-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ مهر ۲, شنبه

Latest News from Iran Green Voice for 09/24/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



ندای سبز آزادی: اسماعیل گرامی مقدم، مشاور کروبی و سخنگوی حزب اعتماد ملی، در خصوص آخرین وضعیت مهدی کروبی و میرحسین موسوی گفت: “حضور آقای کروبی و موسوی در یک آپارتمان کوچک با حضور ماموران امنیتی که به هیچ کسی حتی اعضای خانواده اجازه ورود نمی دهند، حکایت از این دارد که نه تنها آنها درخانه امن خودشان نیستند، بلکه از یک چنین حصری می توان به عنوان سلول انفرادی یاد کرد.”

به گزارش سحام نیوز، این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برخورد دوگانه مسئولان حکومتی در رابطه با موضوعات سیاسی گفت: اگر ما می گوییم حکومت برخورد متناقض دارد از آن جهت است که مسئولین دستگاه خارجه و مسئولین حکومتی از رهبران سوریه می خواهند با مخالفین خود گفت و گو کرده و اختلافات خود را پشت میز مذاکره حل و فصل کنند و از طرف دیگر رفتار های غیر قانونی با معترضین در داخل کشور و نیز با کسانی که از بنیان گزاران این نظام بوده اند و سالها در رده های بالای حکومتی خدمت کرده اند و دلسوزانه معترض رفتار های غیر قانونی هستند انجام می دهند و کوچک ترین توجه ای به خواست مردم ندارند.

گرامی مقدم همچنین در خصوص نامه فاطمه کروبی به صادق لاریجانی نیز گفت: نامه سرکار خانم کروبی ضمن اینکه بیان گر رفتار غیر قانونی دستگاه قضائی و مسئولین امنیتی است نشان دهنده تناقض آشکار میان قول و عمل مسئولین دستگاه خارجه و دولتی در مواجهه با مسائل داخلی و خارجی به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: نامه سرکار خانم کروبی به خوبی نشان می دهد در ۲۱۰ روز گذشته ای که آقایان کروبی و موسوی در زندان خانگی بسر برده اند، به دلیل عدم برخورداری از حقوق اولیه یک زندانی تحت فشارهای روحی و روانی قرار گرفته و در حقیقت آنها در سلول انفرادی به سر می برند و امیدوارم هرچه سریع تر حکومت به این رفتار دوگانه خود پایان دهد و تمامی زندانیان سیاسی در بند و رهبران جنبش را از زندان و حبس خانگی آزاد نماید.

همسر مهدی کروبی دیروز در نامه ای به رئیس قوه قضاییه با اشاره به رفتار غیر قانونی نیروهای امنیتی در ۲۱۰ روز گذشته، از وی خواست تا هر چه سریعتر به این موارد به عنوان نهاد قضایی رسیدگی کند.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به irangreenvoice-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به irangreenvoice@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته