-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ مهر ۸, جمعه

Latest News from Webna for 09/29/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - لینک پد مکانی است برای به اشتراک گذاری مطالب جالب و کاربردی در رابطه با تکونولوژی. به گفته مدیر سایت این سایت مشابه سایتهای معروفی مثل Digg است.

مدیر سایت لینک پد به وبنا گفت "در لینک پد هم با ارسال لینک مطالب امکان افزایش بازدیدکنندگان برای نویسنده های سایت و همینطور به اشتراک گذاشتن و پیدا کردن مطالب مفید برای دیگر افراد فراهم شده است. هر مطلبی میتونه توسط بقیه کاربران رای بگیره و بالاتر بیاد."

برای مشاهده سایت به ادرس http://www.linkpad.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - تيم پرشين گيگ همزمان با ورود به فصل هزار رنگ پائيز و بمنظور همگامي بيشتر با خواسته‌هاي كاربران خود، اقدام به افزايش حجم فضاي كاربري تا 2 گيگابايت و همچنين افزايش حجم آپلود هر فايل تا  سقف 250 مگابايت نموده است.

مدير اجرايي اين تيم گفت: تمام تلاش ما اين است كه همچنان به رويه گذشته به ارائه سرويسي امن و پايدار همراه با رعايت استاندارهاي كيفي جهاني براي فارسي زبانان بپردازيم و اميدواريم كه روند رو به رشد 2 سال اخير پرشين گيگ در راستاي افزايش امكانات خود، همچنان اداشته باشد.

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.persiangig.com مراجعه کنید.


 


وبنا - گروه جی‌اس‌ام پس از اراته خدمات مختلف در حوزه موبایل مانند سایت gsm.ir و مجلات جیبی و کالایاب موبایل و تبدیل‌شدن به برترین رسانه این صنعت، با ارائه مجلات پلاک و کالایاب خودرو حضور موفق خود را در حوزه خودرو نیز تکرار نمود. اما محصول جدید این شرکت، شاهکاری اینترنتی است در حوزه خودرو می باشد.

 

مهدی مسکین مدیر سایت به وبنا گفت "ما در سایت شاهکار به دنبال فراهم‌کردن محیطی هستیم تا در آن افراد و کمپانی‌ها بتوانند لذت داشتن خودرو و رانندگی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. اگر شما از علاقمندان خودرو هستید، از طریق شاهکار. کام می توانید به اخیار روز، مقالات، عکس‌ها و فیلم‌های خودرو دسترسی داشته باشید. و اگر به دنبال خرید خودرو هستید، می‌توانید خودروها را به صورت تخصصی بررسی کرده و آن‌هارا با یکدیگر مقایسه نمائید. شاهکار.کام یکی از محصولات گروه جی‌اس‌ام است که در تابستان 90 متولد شده‌است."

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.shahcar.com مراجعه کنید.


 


وبنا -  وبسایت تکــ.آی آر فعالیت خود را از سال1387 آغاز نموده و فعالیت آن مربوط به ارائه کتاب های الکترونیکی و کتاب های گویا می باشد. همچنین این وبسایت دارای انجمن های علمی در موارد و گروهای تخصصی می باشد که میتواند گوشه از نیاز های علمی علاقه مندان را برآورده سازد. همچنین این وبسایت دارای بخش قدرتمند مرکز دانلود می باشد که براحتی و به سرعت می توانید کتاب مورد نظر خود را دانلود نمایید. 

برای مشاهده سایت به آدرس http://taq.ir/news.php مراجعه کنید.

 


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته