-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ مهر ۱, جمعه

Latest News from Webna for 09/22/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - گروه هنری ایرسا در نظر دارد تا با همکاری پلیس فتا و جمعی از اساتید و هنرمندان کارگاه طراحی پوستر برگزار نماید . این کارگاه بمنظور ایجاد فرهنگ استفاده از رایانه و ابزار های الکترونیکی بمدت سه روز از تاریخ چهارم لغایت هفتم مهر ماه 1390 با سرپرستی استاد محمد اردلانی در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

در پایان کارگاه به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور در کارگاه و همچنین به سه نفر برگزیده به شرح ذیل جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

نفر اول 5/000/000 ریال
نفر دوم 3/000/000 ریال
نفر سوم 2/000/000 ریال

لازم به ذکر است آثار برتر این ورکشاپ در نمایشگاه الکامپ 2011 به روی دیوار خواهد رفت و همچنین در مجلدی به چاپ خواهد رسید. هنرمندان برای حضور در این رویداد می توانند به نشانی www.irsagroup.ir مراجعه نمایند و پس از دریافت و تکمیل فرم شرکت در فراخوان همراه با 3 نمونه از آثار تا پایان وقت اداری یکشنبه سوم مهر ماه به آدرس الکترونیکی info@irsagroup.ir ارسال نمایند.


 


وبنا - شرکت سازه اطلاعات سامان در چارچوب برگزاری سمینارهای دوره ای پورتال و مباحث مرتبط ، با همکاری آزمایشگاه آپای دانشگاه فردوسی مشهد، سمینار تخصصی با عنوان امنیت در پورتال های سازمانی را در تاریخ هجدهم مهر ماه سال جاری در محل سالن همایش های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌نماید.

 این سمینار با هدف ارتقای امنیت در پورتال های سازمانی در محورهای زیر برگزار می گردد :

  • مفاهیم و الزامات امنیت در وب
  • استانداردهای ارزیابی امنیت و آزمون نفوذپذیری
  • لایه های مختلف امنیت در پورتال سازمانی
  • امنیت محیط و زیرساخت در پورتال های سازمانی
  • امنیت در نرم افزارهای پورتال
  • موردکاوی تهدیدات امنیت در لایه کاربرد پورتال های سازمانی
  • نقش سازمان و راهبری در امنیت پورتال های سازمانی
  • راهکارهای مقابله با تهدیدات امنیتی در پورتال های سازمانی

کلیه علاقمندان به شرکت در این رویداد علمی می توانند با تکمیل فرم ثبت نام در این سمینار حضور یابند. شرکت در این سمینار رایگان بوده و برای کلیه حاضرین گواهینامه معتبر شرکت در سمینار صادر می گردد.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته