-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ دی ۴, یکشنبه

Latest News from Webna for 12/25/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - خیلی از مردم قبل از مراجعه به دفاتر کار خودشون، چند دقیقه ای رو در مقابل کیوسک های روزنامه فروشی می ایستن و تیر روزنامه ها رو نگاه می کنند تا با یک نگاه نسبت به اخبار روز آگاهی پیدا کنند. سایت جار که به تازگی راه اندازی شده این امکان رو فراهم کرده که بجای ایستادن جلوی دکه روزنامه فروشی، به چند دقیقه ای رو مقابل کامپیوتر صبرکنیم تا صفحه اول تمام روزنامه ها رو ببینیم.

برای مشاهده این سایت به آدرس http://www.jaaar.com/frontpage#!/table/all مراجعه کنید.


 


وبنا - معاون سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرد که استفاده تمامی مدیران و مسوولان کشوری از ای میل ملی در برقراری ارتباطات مبتنی بر اینترنت ضروری است. علی اصغر انصاری درباره این که چرا ای میل ملی امنیت کاربران را حفظ نمی کند و آن ها در بدو ورود به سایت این میل سنتر با هشدار روبه رو می شوند، اظهار کرد: ای میل ملی یکی از ضروریات پشتیبانی از داده های داخل کشور بود چراکه تا قبل از آن کلیه میزبانی های پست الکترونیک توسط سامانه های مرتبط با کشورهای دیگر و مخصوصا آمریکایی انجام می شد اما در حال حاضر می توان میزبانی پست الکترونیکی را در داخل کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: هشدار امنیتی که به کاربران داده می شود، در برابر نبود گواهی های امنیتی تضمین سایت است که به دلیل شرایط تحریم با آن روبه رو هستیم اما به دنبال راه حل های فنی می گردیم تا مشکلات ERROR و ایمنی این سایت را حل کنیم.

 


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته