-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه

Latest News from Emrooz for 01/23/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



امروز: ناو هواپیمابر آمریکا بدون هیچ برخوردی از تنگه هرمز عبور کرد. به گزارش رویتر، ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن طبق برنامه ریزی قبلی از تنگه هرمز عبور کرد و وارد خلیج فارس شد.

هفته گذشته سرلشکرعطاءلله صالحی، فرمانده کل ارتش ایران در حاشیه رزمایش ولایت ۹۰ خطاب به آمریکا گفته بود : " به آنها توصیه ، هشدار و تذکر میدهیم که این ناو به منطقه سابق خود در خلیج فارس برنگردد چرا که ما عادت نداریم تذکر را تکرار کنیم و فقط یکبار تذکر میدهیم."

این موضع گیری جمهوری اسلامی شروع دور جدیدی از تقابل آمریکا و ایران در منطقه بود که سبب افزایش قیمت نفت شد.

این در حالیست که روز شنبه، یکم بهمن، سردار سرتیپ پاسدار سلامی، جانشین فرماده كل سپاه، در گفتگو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: "ناوهای جنگی و نیروهای نظامی آمریكا سالیان درازی است كه در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه حضور دارند و بر این اساس، تصمیم آنها برای اعزام ناوهای جدید موضوع جدیدی نیست و این اقدام باید در راستای حضور مداوم آنها تفسیر شود".

کارشناسان اظهارات سردار سلامی را نوعی تعدیل موضع جمهوری اسلامی از مواضع قبلی خود در هفته گذشته تلقی می کنند و عبور ناو لینکلن از تنگه هرمز را شاهد این ادعا می دانند.


 


تاجزاده در پیامی از زندان اوین، با تبریک به اصولگراها برای تبدیل شدن به الگوی كامل ارتجاع و سفاكي در منطقه معتقد است که نه تنها به الگوي بيداری اسلامی تبدیل نشده ایم بلکه به الگوی حکومت های دیکتاتور و جبار تبدیل گشته ایم.

این زندانی سیاسی اعتقاد دارد در حال حاضر تنها حکومتهای جبار و سفاک هستند که از مدل حکومت ایرانی استفاده می كنند: از روی مردم با اتوموبيل رد می شوند، موتورسوارهای مرعوب كننده مدل شترسواران مصری می شوند،‌ حكومت سفاك سوری به تاسی از لباس شخصی ها و نیروهای خودسر سازمان يافته ايرانی به خوابگاه دانشجويان حمله می کند و فقط مانده معترضين را از پلها به پایین پرتاب كنند تا الگوبودن اقتدارگرايان كامل شود.

عضو ارشد سازمان مجاهدین و جبهه مشارکت می گوید اگر زمانی انقلاب اسلامي الگوی بيداری بود، اکنون اقتدارگرایان ایرانی تبدیل به الگوی استبداد و ارتجاع و ضديت با حقوق بشر در منطقه و جهان شده اند.

به اعتقاد این زندانی سیاسی "هر نظام سیاسی يك ویژگی دارد و ویژگی مبرز نظام ما هم يك نفره بودن آن است!"


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به emrooz-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به emrooz@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته