-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۰, جمعه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 28 اردیبهشت 90


 

سلام،

چهارشنبه 28 اردیبهشت 90، 18 می 2011 میلادی

در مورد 14 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه برادران محمد و عبدا... فتحی به ترتیب 27 و 29 ساله روز گذشته در اصفهان به اتهام محاربه با خدا و سرقت مسلحانه اعدام شدند. پدر این دو برادر در مصاحبه ای که کرده در بیرون از ایران توضیحاتی داده در مورد اینکه احتمالاً جرم آنها سیاسی بوده و زیر فشار و شکنجه اطلاعات وادار به اعترافات کذب شدند.

نکته دوم اینکه تقی رحمانی مبارز ملی مدهبی و مشاور آقای کروبی بعد از تنها دو روز آزادی دوباره به زندان برگردانده شد و وکیل او هم گفته که نمی داند چرا تقی رحمانی دوباره به زندان برگشته با وجود اینکه با سپردن وثیقه 150 میلیون تومانی آزاد شده بود.

نکته سوم اینکه آقای مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد که خانم دروتی پروز یا هما پروز تخلف کرده چون اجازه کار در سوریه نداشته و با پاسپورت ایرانی آنجا رفته ولی نگفته که او  کجاست. سوریه قبلاً اعلام کرده که او را به ایران فرستاده.

نکته چهارم اینکه آقای عباس غفاری کسی که راجع به او این روزها زیاد صحبت می شود و معروف است که در امور علوم غریبه و احضار جن و غیره دست دارد و مشاور آقای مشایی بوده با عبدا... رمضانزاده زندانی سیاسی هم بند شده و از رمضانزاده نقل شده که او کارهای عجیب و غریب شبها می کند و حرفهای عجیب و غریب می زند. به هر حال مطرح است که آقای غفاری کسی است که پیشنهاد انحلال دانشگاه علوم پزشکی را  او به دولت داده و معلوم نیست که چرا؟

نکته پنجم اینکه نرخ رشد اقتصادی کشور را معاون اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد و گفته که در سال 88 سه و نیم درصد بوده. البته خود همین عدد هم نسبت به 86 کمتر از نصف است ولی این عدد با تردید زیاد مواجه شده به حدی که سازمان بازرسی کل کشور گفته که ما می رویم و بازرسی می کنیم. صندوق بین المللی پول آنر کمی بیش از یک درصد برای آن سال اعلام کرده. به هر صورت برای سال 87 هم جالب است که معاون اقتصادی بانک مرکزی گفته که رشد اقتصادی اندک بوده و هیچ عددی را اعلام نکرده. بانک مرکزی مدتی است که به دلیل پایین بودن رشد اقتصادی و یا منفی بودن آن اصلاً عدد رشد اقتتصادی کشور را اعلام نمی کند.

نکته ششم اینکه شایع است که در دیداری که آقای علی لاریجانی با آقای خامنه ای داشته و بازهم مشکلاتش را با دولت با او در میان گذاشته، آقای خامنه ای به او گفته که دیگر من دخالتی نمی کنم و مجلس هر کاری که می خواهد بکند. اگر این شایعه درست باشد احتمالاً شاهد شدت گرفتن حملات به دولت احمدی نژاد و پایین کشیدن آن توسط مجلس خواهیم بود.

نکته هفتم اینکه  کیهان در سرمقاله خودش حملات را مجدداً از سر گرفته و نسبت به آقای احمدی نژاد گفته که بی ولایتی لوچی عقل و تقوا و عدالت می آورد. سایتهای طرفدار آقای خامنه ای مطرح کردند که محبوبیت آقای احمدی نژاد کاهش یافته.

نکته هشتم اینکه جوان آنلاین ارگان سپاه هم مطرح کرده که گروه انحرافی منظور اقای مشایی و اطرافیان آقای احمدی نژاد دنبال پیش خرید رای رفتند یعنی با کسانی صحبت کردند که تمام پول انتخابات شما را برای مجلس می دهیم ولی بعداً هرچی ما گفتیم باید انجام بدهید.

نکته نهم اینکه از این سو هم آقای بهداد معاون سیاسی آقای رحیم مشایی در نوشته ای مطرح کرده که جریان پیچیده سیاسی که منظورش اقای قالیباف و زاکانی و آن تیم است از اواسط دهه شصت بوجود آمده و منابع ثروت را در اختیار گرفتند و به دنبال قبظه کردن قدرت هستند و به بیت رهبری هم نزدیک شدند منظورش آقا مجتبی خامنه ای است که با او ارتباطات نزدیکی دارند. به هر صورت آقای زاکانی از جمعیت ایثارگران بلافاصله به او جواب داده.

نکته دهم اینکه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرده که هر کس نگاه سبز دارد خودش باید داوطلبانه از شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام بیرون برود وگرنه کنار گذاشته خواهد شد. تعریفی که آقای رضایی کرده شاید بیش از همه به آقای هاشمی رفسنجانی تطبیق داشته باشد.

نکته یازدهم اینکه شورای انقلاب فرهنگی مطرح کرده که مجوز دانشگاه بین المللی ایرانیان که ظاهراً آقای رحیم مشایی دنبال گرفتن مجوز آن هست را صادر نکرده. البته آقای حسنی مدیر کل گسترش آموزش عالی در وزارت علوم اعلام کرده که آنها مجوز صادر کردند. جستجو کردن از کارهایی که آقای رحیم مشایی در ابعاد مختلف کرده این روزها شاید خبر روز بسیاری از بخشهای مملکت باشد.

نکته دوازدهم اینکه ممنوع الخروجی آقای محمد رسولف فیلمساز ایرانی اعلام شده که لغو شده برای اینکه او بتواند به نمایش فیلم خودش در فستیوال کن به نام "به امید دیدار" برسد. اما این ممنوع الخروجی را وقتی لغو کردند که فیلم او در کن نمایش داده شده. رسولف به 6 سال زندان هم محکوم شده.

نکته سیزدهم اینکه این ماجرای معاملات موشکی ایران با کره شمالی کماکان ادامه دارد. وقتی گزارشی از سازمان ملل به بیرون درز کرد توسط خبرگزاری رویترز که ایران مخفیانه از طریق کشور ثالث که بسیاری معتقدند چین است، تکنولوژی موشکی از کره وارد می کند سروصدا بلند شده، چین گفته که تحریم های سازمان ملل در مورد کره شمالی را رعایت می کند، در مجلس نمایندگان آمریکا مطرح شده و پرسش شده که آیا روسیه هم دخالتی دارد یا نه و قرار شده که تحقیق بکنند، سخنگوی وزارت خارجه ایران هم تکذیب کرده و گفته که ما برای موشکهای دوربرد خودکفا هستیم و نیازی به وارد کردن تکنولوژی از کره شمالی یا جای دیگر نداریم. البته قبلاً هم گزارشهای مختلفی منتشر شده که مدلهای موشکی که ایران آزمایش می کند کپی برداری از موشکهایی است که اصلیت آنها روسی بوده و به کره شمالی رفته و در آنجا هم تغییراتی پیدا کرده و یا ساخته شده و از آن طریق به ایران آمده.

و نکته آخر اینکه آقای علی لاریجانی رئیس مجلس به روسای سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان هشدار داده که ادامه تصدی آنها در این شغل غیر قانونی است و تبعات قانونی برای آنها دارد که باید پاسخگو باشند. ادغام این دو دستگاه به مصوبه مجلس در وزارت جوانان و ورزش تصویب شده و مهلت قانونی آن هم تمام شده اما دولت اجرا نمی کند.

اندکی صبر سحر نزدیک است. 

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید.

 به امید پیروزی ایران و ایرانی.

 

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته