-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 28 دی ماه 90

 

سلام،

چهارشنبه 28 دی 90، 18 ژانویه 2012 میلادی

ابتدا عذر خواهی بکنم از اینکه به دلیل مسافرت برنامه با کیفیت نازلتری خدمت شما ارایه می شود.

در مورد 8 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه سعید ملک پورکسی که بیش از 2 سال است در زندان است و به اعدام محکوم شد و نقض شد آن حکم اعدام، دوباره آقای قاضی مقیسه حکم اعدام صادر کرد، و در دیوان عالی کشور به گفته خانواده وی حکم اعدامش تایید شد. اتهام سعید که مهندس متالورژی دانشگاه صنعتی شریف است و در کانادا درس می خواند و متخصص کامپیوتر است این است که برنامه هایی درست کرده که سایتهای مستهجن از آن استفاده کردند. به قراری که گفته می شود بخش سایبری سپاه و بازجوهای سپاه دنبال این هستند که هر طوری که هست حکم اعدام برای سعید ملک پور جاری بکنند بخصوص اینکه این حکمی که اخیراً صادر شده چند نفر از قضات دیوان عالی کشور که باید حکم می دادند اساساً از آن بی خبر هستند. کمپین برای آزادی سعید ملک پور و لغو حکم اعدام وی از مسایلی است که در دستور کار مبارزین قرار گرفته و نجات سعید ملک پور که 2 سال است که در واقع با مرگ دست و پنجه نرم می کند. مرضیه رسولی و پرستو دو کوهکی 2 نفر از فعالین مدنی و روزنامه نویسان در روزهای یکشنبه و سه شنبه دستگیر شدند. جرم آنها اقدام علیه امنیت ملی ذکر شده.

نکته دوم اینکه مدیر بخش فنی شورای اطلاع رسانی آمریکا، بی.بی.جی، اعلام  کرده که پارازیتهایی که روی ماهواره های یوتل ست ارسال می شود از اطراف شهر دمشق ارسال می شود. به این ترتیب معلوم می شود که جمهوری اسلامی با رژیم سوریه در همه ابعاد همکاری دارد و ارسال پارازیت بر صدای آمریکا برنامه بخش فارسی و بی بی سی فارسی را از سوریه که نزدیک دریای مدیترانه هست و امکان ارسال این پارازایتها روی ماهواره هست استفاده می کند.

نکته سوم اینکه آقای تقی پور وزیر ارتباطات مطرح کرده که با اینترانت داخلی و اینترنت ملی دسترسی به وب جهانی هم خواهد بود که به ئظر می رسد که ایشان دارد دروغ می گوید برای اینکه تمامی طراحی اینترنت ملی این است که ارتباط مستقیم با اینترنت جهانی را ببنندند بجز سایتهایی که خودشان می خواهند. حملات آقای تقی پور به موتورهای جستجو گری مثل گوگل کاملاً جهت را نشان می دهد که از قراری هم که شنیده شده سایتهایی مثل گوگل و فیس بوک را در این انترنت ملی می خواهند مسدود کنند. راههای مقابله با این هزینه زیاد و تدارکات وسیعی که حکومت دیده برای اینکه مجرای اینترنت را ببندد بر روی ملت، در حال بررسی است، بسیاری از جوانها من می دانم که راههای خیلی خوبی را دنبال کردند. برای اینکه وقتی هم که این طرح با هزینه زیاد و با کمک کارشناسان روسی درست کردند به اجرا درآمد چگونه آنر هک بکنند، سوراخ بکنند و چگونه درواقع مجرای تنفسی ملت به شبکه جهانی اینترنت را باز نگه دارند.

نکته چهارم اینکه روز گذشته دلار از مرز 1740 تومان در بازار آزاد عبور کرد و سکه هم از 730 هزار تومان افزون شد. بخشنامه هم کردند که هر مسافر هم بیشتر از 5000 دلار نمی تواند همراه خودش از کشور خارج بکند. به این ترتیب باید در فرودگاهها مردم را بگردند و لابد عنقریب پلیس دلار هم باید درست شود.

نکته پنجم اینکه معاون وزارت خارجه روسیه اعلام کرده که روسیه هر قطعنامه ای که تحریم نفت ایران را در دستور شورای امنیت سازمان ملل قرار بدهد وتو خواهد کرد. ایشان همچنین گفته که مخالف وضع تحریم های بیشتر برای ایران هم از طریق شورای امنیت هستند. وزیر مشاور هند اعلام کرده که یک هیئت هندی در تهران است که دارند راههای پرداخت پول نفت هند را با طرف ایرانی بررسی می کنند. هند ماهیانه نزدیک به یک میلیارد دلار نفت از ایران می برد و پول آنرا که الان از طریق ترکیه پرداخت می کند، به احتمال زیاد به زودی مسدود خواهد شد زیر فشار آمریکا ییها و ناچار خواهند بود که راههای دیگری پیدا کنند. چندی پیش هند گفته بود که ایران روپیه بگیرد بابت نفتی که از ایران می خرد. این درواقع یعنی اینکه آن روپیه را باید از بازار هند خرید بکند و کالای هندی بخرد. وزیر امور خارجه دانمارک که ریاست ادواری اتحادیه اروپا را برعهده دارد عنوان کرده که طرح تحریم نفت ایران توسط اتحادیه اروپا تهیه شده و به موجب این طرح که اگر در جلسه وزرای خارجه اتحادیه اروپا رای بیاورد تحریم خرید نفت ایرن توسط اتحادیه اروپا از اول ماه جولای، یازدهم تیر ماه سال ،91 به اجرا در خواهد آمد.  

نکته ششم اینکه رها پرس از معدود سایتهای طرفدار احمدی نژاد که کم کم هنوز کار می کند و فیلتر نشده، خبر داده از اینکه در بخش اطلاعات سپاه زیر نظر آقای حسین طائب طرح بزرگی علیه دولت تدارک دیده  شده، هادیان بصیرت درست شدند و در شهرستانها تمرین سرکوب می کنند و دشمن فرضی را هم احمدی نژاد و مشایی قرار دادند و مسایلی از این قبیل که این سایت به تفصیل توضیح داده. شورای عالی انقلاب فرهنگی هم دیروز اعلام کرده که آقای فرهاد دانشجو را به عنوان رئیس دانشگاه آزاد تصویب کرده. این درحالی است که هیئت امنای دانشگاه آزاد که ریاست آن با آقای هاشمی رفسنجانی است، ریاست آقای فرهاد انشجو را تصویب نکرده و در واقع این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آقای احمدی نژاد غیر قانونی است. به نظر میرسد که کشمکش بر سر تصاحب دانشگاه آزاد بین احمدی نژاد و رفسنجانی مجدداً دارد شدت می گیرد و از مواردی است که کاملاً بی عرضگی آقای خامنه ای را نشان می دهد برای اینکه ایشان قبلاً هم که این دعوا بالا گرفت دخالت کرد اما دوباره حرف او را ظاهراً کسی گوش نمی کند و هجوم جناح احمدی نژاد برای گرفت دانشگاه آزاد که هم ارزش سیاسی بالا و هم ارزش مالی بالایی دارد آغاز شده. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم مطرح کرده که سوالی را که از آقای احمدی نژاد شده برای تعویض وزرای خارجه و اطلاعات، آقایان متکی و مصلحی، نماینده احمدی نژاد در کمیسیون توضیح داده اما کمیسیون قانع نشده و سوال به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

نکته هفتم اینکه علی مطهری اعلام کرد که تایید صلاحیت او صحت ندارد. موضوعی که خبرآنلاین متعلق به آقای لاریجانی روز قبل مطرح کرده بود به این ترتیب آقای مطهری تکذیب کرد و گفت که هیچ نامه رسمی نه برای او و نه برای آقای عباسپور و نه برای آقای کاتوزیان ارسال نشده بنابراین کماکان رد صلاحیت شده هستند.

و نکته اخر اینکه آقای مصباح یزدی عنوان کرده که اثر نامه سردار حسین علایی بدتر از تمام اقدامات کفار بوده. احتملاً آقای مصباح یزدی بدش هم نمی آید که یک فتوای قتل هم برای حسین علایی صادر بکند. حسین علایی یک پاسخ هم به روزنامه کیهان و آقای شریعتمداری داده و اصل حرفش هم این است که هرکسی که با آرای شما مخالف باشد او را عامل دشمن میدانید. آقای شریعتمداری مطرح کرده بود که حسین علایی خطا نکرده بلکه خط اشتباهی داشته و دیگرانی به او خط می دهند و دنبال توطئه گشته بود. به هر حال در این پاسخ آقای علایی هیچ اشاره ای هم به آقای خامنه ای و رهبری فعلی جمهوری اسلامی نکرده. ماجرای سردار حسین علایی که پرده از مخالفت بخصوص بخش قدیم سپاه و نارضایتی آنها برداشته کماکان زلزله ای است که در ارکان حکومت در افتاده و پس لرزه های ان ادامه دارد.

اندکی صبر سحر نزدیک است.  تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته