-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ دی ۹, جمعه

متن پیاده شده روز سه شنبه 6 دی ماه 90

 
سلام
سه شنبه 6 دی 90 – 27 دسامبر 2011 میلادی
ابتدا عذرخواهی می کنم که به دلیل مسافرت برنامه با کیفیت نازلتری خدمتتان ارائه می شود.
درمورد 10 موضوع صحبت می کنیم.
موضوع اول: صحبتهای آقای کروبی است که خانم کروبی بعد ازملاقات با ایشان نقل کرده. آقای کروبی با این صحبت آب پاکی را روی دست کسانی ریخته که هنوز درمورد انتخابات مذبذب هستند ویکی به نعل و یکی به میخ می زنند. ایشان صراحتا گفته که انتخابات فرمایشی، مهندسی شده وبی فایده است. ایشان متلک جالبی هم گفته که خوب است حکومت به جای انتخابات کمیسیونی مرکب از آقای ولایتی و محسن رضایی و حداد عادل و احمد خاتمی و احمد جنتی (که عمرش درازباد!) تشکیل بدهد و اینها وکلای مجلس را تعیین کنند و احتیاج به انتخابات هم نیست.
حول و حوش انتخابات بحث های دیگری هم مطرح هست. آقای سعیدی نماینده ولایت فقیه درسپاه گفته که اصلا مجلس باید دست آدمهای متدین و اصولگرا باشد. آقای فدایی دلواپسی اش از جریان انحرافی است و گفته که اینها حاضرند جلوی همه ی ارزشها برای حفظ قدرت بایستند. نه اینکه خود ایشان و دوستانشان چنین کاری را نمی کنند. آقای احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی که این روزها یک پای سیاست کشور شده گفته نماینده ها باید تبعیت از ولایت فقیه و رهبری داشته باشند. آقای ذوالنورهم گفته جریان انحرافی مثل توموری است که در نظام در جای بدی قراردارد و اگر بخواهد جراحی شود ممکن است که برای نظام خطر داشته باشد.

موضوع دوم: دلار در بازار آزاد ارز دوباره از مرز 1550 تومان گذشت و بیش از 70 تومان ترقی قیمت پیدا کرد. ضمن اینکه در طول روزهم نوسان داشت. همانطورکه قبلا هم صحبت شده بود، سقوط ریال تحت تاثیر افزایش نقدینگی کشور و کاهش تولید ناخالص داخلی مملکت است. تزریق ذخیره ارزی یا طلا یا غیره، باعث شده روند کاهش قیمت ریال در برابر ارزهای خارجی با تاخیر یا نوسان مواجه شود. ولی به قول معروف دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد و به هرحال برابری ریال سقوط می کند.
آقای غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت آب پاکی را روی دست صنعتگران ریخته و گفته آقای احمدی نژادی گفته بسته ی حمایتی و پرداخت نقدی به صنایع بعد از مرحله ی دوم هدفمندی رایانه ها وافزایش قیمت حامل های انرژی خواهد بود، که مجلس هم با آن مخالف است واین یعنی درواقع هیچوقت اتفاق نخواهد افتاد.

موضوع سوم: سازمان ملل متحد با دولت عراق توافق کرده که بیش از 3400 نفر از اعضای مجاهدین خلق را از قرارگاه اشرف به یک قرارگاه موقت منتقل کنند تا آنجا سرفرصت به کارشان رسیدگی شود و طی چند ماه به نقاط امن منتقل شود. به این ترتیب اگر این توافق اجرا بشود قبل از پایان سال میلادی احتمالا قرارگاه اشرف تخلیه شود.

موضوع چهارم: بعد از حمله نیروهای امنیتی به کلیسای"جماعت ربانی"در اهواز و بردن بیش از 60 نفر از مسیحیان که در آنجا مشغول دعا وعبادتهای کریسمس بودند، بعد از گذشت سه روز هنوز از سرنوشت سه نفرشان اطلاعی در دست نیست.

موضوع پنجم: بهروز جاوید طهرانی بعد از 7 سال زندان سیاسی از زندان رجایی شهر آزاد شد.

موضوع ششم: 57 نفر از معترضین آذربایجانی به خشک کردن دریاچه ی اورمیه به مجموعا 26 سال زندان از سوی شعبه 104 جزایی تبریز محکوم شدند. متهمین دیگری هم هنوز هستند که پرونده شان در دستور کار قرار دارد که دربین انها تعدادی اطفال زیر 18 سال دیده می شود. خود دادگاه گفته که پرونده شان باید به دادگاه اطفال ارجاع شود.

موضوع هفتم: روزنامه ی"تهران امروز" نزدیک به آقای قالیباف خبر داده که 4 میلیون معتاد در کشور داریم که مجموعا 16 میلیون ایرانی به نوعی با بلای خانمانسوز اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند. این روزنامه گفته سن اعتیاد پایین امده و درصد آن بین زنان و دختران بالا رفته است. اصلی ترین دلیل را بیکاری قید کرده که حرف درستی است وعلت العلل نه فقط اعتیاد بلکه بسیاری دیگر از نابسامانی های کشور مسئله ی بیکاری است.
یک نکته را هم باید اضافه کرد که سرنخ و سرمنشا قاچاق مواد مخدر درایران دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

موضوع هشتم: کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در ارزیابی برنامه ی چهارم توسعه و عملکرد شش ساله ی گذشته ی آقای احمدی نژاد بصورت روشن اظهار نظرکرده که هم رشد اقتصادی کاهش داشته و هم بیکاری در کشور بالا رفته است. این علیرغم همه ی تبلیغات و پروپاگاندایی است که دولت آقای احمدی نژاد و شخص آقای خامنه ای و بسیاری از پشتیبانان ایشان در سالیان قبل کرده اند.

موضوع نهم: نشان لیاقت روزنامه نگاری از سوی انجمن روزنامه نگاران سازمان ملل به "مانا نیستانی" کاریکاتوریست هنرمند ایرانی تعلق گرفت. مانا نیستانی کاریکاتوریست آزادیخواه و از پشتیبانان خوش ذوق جنبش سبز آزادیخواهی مردم ایران است.

موضوع دهم: در 24 ساعت گذشته در حمص سوریه 23 نفر دیگر کشته شدند. به این ترتیب آمار شهدای سوریه روز به روز درحال افزایش است. برهان قیلون از رهبران مخالفین سوریه گفته که دولت سوریه هیئت نظارت اتحادیه ی عرب را به حمص نمی برد، برای اینکه درآنجا کشتار و قصابی در جریان است.

اندکی صبر، سحر نزدیک است.
تا فردا پیروز و شاد و موفق و سرافراز باشید.
به امید پیروزی ایران و ایرانی.


--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته