-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ بهمن ۷, جمعه

Latest News from 30Mail for 01/27/2012

این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

1390/11/6

حسین ذوالفقاری، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از کشف بیش از ۱۶ میلیون داروی قاچاق همزمان با گرانی دارو به دلیل افزایش قیمت ارز خبر داد.

آقای ذوالفقاری در گفتگو با ایلنا گفت: «۱۶ میلیون و ۹۶۳ هزار و ۴۹۳ عدد داروی قاچاق از فروردین تا ۲۵ دی امسال در مرزهای کشور توسط پلیس مرزبانی ایران کشف شده است.»

او افزود: «آمار کشف دارو‌های قاچاق در ۱۰ ماه گذشته در مرزهای کشور نسبت به مدت مشابه سال پیش ۸۷ درصد افزایش داشته است.»

به گفته ذوالفقاری «داروهای نیروزا و روان گردان همچنین قرص‌های جنسی بیشترین داروهایی هستند که در این مدت توسط پلیس مرزبانی کشف و ضبط شده است.»

منبع: ایلنا


 
 

1390/11/6

طاهره سماوات، رییس اداره قلب وعروق وزارت بهداشت می‌گوید سالانه ۱۰۳ نفر از هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ایران بر اثر سکته‌ قلبی جان خود را از دست می‌دهند.

خانم سماوات در گفتگو با ایسنا نسبت به تغيير سبک زندگي و عوامل خطرساز بيماري‌هاي قلبي - عروقي و تاثير آن در روند رو به رشد بيماري‌هاي قلبي هشدار داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی سامانه ثبت سکته‌های قلبی در ایران خبر داد.

رییس اداره قلب وعروق وزارت بهداشت درباره این سامانه گفت: کارگاه‌های آموزشی در همین زمینه تا نیمه بهمن ماه برگزار می‌شود و با پایان این کارگاه‌های آموزشی، زمینه برای استقرار این سامانه در تمام بیمارستان‌ها فراهم می‌شود.

به گفته خانم سماوات تا پایان امسال سامانه ثبت سکته‌های قلبی در تمام بیمارستان‌ها راه‌اندازی می‌شود.

منبع: ایسنا


 
 

1390/11/6

کریستف دو مارژوری، مدیرعامل شرکت نفتی توتال فرانسه، اعلام کرد که این شرکت همگام با تحریم‌های اتحادیه اروپا عیله ایران، خرید نفت از این کشور را متوقف کرده است.

به گزارش رادیو فردا و به نقل از خبرگزاری رویترز، آقای دو مارژوری افزود: «ما حدود ۸۰ هزار بشکه نفت در روز از ايران می خريديم که روند خريد خود را متوقف کرده ايم و ديگر نفت از ايران نمی خريم.»

آقای دو ماروژی ادامه داد: «درست است که ما خرید نفت از ایران را قطع کرده‌ایم ولی خوب نفت ایران خریدار دیگری پیدا می‌کند و به جای دیگری خواهد رفت. ایران حتی شاید تسهیلاتی برای فروش و پرداخت ایجاد کند که بتواند خریداران بهتری و تازه تری پیدا کند.»

به گفته آقای دو مارژوری، نتیجه تحریم‌های اتحادیه اروپا عیله ایران نشان می‌دهد که این تحریم‌ها «تاثیر اندکی» بر ایران دارد چرا که نزدیک به ۷۰۰ هزار بشکه از ۲/۳ میلیون بشکه نفت تولید روزانه ایران به اروپا صادر می‌شد.

اتحادیه اروپا سه روز پیش تحریم‌ها علیه ایران را گسترش داد و علاوه بر بانک مرکزی ایران، تجارت نفت، الماس و دیگر فلزات گرانبها با ایران را ممنوع کرد.
هدف این تحریم‌ها، ایجاد فشار بیشتر بر ایران برای دست کشیدن از برنامه هسته‌ای این کشور است.

ایران همواره می‌گوید که برنامه هسته‌ای این کشور در راستای برنامه‌های صلح آمیز است اما غرب این ادعا را نمی‌پذیرد.

آخرین گزارش سازمان بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز از تلاش‌های این کشور برای دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای حکایت داشت.

منبع: رادیو فردا


 
 

۳۹ زندانی سیاسی:
1390/11/6


۳۹ زندانی سیاسی از طیف‌های مختلف فکری با امضای بیانیه‌ای از مردم و نهادهای مدافع حقوق بشر خواسته‌اند برای آزادی «رهبران زندانی جنبش سبز» تلاش کنند.

امضاکنندگان این بیانیه هم‌چنین به مردم ایران توصیه کرده‌اند که به «آگاهی‌بخشی در مورد انتخابات دروغین و مهندسی شده و فرمایشی اسفندماه» بپردازند.

این ۳۹ زندانی سیاسی نوشته‌اند: اصلاح‌طلبان و آزادی‌خواهان حقیقی به ارزیابی رهبران محبوس خود، ندای ما از درون زندان و خواست اکثریت ایرانیان و جمعیت‌های سیاسی وطن‌دوست، پاسخ مثبت دادند و حاضر به گرم کردن تنور انتخابات مهندسی شده و بازتولید استبداد نشدند.

این بیانیه پس از آن صادر شده که از وضعیت سلامتی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در روزهای گذشته ابراز نگرانی شده است.

بهمن احمدی امویی، حسن اسدی زیدآبادی، جواد امام، محسن امین‌زاده، مسعود باستانی، عماد بهاور، علیرضا بهشتی شیرازی، مصطفی تاجزاده، سعید جلالی‌فر، علی جمالی، امیر خرم، بابک داشاب، محمد داوری، مجید دری، امیر خسرو دلیرثانی، علیرضا رجایی، حسین زرینی، عیسی سحرخیز، داوود سلیمانی و محمد سیف‌زاده از امضاکنندگان این بیانیه هستند که همه آن‌ها پس از انتخابات ریاست جمهوری دوره گذشته زندانی شدند.

منبع: مردمک و کلمه
 


 


شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به 30mail-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به 30mail@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته