-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۰, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز جمعه 16 اردیبهشت 90

 

 جمعه 16 اردیبهشت نود،  شش می 2011 میلادی

امروز درباره 13 موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این برای دکتر علیرضا رجایی حکمی که ده سال پیش صادر شده بود و هرگز هم به دادگاه تجدید نظر نرفته است را به جریان انداخته اند. به موجب این حکم چهار سال زندان و ده سال محرومیت از حقوق اجتماعی برای آقای دکتر رجایی در نظر گرفته شده است.

برای سایر فعالین ملی مذهبی هم ظاهرا همان احکام ده سال پیش را به جریان انداخته اند.

نکته دوم این که آقای وجیه الله میرزا گل پور از شهروندان بهایی ما و معلم بازنشسته 71 ساله ما رو دستگیر کرده اند از ساری به تنکابن برده اند به او دست بند و پابند زده اند و او را در شهر گردانده اند. آن کارهایی که عرق شرم بر پیشانی بشریت می نشاند. در نامه تکان دهنده ای همسر ایشان پرده از این جنایت های حکومت برداشته است.

نکته بعدی این که هشت کارگر رسمی که سوابقی بین 22 تا سی سال دارند از شرکت صنعتی مهرآباد کنار گذاشته شده اند و به این ترتیب از 570 نفر از کارکنان شرکت تنها 140 نفر از آنان باقی مانده اند.

در بسیاری از کارخانه جات کشور مسئله اخراج کارگران در دستور است چرا که کشور در رکود است و واردات ارزان کمر تولید داخلی را شکسته است.

نکته بعدی این که ماموارن امنیتی دیروز از برگزاری مراسم سیامک پورزند، روزنامه نگاری که قربانی جنایت های رژیم شده است جلوگیری کردند و این مراسم لغو شد.

نکته پنجم این که دانشجویان دانشگاه چهابهار و علامه طباطبایی در اعتراض به مراسم صنفی دست به اعتصاب غذای یک روزه زندند و سینی های غذا را ئر محوطه چیدند.

نکته ششم این که ماجرای اختلاف آقای احمدی نژاد و خامنه ای بعد از این که در جلسه چهارشنبه محترمانه آقای احمدی نژاد آقای مصلحی را اخراج کرد وارد فاز جدیدی  شد. در مراسمی که به مناسبت فاطمیه در بیت آقای خامنه ای تشکیل شد آقای احمدی نژاد غایب بود و آقای منصور ارضی مداح وآقای صدیقی امام جمعه تهران هر دو به آقای احمدی نژاد حمله کردند در حالی که آقای خامنه ای حضور داشت به خصوص آقای صدیقی که آقای احمدی نژاد را به ماموران وزارت اطلاعات تهدید کرد و به این ترتیب می شود احتمال این را داد که روند پایین کشیدن آقای احمدی نژاد با سرعت بیشتری در جریان است.

سوال از آقای احمدی نژاد با دخالت آقای علی مطهری دوباره به جریان افتاد و شایع شده که طرح استیظاح ایشان از سوی آقای باهنر دنبال می شود و سایت های طرفدار احمدی نژاد او را تهدید کرده اند که با آتش بازی می کند.

نکته هشتم این که آقای عزیز جعفری مجددا برای احمدی نژاد و طرفداران او شاخه و شانه کشیده و گفته مقامات حکومت باید در برابر ولایت سر تعظیم فرو آورند.

داماد آقای احمدی نژاد هم که خوداش فرزند یکی از سرداران سپاه است و پدر اش به شدت با آقای رحیم مشایی اختلاف پیدا کرده بود برای احمدی نژاد شاخ و شانه کشیده است و گفته برای برانداختن جریان انحرافی تا آخرین قطره خون ایستاده است.

آقای حمید روحانی رییس بنیاد تاریخ هم حرکت آقای مشایی را به کودتا و توطئه کودتایی تشبیه کرده است و موج حملات علیه او به شدت افزایش یافته است.

نکته نهم این که آقای مرتضی آقا تهرانی در گزارشی از مذاکره خوداش و احمدی نژاد از قول او نقل کرده است که او در ملاقات اش با آقای خامنه ای گفته عزل وزرا حق اوست و اگر رهبری اصرار به ماندن وزیری داشته باشد حق خوداش می داند که استعفا دهد و آقای خامنه ای هم موافق بوده و مهلتی خواسته که ببیند می تواند با مصلحی کار کند یا خیر.

نکته دهم این که موسسه تحقیقاتی کرونوس در گزارشی که برای کنگره  آمریکا تهیه کرده است از ازتباط میدان القائده و نیروی قدس سپاه پرده برداشته و اخطار های جدی ای علیه این موضوع داده است.

نکته یازدهم این که مجلس شورای اسلامی از مسئله افزایش حقوق کارمندان دولت متناسب با نرخ تورم عقب نشینی کرد به دلیل کمبود بودجه.

نکته دوازدهم این که وزیر امورخارجه احمدی نژاد صحبت از این کرده است که مخالفین دولت سوریه دست نشانده خارجی هستند و این توطئه ای است علیه دولت سوریه. این برخورد دوگانه حکومت بسیار جالب است.

نکته آخر این که کنفراس رم که برای کشورهای مختلف برای همراهی با مردم لیبی تشکیل شده بود و قول دادند به مخالفین که سه میلیارد دلاری را که برای اداره بخش های تحت کنترل نیاز دارند به آنان برسانند.

اندکی صبر سحر نزدیک است

 به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته