-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ دی ۳, شنبه

Latest News from Iran Green Voice for 12/24/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



 

در پی افتتاح مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی آیت الله صانعی در شهرستان های شمال استان اصفهان (کاشان و آران و بیدگل و…) عده ای از نیروهای خودسر شبانه سر سیم ورودی تلفنهای این مرکز را قطع کردند و پس از اینکه فهمیدند تلفنهای مرکز از مخابرات روی شماره های دیگری منتقل (دایورت) شده است با پیگیری های برخی نهادها اقدام به مسدود نمودن شماره های تلفن مرکز کردند.

 به گزارش کلمه، این در حالی است که چندی پیش نیز نیروهای خودسر در قالب «حزب الله کاشان» با حمله به محل این دفتر به فحاشی و شعار نویسی علیه این مرجع نو اندیش شیعه پرداختند. حمله کنندگان بعد از اعتراض های مردمی ناچار به ترک محل شدند.

حمله به دفتر آیت الله صانعی زمانی رخ داد که مشترکان تلفن های همراه کاشان و آران و بیدگل خبر افتتاح این مرکز را از طریق پیامک دریافت کردند.

همزمان با ارسال این پیامک اطلاعیه هایی به صورت گسترده در سطح شهر کاشان منتشر شد که در آن از همه مردم دعوت شده بود تا به دفتر آیت الله صانعی در کاشان حمله شود.

پس از پخش گسترده این اطلاعیه ها جمعیتی نزدیک به ۳۰ نفر در مقابل دفتر این مرجع جهان تشیع به فحاشی و شعار نویسی پرداختند.

به اساس این گزارش، اکثر افراد حاضر نوجوانهای ۱۸ تا ۲۳ ساله بوده اند. به گفته شاهدان عینی مسئولان اطلاعات سپاه کاشان با لباس شخصی این نوجوانان را مدیریت می کرده اند.


 


ندای سبز آزادی - تلویزیون رسا جمعه شب، مستند تازه ای  درباره زندگی آیت الله منتظری پخش کرد که در آن، بخش هایی از سخنرانی های انتقادی آیت الله منتظری برای اولین بار پخش می شود.

به گزارش ندای سبز آزادی، در این فیلم که ساخته "علی فاتحی" کارگردان و مستندساز است و به سفارش راه سبز مالزی(رسام) درکمیته ی بزرگداشت دومین سالگرد این فقیه عالیقدر ساخته شده ، عزت الله سحابی، احمد سلامتیان، محمدجواد اکبرین، رضا علیجانی، یوسفی اشکوری، مسعود ادیب، فرخ نگه دار و موحدی به بیان ویژگی های آیت الله منتظری می پردازند. اما بخش قابل توجهی از آن، به سخنان آقای منتظری اختصاص دارد.

برخی تصاویر فیلم مربوط به سخنرانی های این مرجع تقلید در سال های ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۳ هست که پیش از این کمتر مورد اشاره قرار گرفته بود.

در این مستند گفته هایی از این مرجع تقلید درباره اعدام های صورت گرفته در جمهوری اسلامی و همچنین ضرورت استقلال حوزه ها نیز منتشر شده است.

این فیلم مستند را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

 

 


 


نضال درویش یکی از اعضای شورای هماهنگی انقلاب سوریه در گفتگو با تلویزیون العربیه اعلام کرد، رژیم دمشق کشته شدگان معترضان "جبل الزاویه" را به عنوان قربانیان انفجارهای امروز معرفی کرد.

درویش با ساختگی خواندن انفجارهای روز جمعه اظهار داشت که از شب گذشته و دیروز رژیم سوریه کشته شدگان غیر نظامی در شهرهای دیگر بویژه جبل الزاویه را با خودروهایی به محل انفجارها منتقل کرد."

عضو شورای انقلاب سوریه افزود" در این رابطه شاهدی داریم که در انتقال کشته شدگان به دمشق شرکت داشته است و حاضر است در صورت تأمین امنیت جانی وی و خانواده اش شهادت دهد. "

تلویزیون رسمی سوریه امروز اعلام کرد، دو انفجار انتحاری در اداره کل امنیت و یکی از شعب امنیتی شهر دمشق چهل کشته و صد زخمی در بر داشت.

از سوی دیگر فعالان حقوق بشری اعلام کردند که در تظاهرات امروز بیست نفر از معترضان به ضرب گلوله نیروهای امنیتی کشته شدند.

فعالان سوری در اعتراض به طرح اتحادیه عرب در امضای پروتوکل با دولت بشار اسد، تظاهرات امروز را " پروتوکل مرگ" نامگذاری کردند.

صبح امروز، تلویزیون دولتی سوریه خبر داد که در یکی از ساختمان های متعلق به نیروهای امنیتی در دمشق، پایتخت، دو تله انفجاری منفجر شده و شاهدان عینی نیز شنیدن صدای انفجار و در پی آن، تیراندازی با اسلحه سبک را تایید کرده اند.

 

تلویزیون دولتی سوریه و همچنین تلویزیون "المنار" وابسته به حزب الله لبنان، این انفجار ها را به مخالفان رژیم اسد نسبت داده اند و از صبح امروز تصاویر وحشتناکی از اجساد کشته شدگان را پخش می کنند. اما مخالفان حکومت، این انفجار را کار رژیم اسد و توطئه ای در آستانه ورود ناظران اتحادیه عرب می دانند و دخالت خود در آن را تکذیب کرده اند.

این انفجارها یک روز پس از ورود نخستین گروه از ناظران اتحادیه عرب به سوریه گزارش می شود و تلویزیون دولتی افزوده است که تحقیقات انجام شده نشان می دهد که تروریست های مسلح مسئول این انفجار بوده اند.

در مقابل، مخالفان حکومت سوریه، گفته اند که ماموران دولت عامل این انفجارها بوده اند با این هدف که ناظران عرب قانع شوند که ارتش سوریه علیه معترضان غیرنظامی وارد عمل نشده بلکه با اسلامگرایان مسلح در نبرد است.

اعتراضات ضد دولتی در سوریه حدود نه ماه پیش آغاز و با واکنش خشونت آمیز ارتش مواجه شد که در جریان آن، به گفته منابع سازمان ملل، تا کنون بیش از پنج هزار نفر کشته و دهها هزار تن بازداشت و ناپدید شده اند.

صفحه‌ی رسمی «انقلاب سوریه» در فیس‌بوک، با رد هرگونه دخالت انقلابیون در انفجارهای ساعتی پیش دمشق، این انفجارها را به «رژیم اسد» نسبت داده است.

انقلابیون می‌گویند که حکومت سوریه ار این انفجارها چند هدف را دنبال می‌کند که عبارتند از:
تحت تاثیر قرار دادن و ایجاد هراس در ماموریت ناظران عربی،
ایجاد هراس در جهان غرب از نفوذ القاعده و گسترش تروریسم،
ترساندن مردم از بی‌قانونی کامل و بمب‌گذاری بی‌رویه و از بین رفتن ثبات و امنیت،
بهره‌برداری سیاسی از جنازه‌های قربانیان انفجار،
توجیه حضور نیروهای امنیتی رژیم در خیابان در برابر دیده‌گان ناظران عربی به بهانه حفظ امنیت

رسانه های مستقل عربی هم می گویند، با توجه به بی سابقه بودن این انفجار در هشت ماه گذشته، وقوع آن در روزی که اولین هیات ناظران اتحادیه عرب وارد سوریه شده است سوال برانگیز بوده و می تواند اقدامی برای توجیه حضور نیروهای امنیتی در خیابان ها باشد.
 


 


وزیراطلاعات دولت احمدی نژاد اعلام کرد که دستگاه های اطلاعاتی ایران حوادث روسیه را پیش بینی و به مسئولان روس اعلام کرده بودند.

اظهارات حیدرمصلحی پس از آن بیان شد که در پی برگزاری انتخابات پارلمانی در روسیه، معترضان به تقلب در انتخابات، به خیابان ها ریختند.

مردم معترض و ناظران بین المللی معتقدند، در این انتخابات به نفع حزب حاکم تقلب صورت گرفته است.

به گزارش مهر حیدرمصلحی گفت: در کشور روسیه برخی موضوعات رخ داد که دستگاه اطلاعاتی ایران آن را از قبل پیش بینی کرده بود و زمانی که این موضوع ها را به مقامات روسیه عنوان کردیم با پوزخند جواب ما را دادند ولی بعد از مدتی که آن موضوع ها در کشور روسیه اتفاق افتاد متحیر شدند.

مصلحی مدعی شد: امروزه دستگاه اطلاعاتی ایران در وضعیتی قرار دارد که به خوبی می تواند اتفاقات و حوادث منطقه و جهان را پیش بینی کند.

وی ابراز داشت: عده ای از افراد به دنبال بالا بردن سطح توقع ها، خدشه دار کردن چهره ولایت و امامت و طرح نقشه و توطئه برای نابودی انقلاب اسلامی هستند که بهترین پاسخ به این فتنه ها هوشیاری و بصیرت پذیر ملت اسلامی است.ایران در جنگ اطلاعاتی برتر از دیگر کشورها است.

وزیر اطلاعات گفت: در حال حاضر در دنیا جنگ اطلاعاتی سنگین و قوی وجود دارد و به حمدالله نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به دیگر کشورها برتری دارد که این امر مستکبران جهانی را انگشت به دهان کرده است.

 


 


احسان مهرابی

روشنفکر زاغه نشین،و یا روشنفکر خیابانی مانند سارتر شوخیهای هم اتاقیهای او دربند ۳۵۰ است.بابک داشاب که این روزها تحت فشار مقامات دادستانی است محل استقرارش دربند ۳۵۰ پرازکتابهایی است که او می خواند و به گونه ای دراین خواندن کوشا است که گویی کتابها را می خورد.

فوق لیسانس فلسفه ای که به سبک بسیاری دیگرچون فلسفه اش خریداری دربازارنان نداشت،فروشگاه زد و دراداره فروشگاه ها هم به گونه ای موفق بود که توانست فروشگاه خود را توسعه داده و به سه فروشگاه تبدیل کند.این روزها ماموران امنیتی نه تنها تمام سرمایه او دراین چند ساله را ربوده و برباد داده اند بلکه او را پس ازعاشورای ۸۸ درزندان نگه داشته اند و باز هم او را تحت فشار می گذارند. بابک داشاب که متولد بخش راز درخراسان شمالی است و به اصطلاح زندانیان بند ۳۵۰ همشهری محمد داوری، که خود به دلیل مشارکت درافشای جنایات کهریزک درزندان است.

داشاب دردانشگاه تبریز فلسفه خوانده و رشته تحصیلی خود را تا فوق لیسانس ادامه داده است.اوالبته برای رشته خود کاری نیافت و اقدام به زدن فروشگاه زد ابتکارات او دراداره فروشگاهش سبب شد ظرف مدت کوتاهی فروشگاه های خود را توسعه دهد. یکی ازابتکارات او ارائه کتاب درفروشگاه به سبکی خاص برای کودکان بود. داشاب درحالی که اداره سه فروشگاه خود را برعهده داشت مدتی پس ازحوادث عاشوری سال ۸۸ بازداشت و به تعبیری ربوده شد.مامورین امنیتی او را ازدرب مغازه اش و به بهانه پرسیدن آدرس به محل دیگری کشانده و ربودند و تا چند روز خانواده اش ازوضعیت او بی اطلاع بودند.او درمدت بازداشت زیرشکنجه هایی قرار گرفت که احتمال زنده ماندن خود  را منتفی می دانست.

شکنجه های اولیه داشاب ناشی ازیک سوءتفاهم بود بازجویان فکر می کردند که او درروزعاشورا مامورین نیروی انتظامی رامورد ضرب و شتم قرار داده درحالی که بازبینی فیلم ها نشان داد داشاب نه تنها کسی را ضرب و شتم نکرده بلکه سعیش آرام کردن فضا بوده است.فهمیدن این سوء تفاهم سبب نشد بازجویان رفتار خود را متوقف کنند،آنان شکنجه های خود را ادامه داده و او را به دادگاه نمایشی عاشورا آوردند تا اعتراف کند. او اما سخنان خود را دردادگاه با قسم خوردن به چشمان پسرش آغاز کرد و البته چون آیه ای که درتمرین به او داده بودند گم شده بود آیه ای که دردادگاه بالای سرقاضی نوشته شده بود را خواند.آن روز بازپرس فراهانی درحضوردیگرمتهان به او گفت شانس آورده که برایش درخواست اعدام نداده است.او پس ازاین دادگاه ها ی نمایشی  در مرحله بدوی به اتهام اجتماع و تبانی به قصد انجام جرایم علیه امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام به تحمل ۶ سال حبس محکوم شد دادگاه تجدید نظر هم تنها یک سال ازاین حکم را کاهش داد.با وجود تخفیف درحکم و آزادی برخی ازمتهمان حوادث عاشورا داشاب همچنان درزندان است و دوباره مورد فشار دادستان و مامورین امنیتی.او اخرین بار صبح روز دوشنبه ٢٣ آبان ماه به دادسراى مقدسى اوین احضار شد و  پس از احضار این زندانى سیاسى مامورانى از بند ٢الف به محل دادسراى اوین آمده و وى را در خصوص انتشار بیانیه ٣۶ تن از زندانیان سیاسى مورد بازجویى قرار دادند.پیش ازاین بازجویی نیزجعفری دولت آبادی دادستان تهران داشاب را مورد بازخواست قرار داده بود.

خانواده زندانیان سیاسی اما داشاب به فرزندش می شناسند.کاهن یا آریو برزن که انتخاب نام آریو برزن هم یکی ازسئوالهای بازجویان ازداشاب بوده است.چندی پیش مریم شربتدار قدس نامه ای به فرزند داشاب نوشت و به او اطمینان داد پدرش می آید شاید حتی قبل از آموختن نوشتن و خواندن جملۀ زیبای “آن مرد آمد”.جعفری دولتی دادستان تهران که کاهن را به نام می شناسد و پیش ازاین به خانواده داشاب وعده می داد کاهن پدرش را به زودی خواهد دید این روزها ملاقات های حضوری کاهن را هم قطع کرده است. برای داشاب اما این ها گویا چندان مهم نیست برای او تحقیر شدن بزرگترین شکنجه زندان بوده است و حال می داند که مسئولین امنیتی با ناکامی درشکستن مقاومتش تحقیرشده اند .او این روزها باز هم به زاغه خود می خزد و کتاب می خواند و به تعبیردوستانش کتاب می خورد برای کتاب خواندن هم کنجی غنمیت است هرجا که باشد حتی دراتاق ۹ بند ۳۵۰ اوین.


 


رئیس انجمن دوستی ایران و برزیل، افزایش ۱۲۰۰ یورویی قیمت گوشت وارداتی از برزیل را محصول بی برنامگی دانسته و گفته است:" این افزایش قیمت تنها شامل حال ایران شده و سایر کشورهای واردکننده گوشت برزیلی از جمله روسیه متحمل این گرانی نشدند."

میر قاسم مومنی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به افزایش قیمت گوشت وارداتی برزیلی از تنی ۳۱۰۰ یورو در سال ۲۰۰۸ به ۴۳۰۰ یورو در سال جاری، اظهار داشت:" این صعود قیمت تنها ایران را شامل شده و سایر کشورها از جمله روسیه که بزرگترین وارد کننده گوشت از برزیل است را شامل نمی‌شود."

مومنی با بیان اینکه این افزایش قیمت هیچ سودی برای وارد کنندگان نداشته و تنها به زیان مصرف کنندگان است، گفت:" با توجه به افزایش بهای گوشت گرم طی سالهای گذشته که موجب اقبال مردم به گوشتهای یخ زده وارداتی شد، افزایش قیمت گوشت منجمد برای آنها زیان آور است."


 


مديركل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر با اعتراف به دسترسي دانش‌آموزان به قرص‌هاي روانگردان و شيشه ، آن را موضوعی تهديدآميز دانست وگفت:" وزارت آموزش و پرورش با كتمان كردن اطلاعات مشكل را پيچيده‌تر مي‌كند."

محمدمسعود زاهدايان در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه وزارت آموزش‌وپرورش بايد پاسخگوي مواد مخدر پخش شده در مدارس باشد، افزود:" اگرچه آلودگي مدارس به مواد مخدر درصد كمي دارد اما با توجه به آسيب‌پذيري بالاي جمعيت جوان و تغيير رويكرد استفاده از مواد مخدر و روان‌گردها، وجود مواد صنعتي در مدارس آسيب‌ها را در جامعه افزايش مي‌دهد."

وي با بيان اينكه وزارت آموزش و پرورش بايد پاسخگوي آلودگي مدارس به مواد اعتيادآور باشد، افزود:" اين وزارتخانه مسئول اعلام وضعيت مدارس است و بايد با ارائه اطلاعات، آگاهي مردم را در اين زمينه بالا ببرد تا آنها نيز با سطح آگاهي واقعي، در روند سالم‌سازي مدارس از اعتياد به ما كمك كنند. اما كتمان اطلاعات مشكل را پيچيده‌تر مي‌كنند."

این درحالی است که تاکنون وزارت آموزش و پرورش موضوع اعتیاد در مدارس را انکار کرده و حاضر به ارائه آماری در این زمینه نبوده است، از سویی این وزارتخانه اجازه تحقیق و آمارگیری به گروه‌های پژوهشی را نیز نمی‌هد.

 


 


نشریه معتبر وال‌استریت ژورنال فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته اصغر فرهادی را به‌عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۱ سینمای جهان معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، فیلم جدایی نادر از سیمین در ادامه افتخارآفرینی‌های جهانی اش در آستانه‌ برگزاری اسکار، بالاتر از برنده نخل طلای کن و فیلم جدید وودی آلن به‌عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۱ از سوی نشریه وال استریت ژورنال انتخاب شد.

" جو مورگن استرن"، منتقد سینمایی این نشریه در توصیف "جدایی نادر از سیمین" نوشته است: "شاید شما چیزی از این فیلم نشنیده باشید، چراکه ۳۰ دسامبر اکران خواهد شد. اما من پس از تماشای آن در جشنواره تلورید، این فیلم را یک شاهکار در کلاس جهانی نامیدم و جمعه آینده پس از آغاز اکران آن، این تعریف و تجمید را بیشتر خواهم کرد."

جدایی نادر از سیمین که این روزها با درخشش در فصل جوایز سینمایی هالیوود، انتظارها برای موفقیت در جوایز اسکار ‌۲۰۱۲ را بالا برده است، نامزد جایزه بهترین فیلم خارجی جوایز گلدن گلوب شد.

برنده‌ جایزه‌ خرس طلا و خرس نقره‌ای بهترین بازیگری از جشنواره‌ برلین طی هفته‌های گذشته برنده‌ی چندین جایزه‌ی جهانی از جمله بهترین فیلم خارجی سال از نگاه انجمن ملی منتقدین آمریکا و انجمن منتقدین فیلم نیویورک و جوایز فیلم مستقل بریتانیا شده و ماه گذشته در جوایز سالانه‌ آسیا ـ پاسیفیک بهترین فیلم سال ‌۲۰۱۱ شناخته شد.


 


روز گذشته در سالروز تولد ضیا نبوی جمعی از دوستداران وی و فعالان سیاسی و دانشجویی یاد وی را گرامی داشتند.

به گزارش کلمه، در این جمع  محمد نوریزاد که دو هفته را در زندان اوین با وی همبند بوده نیز شرکت کرد و حاضران به ذکر خاطراتی از وی پرداختند.

همچنین در مراسم مشابهی در سمنان عده ای از دوستان ضیا نبوی در کنار خانواده ی وی از استقامت و صبر او یاد کردند.

بر اساس این گزارش جمعی از فعالان دانشجویی، سیاسی و مدنی ایرانی مقیم اسکی شهیر ترکیه، به مناسبت تولد ضیاء نبوی دانشجوی محروم از تحصیل و زندانی که دو سال است در زندان کارون اهواز محکومیت خود را می گذراند، مراسمی برگزار کردند.

در این مراسم حاضران پس از برگزاری نمادین جشن تولد ضیاء نبوی،در یکی از پارک های اسکی شهیر تجمع کرده و پیامی خطاب به این دانشجوی ستاره دار خواندند.

گزارش ها حاکی است که گرامی داشت نام این فعال دانشجویی در تبعید در نقاط دیگر دنیا ازجمله مالزی، آمریکا و آلمان نیز برگزار شده است.

 

 


 


تعدادی از هم بندی های آزاده شده محمدرضا رجبی در نامه ای آزادی او را تبریک گفته و نوشته اند: این چند جمله را تنها برای آن می نگاریم تا بگوییم اگرچه این روزها بر پیر و جوان این سرزمین سخت می گذرد، گرچه یک چشممان خون و دیگری اشک است، ولی گاهی در همین وانفسای اندوه لحظه هایی می آید که شادی بر در می کوبد. می رسد آن دم که باید از ته دل خندید و قهقهه زد و دوست را در آغوش کشید.

محمدرضا رجبی، زندانی سیاسی و رزمنده هشت سال جنگ تحمیلی پس از گذارندن محکومیت خود سه شنبه شب گذشته از زندان اوین آزاد شد.

به گزارش کلمه، محمد رضا رجبی فعال سیاسی، از خرداد سال ۸۸ و پس از سرکوب های بعد از انتخابات بازداشت و تا روز سه شنبه دوران حبسش را در بندهای ۲۰۹، ۲۴۰ و ۳۵۰ زندان اوین گذراند.

ساعاتی پس از آزادی وی نیز تعدادی از زندانیان بند ۳۵۰ که وی را عمو رضا خطاب می کنند ضمن خوشحالی از آزادی او برایش پیام تبریکی منتشر کردند.

متن کامل این نامه که در اختیار کلمه قرار گرفته به شرح زیر است:

شادمانیم. شادمانیم از آزادی یکی از دوستان خوبمان از بند. محمد رضا رجبی پس از ۲ سال و ۴ ماه از زندان آزاد شد. آنقدر خوش قلب بود و هست که جوانتر ها عمو رضا صدایش می کردند. شاید آنچه یاد و مهر عمو رضا را چنین در دلهای ما نشانده، مهربانی بی دریغش باشد. همین مهربانی بود که او را نماینده منتخب بچه های ۳۵۰ کرد. برای او هیچ تفاوتی میان بچه های زندان وجود نداشت. خودش زندانی بود و همه دوستان در بندش را هم با هر اندیشه ای دوست می داشت. کاش همه ما اینگونه باشیم و آدمی را دوست بداریم برای انسان بودنش؛ برای بودنش.

برای ما که شیرین ترین و تلخ ترین روزهای زندگی را پشت آن دیوارهای بلند سپری کردیم و امروز بهترین دوستانمان و سربلندترین مردان و زنان این آب و خاک را در زندان می بینیم، کوچکترین تفاوتی نیست میان محمد رضا رجبی و دیگر عزیزان در بندمان. کاش می شد نام تمام دوستانمان را اینجا بنویسیم و بگوییم که دوستشان داریم. محمد رضا رجبی که نماینده ما بود در زندان، اکنون هم نمایندگی می کند همه ما را و آزادیش هم تنها بهانه ای است برای اینکه به همه یارانمان بگوییم که همیشه به یادشان هستیم و آرزویمان بوسیدن روی ماهشان است. این چند جمله را تنها برای آن می نگاریم تا بگوییم اگرچه این روزها بر پیر و جوان این سرزمین سخت می گذرد، گرچه یک چشممان خون و دیگری اشک است، ولی گاهی در همین وانفسای اندوه لحظه هایی می آید که شادی بر در می کوبد. می رسد آن دم که باید از ته دل خندید و قهقهه زد و دوست را در آغوش کشید.

پرتو دیدار خوشش تافته در دیده ی من/ آینه در آینه شد دیدمش و دید مرا

که اگر نباشند این شادی های شیرین، توانی نمی ماند برای ما مردمانی که در راه پر سنگلاخ آزادی قدم گداشته ایم. این است که امروز شادیم و خندان و چشم انتظار کوروش ها و هادی ها، بابک ها و علی ها، آرش ها و عمادها، مجیدها و حمیدها، جعفرها و مهدی ها، شاهین ها و محسن ها، کیوان ها و حمزه ها و … این نام ها را با مهر و دوستی فریاد می زنیم و آغوش گشاده ایم برای آزادی شان.

می دانیم که با یک گل بهار نمی شود. هنوز هستند بسیاری از زنان و مردان با شرف ایران که پشت میله های بلند زندان روزگار می گذرانند. درود بر شرف تک تکشان. شادی راستین ما آن روز است که هیچ کس برای اندیشه و ایمان و دینش در زندان نباشد. می دانیم که امروز دوستان آزاده ما در زندان دلتنگ عمو رضا هستند. چشم به راه آزادی تک تک آنهاییم تا رهایی را با هم جشن بگیریم و سرود آزادی را در هر گوشه ایران سر دهیم.

رضا رفیعی- آبتین غفاری- علی بهزادیان نژاد- ایمان آذریان- سعید پورحیدر- رامتین غفاری- حسین نورانی نژاد- پویا قربانی- ابوالفضل قاسمی- ابوذر مهرانی- امیرحسین قنبری برزی- سلمان سیما- مهدی نوذر- حمید رضا سهل آبادی- محمد امین ولیان- امین کشاورز- مهدی وطنخواه- آرمان رضاخانی- میثم بیک محمدی- علی ارشدی-سام محمودی سرابی


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به irangreenvoice-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به irangreenvoice@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته