-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ بهمن ۱, شنبه

Latest New from Green Correspondents for 01/21/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

خبرنگاران سبز/جامعه/نقد و نظر:
گلاره باقرزاده دانشجوی موفق فناوری ژنتيک مولوکولی در مرکز تحقيقات ام دی اندرسون دانشگاه تگزاس روز گذشته توسط شخص نامعلومی در جلوی منزلش در محلهٔ هيوستون گالريا به قتل رسيد. گلاره يکی از حاميان جنبش سبز بود که در سال خون که جمهوری اسلامی به پاس حضور بی سابقه مردمی در کودتای انتخاباتی آن را به مانور قدرت خود تبديل کرد، با تلاش خود تمرکز رسانه های جهان را به سمت حرکت خودجوش مردمی و خشونت و سرکوب بی امان حکومت جلب کرد و با ايجاد کمپينی در اينترنت توانست ايرانيان مقيم آمريکا را برای اتحاد با مردم داخل يکجا جمع کند و صدای اعتراض جوانانی باشد که آن روزها در خيابان با دست خالی مرگ بر ديکتاتور سر می دادند.

پليس هيستون می گوید: گلاره باقرزاده هيچ دشمنی ندارد و انسانی محبوب و دلسوز بوده است

پليس هيوستن جسد گلاره باقرزاده، دانشجوی سبز ايرانی را حدود نيمه شب دوشنبه، پشت فرمان اتومبيلش در يک منطقه ثروتمندنشين شهر هيوستون پيدا کرد و اعلام کرده است هنوز انگيزه يا هويت عامل اين جنايت مشخص نيست و تحقيقات پليس ادامه دارد.

به گزارش پليس، در زمان رسيدن ماموران، اتومبيل گلاره باقرزاده به ديوار يک گاراژ برخود کرده بود و هنوز موتور روشن و چرخها در حال چرخيدن بودند.

به گفته ريچارد بولتون، گروهبان دايره جنائی، ظاهرا ًخانم باقر زاده زمانی هدف اصابت گلوله قرار گرفته که داشته با دوست پسر سابقش با تلفن همراه صحبت می کرده است.

گروهبان بولتون به يک تلويزيون محلی گفت: "دوست خانم باقرزاده يک صدای بلندی را روی گوشی خود شنيده، او به ياد نمی آورد صدای شليکی شنيده باشد، فقط يک صدای بلند و بعد صدای صدای چرخ‌های یک ماشین، مثل صدای دور شدن اتومبيل ديگری به گوشش رسيده."

پليس می گويد با دوست خانم باقر زاده صحبت کرده ولی او را مظنون نمی داند.

گلاره باقرزاده، سی ساله، در رشته فن آوری ژنتيک مولکولی در مرکز مبارزه با سرطان آندرسون در هيوستون مشغول به تحصيل بوده و به گفته ويکتور سنتيز، سخنگوی پليس او همچنين از فعالان حقوق زنان ايرانی بوده و در اکثر تجمعات اين فعالان حضور داشته است.

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته