-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۵, پنجشنبه

متن پیاده شده روز سه شنبه 13 اردیبهشت90

 

 سه شنبه 13 اردیبهشت نود  سوم می 2011 میلادی

امروز درباره 14 موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که نامه جعمی از طرف اعضا انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی منتشر شده است که در آن دعوت کرده اند که روز یکشنبه 25 اردیبهشت اعتصاب عمومی در دانشگاه تهران باشد. دعوت به این اعتصاب اعتراض به فضای امنیتی حاکم بر دانشگاه ذکر شده  است.

نکته دوم این که اشکان ذهابیان از اعضای جنبش دانشجویی که قبلا هم از دانشگاه فردوسی مشهد اخراج و به شش ماه حبس محکوم شده بود که برای تحمل حبس به زندان فراخوانده شد.

نکته سوم این که عسل اسماعیل زاده از اعضای فعال کمپین مهندس موسوی در تجریش تهران، روز 11 اردیبهشت بازداشت شد.

نکته چهارم این که مراسم خاکسپاری سیامک پورزند امروز ساعت 9 صبح تهران در بهشت زهرا برگزار می شود.

سازمان گزارشگران بدون مرز رژیم ایران را مسوول مرگ سیامک پورزند دانسته است به خاطر همه فشار ها و تنگنا ها که بر زندگی او وارد کرده بود.

نکته پنجم این که محمود صالحی از فعالین جنبش کارگری کردستان که در روز کارگر دستگیر شده بود آزاد شد اما چند نفر دیگر از این فعالین همچنان در زندان هستند.

نکته ششم این که آقای مهندس سحابی که برای عمل استخوان ران به بیمارستان منقل شده بود بعد از عمل به اغما فرو رفته و حتی در این شرایط مقامات زندان به دختر ایشان هاله سحابی مرخصی نمی دهند تا پدرش را ببیند.

نکته هفتم این که معملمان حق التدریسی برای چندمین بار یک شنبه و دوشنبه در برابر مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواهان استخدام شان شده اند که البته تا کنون رسیدگی نشده است.

نکته هشتم این که استاد محمد مجتهد شبستری متکلم و متفکر دینی احضار شده به دلیل سخنرانی که مدت ها قبل در دانشگاه صنعتی اصفهان داشته.

نکته بعدی این که جمعی از خانواده های زندانی در نامه ای آقای جعفری دولت آبادی را تحریم کرده اند و به دلیل این که ایشان آلت فعل دستگاهها اطلاعاتی و امنیتی است و گوش شنوایی برای ستاندن داد مظلومین ندارد.

نکته دهم این که بعد از کشته شدن بن لادن وزارت امورخارجه ایران هم واکنش نشان داد و سخنگوی آن گفت آمریکایی ها به خواسته شان رسیدند و باید منطقه را ترک کنند. روزنامه کیهان هم گفت که سیا مامور خودش رو که تاریخ مصرف اش گذشته بود را کشت و تئوری مندرس توطئه را یادآوری کرده بود.

نکته یازدهم این که علی رغم این که آقای احمدی نژاد در واقع کوتاه آمد دعواها ادامه دارد و طرف مقابل رو به پیشروی است و بعد از دستگیری آقای امیری فر پیش نماز نهاد ریاست جمهوری و روحانی نزدیک به آقای مشایی ، صحبت از دستگیری آقای عباس غفاری که از نظر امور ماورالطبیعه به آقای مشایی نزدیک است نیز وجود دارد.

همین طور آقای جوانفکر رییس خبرگزاری که برای سخنرانی به دانشگاه امام صادق زیر نظر آقای مهدوی کنی و طیف های سنتی اصول گراست مورد تعرض قرار گرفت و با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه از او استقبال شد.

نکته دوازدهم این که رییس کمیسیون حذف سوبسید ها گفت که پرداخت های نقدی اضافه نمی شود اما به همین منوال ادامه پیدا می کند. امری که بسیار بعید است چرا که مجلس گفته این مقدار مبلغی که در بودجه پیش بینی شده برای این موضوع کم است و معلوم نیست چگونه مابقی آن تامین می شود.

نکته بعد این که تلویوزیون پرس تی وی مطرح کرده که اسراییل در عراق مشغول آماده سازی نیرو برای حمله به ایران است که هم دولت آمریکا و هم دولت عراق آن را به شدت تکذیب کرده اند.

نکته آخر این که وزیر امورخارجه سوییس گفته که چند حساب متعلق به دیکتاتورهای خاورمایه کشف کرده اند. آقای قذافی بین 360 تا 415 میلیون فرانک سوییس، آقای مبارک 410 میلیون فرانک سوییس و آقای بن علی 60 میلیون فرانک سوییس پول داشته اند که مشغول مذاکره برای بازگردادن این پول به مردم این کشورها هستند.

اندکی صبر سحر نزدیک است

 به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته