-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۸, یکشنبه

Lates News from Iran Christian for 05/08/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



بزرگترین خطر این امکان است که رژیمی اسلامی و خشونت‌گرا به سلاح اتمی دست یابد یا اینکه به بمب اتمی این رژیم افرادی دست یابند.
به گزارش  دویچه وله، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل، در مصاحبه با فرستنده تلویزیونی آمریکایی سی‌ان‌ان به پرسش‌هایی درباره روند صلح خاورمیانه، تاثیر مرگ بن‌لادن بر سیمای جهانی تروریسم و نیز خطر کنونی برای دنیا پاسخ گفت. وی گفت، مرگ اسامه بن لادن به تروریست‌ها نشان می‌دهد که اعمالشان بی‌مجازات نمی‌ماند و این باعث تضعیف افراط‌گرایان می‌شود.
نتانیاهو در پاسخ به پرسش خبرنگار سی‌ان‌ان در مورد خطرنا‌ک‌ترین شخص برای امنیت جهان پس از مرگ بن‌لادن، گفت: «بزرگترین خطر این امکان است که رژیمی اسلامی و خشونت‌گرا به سلاح اتمی دست یابد یا اینکه به بمب اتمی این رژیم افرادی دست یابند.» نخست وزیر اسراییل هشدار داد که اگر رژیم ایران به بمب اتمی دست یابد، دور تاریخ در جهان دگرگون خواهد شد و سرنوشت خاورمیانه و تمامی کره زمین به خطر خواهد افتاد.
نخست وزیر اسراییل در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی‌نژاد بزرگترین خطر برای دنیاست گفت: «من فکر می‌کنم او تهدید بزرگی است، اما رییس او، خامنه‌ای، تهدید بزرگتری است.» وی گفت، در ایران این فکر و تعصب تزریق میشود که آمریکا "شیطان بزرگ" است و اسراییل "شیطان کوچک" و اروپایی‌ها هم "شیطان متوسط" و اینکه همه این شیاطین باید نابود شوند، اگر لازم باشد حتی با بمب اتم. / پیك ایران
 


بدلیل تعریض جاده قم و عقب نشینی دیوار کنار جاده جابجائی بیش از ۱۰۰قبر در گورستان بین‌المللی مسیحیان پروتستان در تهران انجام خواهد شد.
به گزارش آژانس خبری مسیحیان ایران «محبت نیوز»، سفارت آلمان در تهران اعلام کرد که روز جمعه بیستم ماه مه 2011 برابر با 30 اردیبهشت 1390 راس ساعت 11 مراسم جابجائی قبور در محل گورستان بین المللی مسیحیان پروتستان در تهران انجام خواهد گرفت.
این سفارت از علاقمندان دعوت کرده که در این مراسم شرکت نمایند .
«اینگو کوول» کشیش کلیسای انجیلی آلمانی زبان در تهران در این مراسم که طی آن بیش از 100 قبر جابجا خواهد شد شرکت می کند.
گفته می شود جابجایی قبور بخاطر تعریض جاده قم و عقب نشینی دیوار کنار جاده این گورستان، لازم گردیده است.
در این گورستان افراد از ملیت های گوناگون، آرام گرفته اند.
کمیته سفرا که مسئولیت سرپرستی این گورستان را بعهده دارد تا ژوئیه سال 2012 تحت مدیریت سفیر جمهوری فدرال آلمان در تهران، آقای «برند اربل» قرار دارد.
گورستان مسیحیان پروتستان از قرن ۱۹ تحت نظر کمیته ای از سفرای مقیم ایران کشورهایی که سابقن پروتستان بودند اداره شده و مدتی است که توسط کلیسای اوانجلیستی آلمانی ها در ایران اداره می شود. ریاست کمیته نیز در حال حاضر با سفیر هلند "فولن هوفن" است.
سفرای عضو معتقدند که این گورستان بعنوان یادبود فرهنگی و یک امکان بشر دوستانه برای جامعه بین المللی مقیم تهران باید حفظ شود. به همین خاطر چند سال است که مرسوم شده تا همه سفارت خانه های عضو در نگهداری آن گورستان همکاری می کنند.

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به iranchristian-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به iranchristian@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته