-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ بهمن ۶, پنجشنبه

Latest News from Webna for 01/26/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - کنفرانس وب ایران درحالی کار خود را در تهران آغاز می کند که ویژه گی های بیشماری دارد. شرکت ۲ سخنران عالی رتبه از کنسرسیوم توسعه وب در این جشنواره و برای اولین در ایران از نکات ویژه این کنفرانس برشمرده می شود. آقای برنارد گیدون مدیر توسعه کنسرسیوم جهانی وب و برت باس پایه گزار سی اس اس از میهمانان ویزه این مراسم می باشند. همچنین در این مراسم رابرت نوربرگ مدیر توسعه تلویزیون های هوشمند ال جی نیز در خصوص آینده تلویزیون های هوشمند سخنرانی می کنند.

از دیگر سخرانان این مراسم می توان به اشک فتحی و محمد تقی پور از مرکز رشد فناوری اطلاعات جهاد دانشگای٬ داوود تراب زاده و مصطفی لامعی اشاره کرد. اخبار این مراسم فردا از طریق پایگاه خبری وب سایت های ایران منتشر خواهد شد.


 


وبنا - سایت گل فروش به جمع حامیان جشنواره وب ایران پیوست. تمام گل آرایی های مراسم جشنواره وب ایران توسط سایت گل فروش انجام شده است. گل فروش یکی از معتبر ترین سایت های خرید آنلاین گل در ایران است که در بیش از ۹ شهر سرویس تحویل گل را بصورت چند ساعته ارایه می کند. برای مشاهده این سایت به آدرس golforoush.com مراجعه کنید.


 


وبنا - به نقل از دبیرخانه جشنواره وب ایران فردا در کنار معرفی و اعلام سایت های برتر در ۹۰ گروه جشنواره وب ایران به تمام سایت های شرکت کننده در جشنواره در بخش رایگیری مردمی رتبه برتر کسب کرده اند نیز تقدیر نامه اهدا می گردد. جشنواره وب ایران امسال دو بخش داشت انتخاب سایت های برتر به انتخاب هایت داوران و به انتخاب مردم. راگیری مردمی از اول دیماه برای تمام سایت ها فعال بود و تمام سایت هایی که در جشنواره ثبت نام کرده بودند حتی اگر در بخش داوری هیات داوران پذیرفته نشده بودند نیز می توانستند در رای گیری مردمی شرکت کنند.


 


وبنا - جشنواره وب ایران با اعلام بنردگان به کار خود پایان می دهند. چهارمین جشنواره وب ایران درحالی به کار خود پایان می دهد که همزمان با روز اختتامیه جشنواره وب ایران. کنفرانس وب ایران در سالن مرکز همایش های مرکز مطالعات منابع انسانی برگزار می شود.

کاندید های چهارمین جشنواره وب ایران در بخش داوری اصلی ۲۰ دیماه معرفی شدند که در مراسم اختتامیه به برندگان چهارمین جشنواره وب ایران تندیس سایت برتر اهدا میگردد. این مراسم پنجشنبه ۶ بهمن در سالن همایش های مرکز مطالعات منابع انسانی با حضور تمام کاندید ها و داوارن و خبرنگاران رسانه های مختلف و میهماان ویژه برگزار می شود. این مراسم بصورت زنده از طریق سایت جشنواره وب ایران در آدرس live.iranwebfestival.com قابل مشاهده است.


 


وبنا - سایت نت آهنگ راه اندازی شد. این وب سایت در تلاش است تا پرتال جامعی برای خرید٬ فروش و نیازمندی های موسیقی راه اندازی نماید. 

این وب سایت همچنین بانک جامعی از نت های موسیقی٬ نمونه کارها جمع آوری و منتشر می نماید.

برای مشاهده این وب سایت به آدرس www.noteahang.com بروید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته