-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ مهر ۱, جمعه

متن پیاده شده روز سه شنبه 29 شهریور 90

 

سه شنبه 29 شهریور نود 20سپتامبر 2011 میلادی

امروز درباره دوازده موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که بخشی از بازار پارچه فروش ها در پی پایان مهلت یک هفته ای به دولت درباره مالیات بر ارزش افزوده مجداد بسته شده است. فرمانده بسیج اصناف گفته برخورد و دستگیری بازاری ها کار نیروهای او نبوده است و نیروی انتظامی این کار را کرده است.

موضوع دوم این که تجمع دراویش گنابادی در برابر زندان اوین با جو امنیتی و بستن راه ها مواجه شد و بخشی از دراویش این تجمع را ملغی کردند اما با رفتن عده ای از آنها، هفت نفر از آنها در برابر زندان اوین دستگیر شدند.

موضوع سوم این که آقای عرب سرخی که هفته پیش آزاد شده بود به دنبال یک تلفن دوباره اظهار و زندانی شد.

نکته بعدی این که 22 زندانی که از زندان قزل حصار به رجایی شهر و اوین منتقل شده بودند، سحرگاه دیروز اعدام شدند.

نکته پنجم این که خانم فرانک فرید فعال حقوق زنان که در تبریز دستگیر شده است به دنبال ضرب و شتم از ناحیه گوش چپ آسیب دیده  و در صورت عدم رسیدگی احتمال نقص عضو او وجود دارد.

نکته ششم این که آقای وزیر ارشاد درباره دستگیر شدگان به جرم ارتباط با بی بی سی فارسی گفته که از این موضوع اطلاعی ندارد و وزیر اطلاعات قرار است داستان را برای او بگوید.  

نکته هفتم این که داستان اختلاس کماکان خبر اول ایران است. خبرگزاری فارس وابسته به سپاه نوشته در مهر 88 نامه ی یک کارشناس به مدیریت ارشد نوشته بوده است و در آن هشدار داده بودند و گفته بوده این پولی که این گروه امیرمنصور وام می گیرد فقط برای جابجایی دیون است و سوال را به سمت سهمیه آقای جنتی در دستگاه دولت یعنی آقای جهرمی می برد که مدیرعامل بانک صادرات است.

آقای وزیر اقتصاد احمدی نژاد هم به خبرنگاران گفته شما زیادی می پرسید و محافظین اش با خبرنگاران برخورد کرده اند.

مشرق خبر داد از این که یک گروه وابسته راه آهن و همین امیرمنصور آریا به 120 میلیارد تومان آن هم با اقساط ده ساله واگذار شده در حالی که در همین حال بیش از دویست میلیارد تومان پروژه داشته است.

رییس بانک مرکزی درباره دارایی های باند اختلاس گفته که چهار هزار و هفصد میلیارد تومان ارزش دارد که توقیف شده است.

یکی از نمایندگان مجلس نکته ای را اشاره کرده است که ابعاد فساد بعدی را مشخص می کند که کمتر این نیست. و آن تبدیل کاربری اراضی یافت آباد تهران در زمان شهرداری آقای احمدی نژاد برای فردی به نام صالحی است. هزار میلیارد تومان فقط در همینن یک مورد اتفاق افتاده و بعد از آن این فرد بانک تات را درست کرده است.

نکته هشتم این که یک سند ویکی لیکس نشان می دهد آقای سلمان صفوی برادر رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه و مشاور نظامی آقای خامنه ای در جلسه ای پشت درهای بسته با پاره ای از دیپلمات های آمریکایی و اروپایی بعد از انتخابات 88 گفته بوده است که یک نفر در بیت رهبری دستور مهندسی این انتخابات و سرکوب آن را صادر کرده است. آقای سلمان صفوی نام او را نبرده است اما بسیاری معتقد اند این فرد مجتبی خامنه ای است و همین طور او عزیر جعفری فرمانده سپاه را از عوامل اصلی کودتا خوانده است.

نکته نهم این که آقای احمدی نژاد عازم سفر نیویورک شده و مشایی هم گفته بود همراه او نخواهد بود در آخرین لحظه به تیم اضافه شده است. حمید بقایی هم با او رفته است.

رجا نیوز خبر داده از این که روس ها در تدارک یک مذاکره سه جانبه با آمریکا هستند و پیاپیش در ایران آقای احمدی نژاد را آنچنان سنگ رو یخ کرده اند که این قبیل جلسات بدون آتوریته او انجام شود.

آقای لاریجانی هم گفته فقط دون پایه ها در این اختلاس دست نداشته اند و طرح سوال از رییس جمهور مطرح است.

نکته دهم این که جبهه پایداری جواب گروه هفت به علاوه هشت و اصول گرایان سنتی را برای مذاکره درباره انتخابات نداد و همچنان با چراغ خاموش حرکت خود را ادامه می دهد.

نکته یازدهم این که از یکشنبه تاکنون بیش از پنجاه نفر در یمن کشته شده اند و دیکتاتور در حال احتضار همچنان خون می ریزد.

نکته آخر این که در ایران در شرایطی که کارخانه جات برای یک یا دو میلیارد تومان قادر به پرداخت حقوق معوقه کارگران نیستند سه هزار میلیارد تومان بسیار گویاست.

آکسیون هایی که در لهستان سابقه دارد و در محل کارخانه می ماندند و تحصن می کردند        و خانواده ها به آنها غذا می رسانند می تواند یکی از راهکار ها خوب برای اعتراضات کارگری باشد.

در شرایطی که خود حکومت اعلام می کند با هفتصد میلیارد تومان مشکلات دامپروری ها و واحد های لبنی حل می شود ملبغ این اختلاس بسیار گویاست. آکسیون هایی مانند حرکت دامدارهای آمریکایی در زمان بحران اقتصادی می کردند این بود که با دام ها حرکت می کردند و تظاهرات هایی از این دست می کرند.

همین طور کاری که  در آمریکای لاتین زنان خانه دار با کاسه بشقاب های خالی انجام می دادند و با به سر و صدا درآودردن آنها می گفتند که گرسنه اند در ایران هم با توجه به سفره های خالی از نان زمینه استفاده دارد.

اما تمام این قبیل برنامه ها زمانی تاثیر دارد که در چارچوب یک برنامه استراتژیک و سازماندهی منظم در جنبش قابل پیاده سازی باشد و این لزوم سازمان انتخابی برای مخالفین را یادآوری می کند.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی V

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته