-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ دی ۱, پنجشنبه

متن پیاده شده روز سه شنبه 29 آذر 90

 

سه شنبه  بیست و  نه آذر نود، بیست دسامبر 2011 میلادی

امروز درباره یازده موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که پیشنهاد جوانان تهرانی برای خرید لباس گرم زمستانی برای کودکان کار و بی خانمان در شب یلدا با استقبال مواجه شده است و آقای خاتمی هم در پیامی همین پیشنهاد را مطرح کرده است.

نکته دوم این که دیروز مجمع عمومی سازمان ملل با تصویب یک قطعنامه ضمن ابراز نگرانی از ادامه نقض حقوق بشر در ایران سرکوب شهروندان ایرانی را محکوم کرده است.

ایران تلاش کردن این قطعنامه مطرح نشود اما موفق نبود و با هشتاد رای موافق تصویب شد.

نکته سوم این که صد روزنامه نگار با امضای نامه ای خواستار آزادی حسن فتحی شده اند که بعد از مصاحبه با بی بی سی فارسی و انتقاد از نحوه اطلاع رسانی از انفجار ملارد دستگیر شده است و همچنان خبری از او نیست.

دانشجویان دانشگاه شیراز به دیدار خانواده مجید توکلی این شرف جنبش دانشجویی ایران رفته اند. به دستور دادستان تهران شاهین زینعلی که به دو سال و سه ماه حبس محکوم شده از ملاقات و مرخصی محروم شده است.

نکته بعدی این که امروز در رم یازده کشور جهان دور هم جمع می شوند تا درباره تحریم های ایران گفتگو کنند و درواقع مقدمه است برای این که کشور های اروپایی هم به تحریم نفت و بانک مرکزی ایران بپیوندند. حضور عربستان و امارات هم برای بررسی جایگزینی نفت آنها است.

دلار از مرز 1500 تومان گذشت.

نکته پنجم این که بالاخره ایران خودروی تبریز بعد از چند ماه کشمکش بالاخره تعطیل شد و کارگران بیکار شدند.

نکته ششم این که محسنی اژه ای خبر داده که کارگر گرسنه ای که بعد از 24 ماه حقوق نگرفتن لنگه کفشی به سوی احمدی نژاد و دورغ های او پرتاب کرده دستگیر شده است چرا که جرمی عمومی مرتکب شده است.

جالب است در همین مصاحبه آقای اژه ای می گوید آقای علاءالدین بروجردی و سه نماینده دیگر مجلس در پرونده اختلاس بازپرسی شده اند اما دستگیر نشده اند. در پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی صحبت از دخالت ده نماینده مجلس است.

انصافا باید گفت آقای خامنه ای از این ننگ باید بمیرد که عاملین هزاران میلیارد دزدی آزاد می گردند اما کارگر گرسنه ای را به زندان می اندازند.

نکته هفتم این که علی لارجانی مرگ رهبر کره شمالی را به رییس مجلس این کشور تسلیت گفته است. آقای کیم جونگ ایل که ترجمه عنوان اش همان مقام معظم رهبری خودمان می شود پسر سوم اش را یعنی آقا مجتبی شان را جانشین خوداش کرده است که در 27 سالگی ژنرال شده است.

شباهت های این دو کشور دوست واقعا درس آموز است.

نکته هشتم این که داستان کهنه آلودگی هوا به شهر تهران ختم نشده بلکه اهواز، اصفهان، مشهد و سایر شهرهای بزرگ را در بر گرفته است.

نکته نهم حمله علی مطهری به جبهه پایداری است که آنها را انحصار طلب خوانده است که گفته اگر آنها حاکم شوند فاتحه نظام و انقلاب را باید خواند.

نکته دهم این که حکم جلب طارق الهاشمی است معاون سنی رییس جمهور عراق است. بر اساس اعتراف محافظین و نگهبانان او متهم شده است که در ترور مقامات عراقی دست داشته است. او هم اکنون در کردستان عراق است و جبهه سکولارهای العراقیه بعد از هفت ماه چانه زنی به مجلس نرفته اند و کردها هم به مجلس نرفته اند.

پیشنهاد بارزانی این است که فورا بشینند و صحبت کنند و این دولت وحدت ملی را نگذارند سقوط کنند.

نکته آخر این که در سوریه، گفته می شود هفتاد نفر از کسانی که می خواستند از ارتش فرار کنند به مسلسل به رگبار بسته شدند و کشته شدند. سوریه اعلام کرده طرح اتحادیه عرب برای ارسال ناظرین به این کشور را قبول کرده است. ایران گفته است که آنچه دولت سوریه بگوید مورد قبول ما هم هست.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی V

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته