-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ بهمن ۶, پنجشنبه

Latest Posts from Iran Dar Jahan for 01/26/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



نتایج یک نظر سنجی تازه نشان می دهد که اکثریت شهروندان امریکا خواهان همکاری رهبران حزب جمهوریخواه با باراک اوباما رییس جمهوری امریکا برای پیشبرد طرح ها هستند.

موسسه تحقیقاتی «پی یو» در واشینگتن گزارشی را منتشر کرده است که بر اساس نتایج تحقیقات و نظرسنجی این موسسه ۵۸ درصد مردم خواهان همکاری رهبران حزب جمهوریخواه با اوباما هستند حتی اگر سبب سرخوردگی برخی از رای دهندگان پشتیبان شان شود.

۵۹ درصد از جامعه نیز خواهان همکاری باراک اوباما با رهبران حزب جمهوریخواه برای پیشبرد امور کشور شده اند حتی اگر سبب ناامیدی رای دهندگان حزب دموکرات در انتخابات سراسری ماه نوامبر شود.

اما در درون حزب جمهوریخواه بخصوص بخش حامیان «تی پارتی» بیش از آنکه قایل به همکاری باشند معتقدند حزب جمهوریخواه و کنگره باید در مقابل برنامه های باراک اوباما ایستادگی کند. طبق نتایج این نظرسنجی ۵۵ درصد حامیان حزب جمهوریخواه اینگونه می اندیشند و تنها ۳۵ درصدشان باور به همکاری با رییس جمهوری امریکا دارند.

اما در سوی دیگر میدان حامیان حزب دموکرات در مورد چگونگی رویارویی با حزب مخالف تقسیم شده اند. ۴۸ درصد از حامیان حزب دموکرات معتقد به همکاری اوباما با جمهوریخواهان کنگره برای پیشبرد طرح ها هستند و ۴۴ درصد باور دارند که اوباما در برخی طرح های مهم باید در مقابل جمهوری خواهان بایستد.

منبع: لینک


 


۳۱ ژانویه ایالت فلوریدا برگزار کننده چهارمین انتخابات درون حزبی جزب جمهوری خواه برای انتخاب نامزد نهایی حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ است.

آمار نهایی شهروندانی که برای دادن رای ثبت نام کرده اند نشان می دهد که یک میلیون و چهارصد و هفتاد و سه هزار و نهصد و بیست نفر با اصالت امریکای لاتینی برای این منظور ثبت نام کرده اند. این تعداد ۱۳/۱ درصد کل ثبت نام کنندگان را تشکیل می دهد. از میان لاتین تبار ها ۴۵۲۶۱۹ نفر خود را به عنوان «جمهوری خواه» ثبت کرده اند که ۱۱/۱ دردصد کل را تشکیل می دهند. و ۵۶۴۵۱۳ نفر از لاتین تبارها که ۱۲/۴ درصد از کل آمار را شامل می شوند خود را به عنوان حامی حزب دموکرات ثبت کرده اند.

آمار نهایی ۱۱/۲ میلیون نفر ثبت نام کرده آماده برای مشارکت در رای گیری را نشان می دهد.

ایالت فلوریدا به دلیل بافت جمعیت لاتین تبارها یکی از ایالت های تاثیرگذار در شناخت آرای نامزدها و حزب ها در میان لاتینی تبارها که بخش بزرگی از جامعه مهاجران امریکا را تشکیل می دهند دارد.

لازم به یادآوری است که انتخابات درون حزبی در ایالت ها مختلف به شیوه های متفاوت برگزار می شود. برخی ایالت ها از شیوه رای گیری بسته و برخی دیگر به شیوه آزاد یا باز برگزار می شود. در شیوه بسته ثبت نام کنندگان تنها می توانند به نامزدهای درونی حزب رای بدهند و در سیستم باز رای دهندگان آزادند به نامزد خارج از حزب هم رای بدهند.

منبع: لینک


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به irandarjahan-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به irandarjahan@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته