-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

Latest News from Webna for 04/19/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - سایت پرشین اسکریپت در فروردین ۱۳۸۷ متولد شد. مدیر پرشین اسکریپت در تماس با وبنا ضمن تبریک تولد سایت به تمامی کاربران و بازدیدکنندگان، از کاربرانی که در پیشرفت سایت مدیران این سایت را یاری رسانده اند نیز تشکر کردند.

همچنین وی به وبنا گفت "تیم پرشین اسکریپت با سابقه فارسی سازی ده ها اسکریپت و پشتیبانی از سیستم ها و اسکریپت ها و همچنین پشتیبانی و پاسخگویی به نزدیک به ۱۰٫۰۰۰ کاربر امیدوار است توانسته باشد که در توسعه هر چند کوچک در وب پارسی قدم بردارد."

برای مشاهده سایت به آدرس www.persianscript.ir مراجعه کنید


 


وبنا - سایت چهارسوق با هدف ایجاد محیطی سالم و شاد برای بازدیدکنندگان خود و با محوریت شهر اصفهان راه اندازی شده است در این سایت مطالب متنوع در موضوعات خبری ، سرگرمی ، فرهنگی ، سلامت ، سبک زندگی و دانلود قابل دسترس است .

برای مشاهده سایت به آدرس www.4sogh.com مراجعه کنید.


 


وبنا - برای اولين بار در ايران سايت ویستا بازار مسابقه نقد منصفانه را برای تمام وبلاگ نويسان و دارندگان سايتهای شخصی اينترنتی برگزار می نمايد.

در اين مسابقه نکات مثبت و منفی سايت از ديدگاه وبلاگ نويسان و دارندگان سايتهای شخصی به صورت بيطرفانه و بر مبنای ديدگاه ايشان به عنوان فردی که به واسطه داشتن سايت يا وبلاگ به نسبت با اينترنت آشنايی بيشتری دارد و صاحب نظر است و به قلم و شيوه نگارش ايشان در سايت يا وبلاگ خودشان درج می گردد. بديهی است مثبت يا منفی بودن نظر ايشان نقشی در نتيجه مسابقه ندارد و تنها رعايت شرايط و ضوابط مندرج در فرم شرکت در رقابت اهميت دارد.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.vistabazar.com/Weblogs.aspx مراجعه کنید.


 


وبنا - سایت کار از راه دور فعالیت خود را بصورت آزمایشی با شعار "آیا برای انجام پروژه های خود به دنبال متخصص می گردید؟ " آغاز کرد.

مدیر سایت کار از راه دور به وبنا گفت "خلاصه عملکرد سیستم این گونه است که که متخصصان در سیستم ثبت نام می کنند و مشخصات و مهارت های خود را وارد می کنند. کارفرماها نیز ثبت نام کرده و پروژه های خود را در سیستم ثبت می کنند. سپس برای پروژه یک مناقصه آنلاین برگزار میشود و کارفرما پروژه را به مناسب ترین پیشنهادهنده ارائه می کند."

برای مشاهده سایت و اطلاعات بیشتر به آدرس karazdoor.com مراجعه کنید.


 


وبنا - کاربران کتابخانه مجازی قفسه از این پس می توانند علاوه بر دانلود کتاب های رایگان فارسی با بازدید از کتابخانه شعر قفسه و مشاهده صد ها دیوان و دفتر شعر به مطالعه هزاران عنوان شعر از شعرای برجسته ایران زمین  نیز بپردازند. همکنون بیش از ده هزار کتاب در فرمت های گوناگون کتاب مجازی در زمینه های مختلف ادبی و دینی و فلسفی و سایر علوم فنی و انسانی از طریق کتابخانه مجازی قفسه برای دانلود رایگان در اختیار بازدیدکنندگان این کتابخانه الکترونیکی می باشد.

برای مشاهده سایت به آدرس ghafaseh.ir مراجعه کنید.


 


وبنا -

طی روزهای آینده به دلیل اعمال تغییرات و طراحی نسخه جدید وب‌سایت رسانه، احتمالا اختلالاتی در بخش‌هایی از این سایت مشاهده خواهد شد.

محمدمهدی انصاری - مدیر کل دفتر مطالعات وبرنامه‌ریزی رسانه‌ها - در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت:‌ سایت جدید این دفتر جوابگوی کارهای پژوهشی و نیاز مخاطبان نبود و به نوسازی نیاز داشت.

او ادامه داد: دفتر مطالعات وبرنامه‌ریزی رسانه‌ها به‌عنوان یکی از بخش‌های فعال در عرصه رسانه باید از ابزار اطلاع رسانی غنی و جذابی از نظر محتوایی و ماهوی برخوردار باشد، بنابراین در طراحی جدید سعی در اعمال این الزامات اساسی داریم.

وی افزود: در طراحی جدید سایت، امکان آموزش خبرنگاری و عکاسی در مطبوعات به‌صورت مجازی فراهم خواهد بود تا علاقه‌مندان در شهرستان‌ها نیز بتوانند از برنامه‌های آموزشی این سایت بهره‌مند شوند.

انصاری با بیان این که حداکثر تا یک هفته آینده سایت با ظاهر و برنامه‌های جدید در اختیار کاربران خواهد بود، خاطر نشان کرد:‌ دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با بیش از 20 سال کار پژوهشی در عرصه رسانه با سایتی علمی قصد ارائه آخرین نتایج محققان عرصه رسانه به علاقه‌مندان را دارد.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس rasaneh.org مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته