ریاضی، قراره به جای واژه «بی‌نهایت» از «جنتی» استفاده بشه! مثلا انتگرال سه ایکس رو از منفی جنتی تا مثبت جنتی حساب کنید.»

 

البته ناگفته نماند مرگ و زندگی جنتی همانطور که مخالفان را به خنده می‌اندازد، برای خود وی نیز خنده‌دار است. شهریور ماه سال گذشته هنگامی که شایعه درگذشت این روحانی کهنسال در رسانه های گروهی از جمله وب‌سایت‌های حکومتی مانند رجا نیوز منتشر شد، کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با تکذیب این شایعه گفت: «ایشان در کمال صحت و سلامت هستند و وقتی موضوع شایعه درگذشت‌شان را با ایشان در میان گذاشتم، ایشان به این شایعه خندیدند.»


 


مجلس درگیر اختلاس است، سوال از رییس جمهور؟ شاید وقتی دیگر

مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ششم مهر ماه به ریاست محمد رضا باهنر جلسه علنی داشت.

به گزارش «خانه ملت» در این جلسه علنی، گزارش چهار شکایت نمایندگان مجلس که مدت‌ها پیش در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بررسی و برخی تخلفات دولت در این کمیسیون محرز اعلام شده بود، در صحن علنی مجلس مطرح شد اما در پایان، محمدرضا باهنر از نمایندگان خواست که اجازه دهند رای‌گیری برای این گزارش به زمان دیگری موکول شود.

محمدرضا باهنر گفت که اعضای کمیسیون اصل نود مجلس درگیر جلسه دیگری در خصوص اختلاس و مسائل بانکی هستند و به همین دلیل مجلس به بررسی دستور دیگری می‌پردازد.

چندی قبل علی مطهری در رابطه با طرح سوال از رییس جمهوری گفته بود که «هیأت رییسه مجلس صداقت ندارد و بر خلاف آیین‌نامه در خصوص رسیدگی به طرح سوال از رییس‌جمهور تعلل می‌کند و نمایندگان را بازی می‌دهد.»

مطهری همچنین تهدید کرده بود که اگر هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی بخواهد به این روند ادامه دهد از سمت خود به عنوان نماینده مجلس استعفا خواهد داد.

پس از سخنان مطهری، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی گفته بود «هر وقت عزمی در مجلس برای طرح سوال از رییس‌جمهور ایجاد شود، طبق قانون هیأت رییسه نمی‌تواند ایستادگی کند.»

طرح سوال از محمود احمدی‌نژاد، بعد از پیگیری‌های علی مطهری، نماینده اصولگرای منتقد دولت روز پنجم تیرماه با ۱۰۰ امضا به هیات‌ رییسه مجلس ارائه شد.

این طرح دارای چهار شکاایت ۱۲ نماینده از احمدی نژاد است که این چهار شکایت عبارتند از: «عدم معرفی به موقع وزیر ورزش و جوانان به مجلس، مقاومت احمدی‌نژاد در اجرای حکم حکومتی رهبر جمهوری اسلامی در قبال وزیر اطلاعات؛ شکایت هشت بندی ۱۲ نماینده مجلس در مورد ۴۰ الی ۵۰ مورد تخلف دولت محمود احمدی‌نژاد و شکایت ۱۵ نماینده از محمود احمدی‌نژاد در خصوص ادغام وزارتخانه‌ها بدون رعایت قانون اساسی و همچنین بی‌توجهی دولت به نظر شورای نگهبان.

گفتنی است کمیسیون اصل نود نیز تخلفات دولت را محرز اعلام کرد.


 


پیشنهاد «نامشروع» رییس فدراسیون به بازیکن زن ملی‌پوش

به گزارش این مشرق چندی پیش یکی از ملی‌پوشان زن  به همراه مادرش به وزارت ورزش و جوانان رفته و با حالتی مستاصل تعریف کرده است که رییس فدراسیون مربوطه به او پیشنهاد رابطه نامشروع داده تا به وی اجازه دهد در تیم ملی بماند.

مشرق به نقل از «جهان ورزش» اضافه کرده که پس از شکایت این خانم ملی‌پوش قرار است به زودی رییس این فدراسیون که چنین پیشنهادی را داده است از سمتش برکنار شود.

براساس برخی اخبار دیگر رییس این فدراسیون هم‌اکنون نیز از سوی وزارت ورزش و جوانان اخراج شده تا جایگزینی برایش انتخاب شود.

فساد اخلاقی و مالی در سطوح  مختلف نظام و به‌خصوص حوزه ورزش بسیار گسترده است؛ چندی قبل هم برخی مربیان باسابقه از عمق فساد در فوتبال ایران گفتند که بازیکنان برای بازی در تیم ملی فوتبال رشوه پرداخت می‌کنند.

در یکی از برنامه‌های ورزشی ۹۰ که به «ناپاکی‌های فوتبال می‌پرداخت» مجید جلالی، سر مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، با اشاره به فروخته‌شدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران از بازیکنی صحبت کرد که برای بازی در تیم ملی، هشت و نیم میلیون تومان پرداخت کرده بود.

این مربی باسابقه فوتبال ایران در این زمینه گفت: «یک بار دیگر هم سرمربی یک تیمی بودم، یک بازیکن داشتیم که تازه عمل کرده بود و شرایط بازی کردن نداشت. آن بازیکن به من اصرار کرد که حتما چند دقیقه او را به زمین بفرستم. گفتم چرا این همه اصرار می‌کنی؟ گفت قرار است به تیم ملی دعوت شوم و اگر بازی نکنم روزنامه‌ها شلوغ می‌کنند. گفتم تو از کجا می‌دانی قرار است دعوت شوی تیم ملی؟ گفت دعوت می‌شوم. البته آن بازیکن دعوت هم شد و در تیم ملی بازی هم کرد. آن بازیکن به من گفت سه و نیم میلیون دادم دعوت شدم، ۵ میلیون هم دادم که بازی کنم.»

فساد گسترده در میان مدیران ورزشی جمهوری اسلامی باعث شده که سال‌ها جمهوری اسلامی در میادین ورزشی با ناکامی روبرو شود.


 


محسن رضایی: اگر بگویم چه نظری راجع به هاشمی دارم جامعه دچار تنش می‌شود

محسن رضایی به مناسبت سالگرد آغاز جنگ هشت ساله ایران و عراق در گفتگویی تفصیلی با روزنامه اعتماد در خصوص مساله‌ی جنگ و نیز حوادث پس از انتخابات اظهار نظر کرده است.

به گزارش انتخاب آقای رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این گفتگو از هاشمی رفسنجانی انتقاد کرده و گفته با وی اختلاف نظر دارد؛ وی همچنین با انتقاد از میرحسین موسوی، او را یکی از عوامل اصلی حوادث «فتنه» دانسته است.

هاشمی خاطرات خود را سانسور می‌کند

رضایی با اشاره به خاطرات منتشر شده سال ۶۷ هاشمی رفسنجانی گفت که وی در این کتاب همه‌چیز را بیان نکرده است.

وی گفت: «در کتاب خاطرات سال ۶۷، آقای هاشمی بعضی‌جاها ایشان از یادشان رفته که جزییات را بگویند. آقای هاشمی قبل از آمدن به کرمانشاه در خردادماه سال ۱۳۶۷ با امام ملاقات مهمی داشتند. ایشان که خدمت امام می‌روند، امام حرف های مهمی به آقای هاشمی می زنند ولی ایشان این موارد را در خاطرات خود ذکر نمی‌کنند. و عدم ذکر آنها برداشت از خاطرات ایشان را به انحراف می‌کشاند، لذا من در خاطراتم حتما این مسائل را خواهم گفت و دقیق توضیح خواهم داد. این کتاب خاطرات خود من است و مربوط به سال‌های آخر جنگ می‌شود که در آن برخی اسناد و نامه‌های من به امام منتشر می‌شود.»

اختلاف با هاشمی رفسنجانی

محسن رضایی در ادامه به اختلافاتش با رفسنجانی اشاره کرد و گفت اگر بگویم چه نظری راجع به هاشمی دارم جامعه دچار تنش می‌شود.

وی گفت: «اختلاف نظر من با آقای هاشمی از زمان اداره جنگ شروع شد و در دوره اول ریاست‌جمهوری ایشان اوج گرفت ولی هیچگاه این اختلاف نظرها را علنی نمی‌کردم مگر در موارد بسیار نادر. اما در نامه‌هایی به ایشان یا صحبت‌های حضوری نظرات خود را به ایشان می‌گفتم و الان هم می‌گویم، چون بیان علنی اختلافات تاثیرگذاری‌های دوستانه را کاهش می‌دهد. اگر اعتقادات خود را نسبت به هاشمی بروز می‌دادم جامعه متلاطم و دچار تنش می‌شد.»

متهم کردن دولت میرحسین موسوی به کم‌کاری در جنگ

رضایی در بخش دیگری از گفتگویش دولت میرحسین موسوی را به «کم‌کاری» در جنگ متهم کرد و گفت: «انتقادات تند و تیزی به دولت زمان جنگ داشتم و معتقد بودم که دولت در حوزه اقتصاد کم‌کاری می‌‌کند.»

حوادث پس از انتخابات و متهم کردن هاشمی

فرمانده کل سپاه در دوران جنگ سپس به حوادث پس از انتخابات پرداخته و متهم کردن هاشمی رفسنجانی به سکوت و عدم حل و فصل نکردن ماجرا افزوده است: «من مطمئن بودم که اگر نقش احمد آقا در حوادث بعد از انتخابات ایفا می‌شد خیلی از مسائل پیش نمی‌آمد چون در تاریخ انقلاب، احمد آقا یک نقش بی‌بدیل داشته است و جلوی بسیاری از فتنه‌ها و بحران‌ها را گرفت. در حوادث بعد از انتخابات هم اگر آقای هاشمی همت می‌کردند این ماجراها تا این اندازه طول نمی‌کشید و یک ماهه جمع می‌شد ولی این افراد اکثرا سکوت کردند.»

تقصیر میرحسین بود

محسن رضایی اضافه کرده است که ریشه حوادث بعد از انتخابات سران سبزها بوده‌اند: «رفتارهای خود آقای میرحسین که ساعت  ۱۱ شب گفتند من رییس‌جمهور هستم [در بوجود آوردن این حوادث] موثر بوده است.»

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان هم اعتراض‌های مردمی را «شورش» توصیف کرده که از طرف آمریکا طراحی شده بود. وی گفت: « ۲۵ بهمن یک شورش بود. معلوم است که من سران فتنه‌یی که در شورش شرکت می‌کنند را آلت دست دیگران می‌دانم. در حوادث ۲۵ بهمن مردم از آن آقایان جدا شده بودند ولی آنها متوجه نشدند. در حوادث ۲۵ بهمن امریکا با یک جمع‌بندی از حوادث ۲۵ خرداد یک طراحی جدید کرده بود که عده‌یی در خیابان‌های تهران به دست پلیس ایران کشته شوند و سپس به بهانه حقوق بشر در ایران دخالت کنند.»


 


بن‌لادن: احمدی‌نژاد یا کور بوده فروریختن برج‌های دوقلو را ندیده یا متوهم است

 اسامه بن‌لادن در گفتگو با خبرنگار برزخی ما در عالم برزخ در خصوص اتهامات مطرح شده احمدی نژاد درباره  ۱۱ سپتامبر گفت:

«از اینکه بنده را برای مصاحبه انتخاب کردید متشکرم. بعد از اینکه سربازان امریکایی بنده را در ویلای محقرم به شهادت رساندند کسی جویای احوالم نبوده. حرف برای گفتن زیاد دارم. این دروغ‌ها که مطرح می‌کنند بدنم در قبر می‌لرزه، بنده نمی‌دانم به احمدی نژاد  این حرفهای دورغ را از کجاش بیرون می کشه که میگه یازده سپتامبر را بن لادن طراحی نکرده و کار خود آمریکایی‌هاست.»

بن لادن ادامه داد: «از قول بنده به دکتر محمود احمدی نژاد سلام برسانید و بگویید بن‌لادن از آن دنیا می‌گوید احمدی‌نژاد حادثه به این بزرگی برای ده سال پیش است  مثل هولوکاست هفتاد سال پیش نیست که بشه به این راحتی تکذیب بشه. احمدی نژاد یا کور بوده و سقوط برج‌های دوقلوی نیویورک را که بر اثر برخورد هواپیما صورت گرفته را ندیده است یا اینکه به بیماری توهم دچار شده است. اخیرا متوجه شدم احمدی نژاد می‌تواند مامور آمریکایی‌ها باشد که برای آنها تبلیغ می‌کند. من اسامه بن لادن می‌گویم سقوط برجها کار سازمان ما بوده و  برای همین از طریق واسطه ها دستور دادم سازمان در آن دنیا تکذیبیه صادر کنه و بگه احمدی نژاد دورغ‌گو است.»

بن‌لادن در پایان گفت: «از اقای خامنه‌ای توقع نداشتم چنین انسان دورغ‌گویی که در راستای امریکا قدم بر می‌دارد را بر سر کار بیاورد, نا سلامتی  در سی سال گذشته جمهوری اسلامی ایران هزارن نفر را خاک اروپا و امریکا و داخل ایران ترور کرده است و ما انگشت کوچیکه جمهوری اسلامی ایران هم نمی شویم. از اقای خامنه‌ای می‌خواهم برادر علی اکبر هاشمی رفسنجانی را بر سرکار بیاورد که تا بار دیگر جهان شاهد ترور باشد.»


 


جهرمی: مدیرعامل بانک ملی به کانادا گریخته است

 

بانک‌های ملی، صادرات و سامان از متهمان اصلی پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی هستند که از آن به عنوان بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ ایران نام برده می‌شود. روز گذشته رسانه‌ها از استعفای خاوری با عنوان «عذرخواهی از مقام معظم رهبری و ملت ایران» خبر دادند و همزمان اعلام کردند مدیران عامل بانک‌های خصوصی صادرات و سامان نیز عزل شده‌اند.

 

محمد جهرمی در واکنش به خبر عزل خود امروز بیانیه‌ای منتشر کرده است. در این بیانیه آمده است: «باید بگویم علیرغم پیگیری‌های انجام شده توسط اینجانب و تماس با وزارت اطلاعات و قوه قضائیه برای دستگیری متهمان اصلی، كسانی كه پشتیبان اصلی این فساد بودند، موضوع را به نحوی در رسانه‌ها مطرح كردند كه گویی تمام اتهام‌ها و تقصیرها متوجه بانك صادرات ایران و مدیر عامل آن بوده است. این افراد در صدد بودند با فرافكنی، گناهان خود را پنهان نموده و آدرس غلط به مردم بدهند. ازاین رو، مجبور شدم مصاحبه نمایم و برخی از ابعاد گستردۀ این فساد را در بخش های بانكی و مسئولان اجرایی برای مردم بازگو كنم و با پیگیری های جدی تری از گذشته، به دنبال عوامل اصلی این فساد در بانك مركزی و بدنه دولت و شبكه بانكی باشم اما این مصاحبه برای این عوامل گران تمام شد.»

 

مدیرعامل سابق بانک صادرات در ادامه نوشته است: «امروز هم با كنار گذاشتن بنده باز هم آدرس غلطی را به مردم می‌دهند، زیرا با فرار آقای خاوری (مدیر عامل بانك ملی) به كانادا برخی از آنان دچار سردرگمی و دستپاچگی شده‌اند. خاوری كه با توجه به گستردگی فساد در بانك ملی در این پرونده و پرونده‌های دیگر، احتمال دستگیری خود را به خاطر ارتباط با این پرونده‌ها و عوامل پشت پرده آن ها می‌داد به كانادا گریخت و اكنون عوامل مرتبط با وی در بانك مركزی و دولت درصدد رفع و رجوع این فرار، كه با كمك و پشتیبانی برخی از آنان انجام گرفته است، هستند و از ترس گسترده‌تر شدن ابعاد این موضوع با شخص اصلی پیگیری كننده و شكایت كننده اصلی این پرونده برخورد نمودند.»

 

 در ادامه این بیانیه آمده است: «اكنون مسئولانی كه اقدام به واگذاری زمین های بسیار ارزان به آقای مه آفرید امیرخسروی و گروه امیر منصورآریا كرده اند و برای دادن مجوز تاسیس بانك به این گروه و واگذاری پروژه های بزرگ كشور بدون مناقصه به آن ها پیگیر بوده اند، باید پاسخگوی مردم  و قوه قضائیه باشند. آن هایی كه آقای خاوری مدیر عامل بانك ملی را كه از اول، خود و خانواده‌اش مقیم كانادا بودند و با داشتن اقامت در كانادا به نظر نمی‌رسد هیچ تعهدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، انتخاب نمودند، اكنون باید پاسخگوی این فساد مالی توسط این نوع افراد باشند.»

گفتنی است که بر اساس گزارش‌ها، در حال حاضر «خاوری» به همراه وزیر اقتصاد در لندن به سر می‌برند. با این حال سخنگوی بانك ملی ایران در گفت‌وگو با ایسنا گفته است:  «طبق برنامه ایشان پنج‌شنبه هفته جاری به تهران باز خواهند گشت.»


 


عظما در نقش مبصر مجلس
 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به khodnevis-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به khodnevis@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته