-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۱, چهارشنبه

Lates News from Iran Christian for 05/11/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



روز گذشته با برگزاري مراسم هزارمين سال تاسيس شهر تاريخي «ليوانگر» (Levanger) کشور اروپايي «نروژ»، بقاياي يک کليساي هزار ساله در اين شهر كشف شد.
به گزارش يورو توربو نيوز، اين کليسا که باستان‌شناسان زمان ساخت آن را اوايل سال 1100 ميلادي تخمين زده‌اند، از سنگ‌هاي مرمر ساخته شده و به سبک گوتيک احداث شده است.
بر اساس اسناد تاريخي، اين کليسا در طول حيات خود دو بار ويران و ساخته شده که در هر دو بار آتش‌سوزي عامل اصلي تخريب آن بوده است.
 


سازمان امور پناهندگان سازمان ملل مي گويد بر اساس گزارش هايي كه به دستش رسيده يك كشتي حامل ششصد مهاجر ليبيايي غرق شده و بسياري از سرنشينان آن مرده اند.
شاهدان به اين سازمان گفته اند بخش هايي از كشتي در هم شكسته و تعدادي جسد را در دريا ديده اند.
بنا بر گزارش ها اين كشتي در هفته گذشته غرق شده است. سازمان ملل مي گويد حدود هشت صد نفر در هفته هاي اخير و به هنگام تلاش براي گريختن از ليبي غرق شده اند.
همزمان سازمان ملل گزارش هاي منتشره مبني بر ناتواني اين سازمان در نجات يك كشتي حامل مهاجران آفريقايي در حال خروج از ليبي را رد كرده است.

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به iranchristian-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به iranchristian@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته