-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۸, چهارشنبه

متن پیاده شده روز یکشنبه 25 اردیبهشت 90

 

 

امروزیکشنبه 25اردیبهشت برابر15می در مورد 16 موضوع صحبت خواهیم کرد:

موضوع اول اینکه مجموع دانشگاهها و مراکز آموزشی کشورکه از اعتصاب یک روزه ی دانشجویی حمایت کردند، به عدد 45 رسید و امروز در سراسر دانشگاههای آزاد و دولتی اعتصاب یک روزه انجام می شود. شروع دور جدید اعتصاب غذای زندانیان سیاسی نیز از امروز شروع خواهد شد. دو دور قبلی نیز زندانیان عزیز سیاسی اعتصاب غذا کرده بودند و این دوره از اعتصاب زندانیان مصادف با اعتصاب یک روزه ی دانشجویان خواهد بود. نکته ای را که در اینجا می خواستم مطرح کنم این است که استراتژی حکومت( همانطور که قبلا هم بیان کردیم) بر سه محور بنا شده است: اول بریدن ارتباطات و محدود کردن اطلاع رسانی، دوم سرکوب مداوم و سیستماتیک و حمله به شبکه های اجتماعی و انواع سازمان های مدنی، انجمن ها و احزاب و سوم اینکه به دنبال اختلاف در بین جنبش هستند. به همین دلیل هم از امروز حکومت با تسلط بر ارتباطات و اطلاع رسانی، فردا اعلام خواهد کرد که دانشگاهها باز بوده اند و سر کار رفته اند وهیچ اتفاقی نیفتاده است، به همین دلیل خبررسانی و آنچه امروز در دانشگاهها گذشته است بخشی از مبارزه ای است که انجام می دهیم. این را هم اضافه کنم که در بخش ایجاد اختلاف باید منتظر باشیم که پاره ای از عوامل حکومت در لباس های مختلف و به زبانهای مختلف و همزمان با اطلاعات غلط منتشر کردن، شروع به صحبت خواهند کرد و می گویند که فایده ای ندارد و این روش کار نمی کند و..... بنابراین باید هوشیار بود واز حرکت امروز دانشجویان  ارزیابی و جمع بندی درستی انجام داد و آماده ی قدمهای بعدی شد.

نکته ی دوم اینکه سعید نعیمی( عضو شورای سیاستگذاری سازمان ادوار تحکیم ) به زندان انفرادی در تبریز منتقل شده است.

نکته ی سوم اینکه محمودیان کسی که از فساد،تجاوز و لواط در زندان صحبت کرده بود به 10 روز انفرادی و 3 ماه ممنوعیت از ملاقات محکوم شده است. محمودیان هم در اعتراض دست به اعتصاب غذای خشک زده است.

نکته چهارم اینکه هوتن کیان( وکیل مدافع خانم سکینه محمدی آشتیانی) به 11 سال حبس محکوم شده است.

نکته ی پنجم اینکه اشکان ضحابیان( فعال جنبش دانشجویی) که برای تحمل 6 ماه حبسی که به آن محکوم شده بود، احضار شده بود به انفرادی اطلاعات منتقل شده و خبر رسیده که او با نام جعلی در بیمارستان بستری شده است. معلوم نیست چه شکنجه و فشاری را بر اشکان وارد کرده اند که او را روانه ی بیمارستان کرده است.

نکته ششم اینکه کارگران ریسندگی و بافندگی کاشان، 32 ماه حقوق معوقه طلب دارند و قرار بود که از سال گذشته هر هفته 40 هزار تومان به آنها پرداخت شود که آن هم در سال جدید قطع شده و 1200 کارگر این کارخانه بدون دریافتی هستند و 400 تن از کارگران هم در معرض باز نشستی زود هنگام هستند.

نکته هفتم اینکه کارگران گندله سازی مجتمع گل گهر سیرجان سه شنبه ی گذشته به اتفاق خانواده های خود در مجتمع تجمع کردند و شب را در آنجا ماندند. دلیل این اعتراض جالب، اخراج 90 نفر از کارگران کارخانه بوده است که احتمالا بازهم بیشتر خواهد شد.

نکته ی هشتم اینکه در شهر لامرد استان فارس مردم در اعتراض به تعویض فرماندار از سوی استاندار،  در برابر فرمانداری این شهر تجمع کرده و به در فرمانداری قفل زدند.

نکته ی نهم اینکه متوسط قیمت گاز خانگی اعلام شد و مشخص شد که در هفت ماهه ی اول سال 90 به صورت متر مکعبی به مبلغ 120 تومان محاسبه خواهد شد، در حالی که قرار بود متر مکعبی 70 تومان باشد( قبل از حذف یارانه ها متر مکعبی 13 تومان بود). به این ترتیب در 7 ماهه ی اول سال، قیمت گاز نزدیک به 10 برابر قیمت سابق خواهد بود.

نکته ی دهم اینکه جلسه ی آقای علی لاریجانی و احمدی نژاد در حضور آقای خامنه ای برگزار شده است و بعد از این جلسه که آقای خامنه ای قصد داشته تا این اختلافات را حل کند، آقای احمدی نژاد سه وزیر وزارتخانه ای صنایع ، نفت و رفاه را برکنار کرد و مسیر خود را ادامه می دهد. ظاهرا آقای احودی نژاد به دنبال این است که هزینه کردن آقای خامنه ای را بالا ببرد و ایشان را وارد مسایل و مشکلات کند. خبرهایی هم هست که احمدی نژاد تهدید کرده است که مطالبی پیرامون فسادهای اقتصادی را که وحید در بیت رهبری و مجتبی خامنه ای را افشا خواهد کرد.

موضوع یازدهم اینکه آقای مصباح یزدی در جمع موتلفه ای ها گفته که بیش از 90 درصد معتقد است که احمدی نژاد سحر شده است ومسخر مشایی است

موضوع دوازدهم اینکه مسایل مالی در اختلافات دوجناح اصولگرا به میان کشیده شده است و ائمه جمعه سراسر کشور تحت نظر ستاد ائمه جمعه صحبت های شبیه به همی را درباره جریان انحرافی بیان کردند

موضوع سیزدهم اینکه در هفته گذشته حدود 19 نفر درشهرهای ایران اعدام شدند که اکثرآنها جرایمی چون قاچاق موادمخدر داشته اند

موضوع چهاردهم اینکه آقای صالحی وزیر امور خارجه از سرنوشت خبرنگارایرانی الاصل الجزیره که توسط سوریه به ایران تحویل داده شده است اظهاربی اطلاعی کرده است

موضوع پانزدهم اینکه اتحادیه اروپا احتمالا بانک ایران واروپا در هامبورگ را تحریم خواهد کرد

موضوع شانزدهم اینکه رویترز گزارش داده است که تجهیزات موشکی کره شمالی با کمک کشور ثالثی (احتمالاچین) به ایران صادر می شود. چین سعی می کند از انتشار این گزارش در سازمان ملل جلوگیری کند

اندکی صبرسحرنزدیک است

به امید پیروزی ایران وایرانی



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته