-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ دی ۸, پنجشنبه

Latest News from Webna for 12/29/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - بانک اطلاعات خراسان شمالی با نام شهر دوم راه اندازی شد. به گزارش مدیر این سامانه به وبنا گفت "گردآورندگان بانک اطلاعات خراسان شمالی امیدوارند تا با همکاری تمامی شهروندان ، اطلاعات مشاغل خراسان شمالی را ،هرچه کامل تر به شهروندان و کشورارائه کند.این مجموعه با معرفی توانمندیهای استان خراسان شمالی ،می تواند مورد استفاده تولید کنندگان و عرضه کننده کنندگان کشوری  قرار بگیرد."

ما در این مجموعه برای صنایع و سازمانها و موسسات دولتی و خصوصی  خراسان شمالی برنامه ی ویِژه ای داریم که برای معرفی آنها در سطح کشوری و بین المللی بسیار مفید خواهد بود. جهت مشاهده وبسایت به آدرس  http://www.shahredowom.ir مراجعه نمایید.



 


وبنا - اولین و تخصصی ترین سایت سفارشگذاری غذا آغاز به کار کرد. مدیر سایت فودبیار به وبنا گفت"حتما تا به حال در موقعیت هائی قرار گرفته اید که امکان و یا حوصله طبخ غذا را ندارید و دوست دارید یک غذای گرم و خوشمزه را از بیرون سفارش بدهید، اما جایی را در آن اطراف نمی شناسید و یا از کیفیت غذایش مطمئن نیستید. "

در این مواقع با مراجعه به سایت http://www.foodbiar.com به راحتی می توانید رستورانهای اطراف خودتان را جستجو کنید، امکانات و منوی غذایی آنها را ببینید و نظرات مشتریان را مشاهده کنید و در نهایت غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

با فودبیار هیچ گاه فرصت تخفیف های ویژه رستوران ها را از دست نمی دهید. اگه به اینترنت هم دسترسی ندارید میتوانید با استفاده از نرم افزار موبایل این سایت و با ارسال یک پیامک غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.


 


وبنا - از آغاز وب تا کنون بسیاری از سایت های ارائه دهنده خدمات اشتراک گذاری اطلاعات با عناوین مختلف و در حوزه های مختلف فعالیت کرده اند. اما همواره نیاز به وجود یک سامانه جامع به اشتراک گذاری داده های فارسی جهت حل مسائل و پاسخگویی به مشکلات کاربران فارسی احساس می شده است.

سامانه سئوال و جواب تلاشی است خلاقانه در محیطی حرفه ای و پویا که امکان به اشتراک گذاری اطلاعات کاربران فارسی را به سادگی و فراهم می آورد.از امکانات این سامانه ایجاد مشوق های سوال و جواب ، نظردهی ، امتیادهی به کاربران بصورت خودکار می باشد و ماهانه جوایزی نیز برای کاربران فعال برتر اختصاص داده شده است.

همکنون نسخه دوم این سامانه با امکاناتی جذاب در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

جهت مشاهده به آدرس http://www.soj.ir  مراجعه نمایید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته