-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ دی ۴, یکشنبه

Latest New from Green Correspondents for 12/25/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 




خبرنگاران سبز/ کار‌شناسان ایران سبز: در پی محکومیت دولت ایران در دادگاه فدرال نیویورک به دلیل همراهی با گروه القاعده در حمله به برجهای دوقلو، گام بزرگ برای مواجهه جدی با حکومت ایران برداشته شد. در صورت تایید این محکومیت در دادگاه عالی آمریکا، حکومت ایران به لحاظ حقوقی دولتی حامی تروریست شناخته خواهد شد و دولت آمریکا خواهد توانست در موارد متعددی فشارهای سیاسی و اقتصادی علیه دولت ایران را اعمال کند بی‌آنکه به مجوزهای سازمان ملل نیاز داشته باشد. مشابه این رویداد حکم مشابهی است که در مورد دولت قذافی پس از فاجعه لاکربی رخ داد.

پس از تصویب این محکومیت در دادگاه عالی فدرال آمریکا هر گونه فعالیت تجاری یا بانکی با ایران به عنوان همکاری با یک دولت تروریست تلقی می‌شود و دولت‌ها را از ادامه هر نوع همکاری با ایران باز می‌دارد. دستکم ۱۰۴ کشور جهان این معاهده بین المللی را امضاء کرده‌اند و در چارچوب مقررات بین المللی به آن پایبند هستند. بلافاصله پس از اعلام این محکومیت بود که جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای کسب اطلاعات از عضو مهم القاعده در ایران تعیین شد. البته تعداد افرادی که برای دستگیری آن‌ها جایزه تعیین شده تا کنون ۷ نفرند که یکی پس از دیگری اسامی آنان اعلام می‌شود. ۳ تن از این افراد از اعضای سپاه پاسداران هستند.

به گزارش کار‌شناسان ایران سبز آمریکا همچنین با تاکید بر محکومیت دولت ایران به عنوان پشتیبان القاعده در حمله به آمریکا در اجلاس رم که با حضور ۱۱ کشور جهان برای گسترش تحریمهای بانکی و نفتی ایران تشکیل شده بود، از تک تک این کشور‌ها خواست که به مصوبات اجلاس پایبند باشند و خود را برای تصویب نهایی این محکومیت در دیوان عالی آمریکا مهیا سازند. در اجلاس رم که با شرکت آمریکا، کره جنوبی، امارات متحده عربی، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، عربستان سعودی، ترکیه و اتریش برگزار شد مقرر گردید عربستان سعودی با افزایش تولید خود بخش عمده‌ای از خلاء بازار نفت را پس از تحریم نفت ایران تامین نماید.

نماینده سوئیس هم که پس از این اجلاس به رم احضار شده بود در مورد دو بانک سوییسی که همچنان با ده‌ها شخص حقیقی و حقوقی ایرانی همکاری می‌کنند مورد سوال قرار گرفت دولت آمریکا در این دیدار به مقامهای سوییسی اعلام کرد با توجه به حکم دادگاه فدرال و در صورت تداوم فعالیت بانکی با ایران، ۵۰۰ میلیارد دلار ادعای خسارت خواهد کرد بنابراین نمایندگان سوئیس ضمن پذیرش قطع هر گونه رابطه بانکی با ایران، برای نخستین بار مهیای ارائه مشخصات ۱۲۰۰حساب بانکی مشکوک ایرانی به دولت آمریکا شدند و موافقت کردند همزمان با مسدود ساختن ۱۸۰ مورد از این حساب‌ها؛ دارایی‌های غیر منقول مانند بناهای مسکونی و تجاری صاحبان مرتبط با این حساب‌ها را نیز بلوکه نماید تا هر زمان رای دادگاه عالی آمریکا برای دریافت غرامت از دولت ایران به تصویب نهایی رسید، این دارایی‌ها مصادره گردد.
.
دولتهای ترکیه و امارات متحده عربی هم در این اجلاس موظف شدند تا مقررات تحریم بانکی و تجاری با ایران را رعایت نمایند و با توجه به محکومیت اخیر ایران در دادگاه فدرال، تا حد امکان از ایران فاصله بگیرند. دولت امارات در پی این توافق بلافاصله ۳ تصمیم غافلگیر کننده را در دستور کار خود قرار داد.

یکم: به بانکهای اماراتی اعلام شد صاحبان حسابهای تجاری ایرانی باید هویت مسئولان حقیقی و حقوقی خود را به وضوح اعلام کنند و نوع فعالیت این شرکت‌ها در ایران را معین کنند. بعلاوه آدرس و نام و مشخصات اعضای هیات مدیره و مدیران عامل این شرکت‌ها را ارائه دهند.

دوم: از مجموع ۱۴۰۰۰ دفتر تجاری متعلق به ایرانیان در امارات متحده عربی حدود ۸۵۰۰ شرکت مشکوک به فعالیت‌های غیر قانونی و پولشویی یا قاچاق کالاهای تحریم شده هستند. دولت امارات به این شرکت‌ها اعلام خواهد کرد تا نوع دقیق فعالیت‌ها و شرکای تجاری خود را در ایران و دیگر کشور‌ها معرفی نمایند و ریز اطلاعات خود را از سال ۲۰۰۲ تاکنون اعلام نمایند.

سوم: گمرک امارات موظف شده برخلاف گذشته که کانتینرهای کالا به مقصد ایران را بطور رندوم مورد بازرسی قرار می‌داد، از این پس بصورت کامل مورد بازرسی قراردهد. به این دلیل برچسب «بازرسی شود» روی بیش از ۲۰۰۰ کانتیر حمل کالا به ایران الصاق شده است. همین موضوع باعث وحشت فراوانی برای حکومت ایران شده زیرا معمولا بسیاری از محموله‌های جاسازی شده در کانتینر‌ها با موضوعات پروفرم این کالا‌ها همخوانی ندارند.

به گزارش کار‌شناسان ایران سبز دولت ایران که به دلیل شوک ناشی از تصمیم تازه امارات دچار سردرگمی شدیدی شده است طی مدت کوتاهی بار‌ها مواضع خود را در این باره تغییر داد و نظرات متناقضی را اعلام کرد ولی نهایتا، گشایش ال سی برای امارات و استفاده از درهم در تجارت با این کشور را ممنوع دانست. البته این اقدامات بیش از آنچه جنبه حقیقی داشته باشد، بیشتر به یک شوی تبلیغاتی شبیه بود تا ضربه هولناک تصمیم اماراتی‌ها را در فضای سیاسی و اقتصاد داخلی جبران نماید. جمهوری اسلامی در شرایط کنونی به روابط تجاری با امارات متحده عربی نیاز حیاتی دارد و قطع این روابط به معنای انسداد اصلیترین راه دور زدن تحریمهای بین المللی است.

در حال حاضر حکومت ایران اصرار دارد اماراتی‌ها معاملات تجاری با آمریکا را قربانی روابط اقتصادی خود با جمهوری اسلامی بنمایند. زیرا معتقدند معاملات تجاری ایران و امارات سالانه به ۲۵ میلیارد دلار بالغ می‌شود و رقم تجارت مشترک امارات با آمریکا ۱۴ میلیارد دلار است. اما نکته مهم در این بین سرمایه گذاریهای آمریکا در امارات است که یش از ۷۰% گردش‌های مالی این کشور را شامل می‌شود و کل حیات اقتصادی امارات را در بر می‌گیرد.

اکنون شواهد نشان می‌دهد زمینه‌های اقتصادی و سیاسی برای برداشتن گام بزرگ برای رودر رویی با دولت ایران آماده شده و شرایط برای تایید حکم دادگاه نیویورک در دادگاه عالی فدرال آماده است. حکمی که مستحکم ارائه شده و امکان رد شدن آن در دادگاه عالی بعید به نظر می‌رسد. تصویب نهایی این محکومیت دولت ایران را رسما مرتبط با تروریسم بین الملل معرفی خواهد کرد و بحران بزرگی را به لحاظ حقوقی، سیاسی و اقتصادی علیه آن رقم خواهد زد.

 
 



 
 

 اين وضعيت به تمامی روشن می‌‌سازد آن‌چه قرار است در اسفندماه اتفاق بيفتد نه يک انتخابات واقعی بلکه نمايشی مهندسی شده با نتايج از پيش معين برای تشکيل مجلسی مطمئن! فرمايشی و در اختيار است. مجلسی که از پيش سهم هر يک از باندهای حاکميت در آن مشخص شده و البته به منظور نمايش آزادی و دموکراسی کرسی‌های انگشت‌شماری نيز به برخی افراد مورد اعتماد اختصاص خواهد يافت. و با توجه به اين که هيچ اميدی به برگزاری انتخاباتی سالم و آزاد و منصفانه و التزام حاکميت به رأی ملت در انتخابات آينده مجلس وجود ندارد، از اين رو ثبت نام و شرکت در چنين نمايش شبه انتخاباتی مصداق بارز تعاون بر اثم و کمک به ستمی خواهد بود که بر ملت ايران می‌رود.

خبرنگاران سبز/سیاست:
در نخستين روز از مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس نهم، سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی نيز به جمعی از نمايندگان سابق مجلس ايران، جبهه مشارکت ايران اسلامی و عده‌ای از زندانيان سياسی پيوست و اعلام کرد که اصلاح‌طلبان به هيچ شکل در انتخابات پيش روی مجلس شورای اسلامی شرکت نخواهند کرد.

در اين بيانيه همچنين از همه نيروهای اصلاح طلب خواسته شده تسليم فشارهای روانی و تطميع‌ها و تهديدهای حاکمانی نشوند که در طول دو سال و چندماه گذشته جز به زبان زور و تزوير با مردم سخن نگفته‌اند. و با امتناع از ثبت نام نامزدی، مبارزه مدنی و منفی خود را تداوم بخشند و بدين وسيله وفاداری خويش را به آرمان‌های مردم و همدردی خويش را با مادران و پدران و همسران و فرزندان رنج ديده و شهيدان، مجروحان و اسيران جنبش ضد استبدادی و آزادی خواه سبزايران ابراز دارند.
اين حزب اصلاح طلب در بيانيه ی خود با تاکيد بر اينکه رهبران جنبش سبز و زندانيان سياسی همچنان در بند هستند و احزاب و رسانه آزاد نشده اند، تاکيد کرده است: اين وضعيت به تمامی روشن می‌‌سازد آن‌چه قرار است در اسفندماه اتفاق بيفتد نه يک انتخابات واقعی بلکه نمايشی مهندسی شده با نتايج از پيش معين برای تشکيل مجلسی مطمئن! فرمايشی و در اختيار است.

متن کامل بيانيه به گزارش امروز به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم

اصلاح طلبان در شبه انتخابات فرمايشی، نه نامزد می‌شوند و نه شرکت می کنند.
زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس نهم در حالی شروع شده است که پس از گذشت بيش از دو سال از کودتای انتخاباتی ۲۲ خرداد۸۸، همچنان:

اول- رهبران جنبش سبز آقايان مهندس ميرحسين موسوی و حجة الاسلام مهدی کروبی در حبس خانگی به سر می‌برند. و ساير شخصيت های اثرگذار اصلاح طلب نيز از بيان آزادانه نظرات و اعتقادات خود در رسانه ها منع شده و محروم اند و غالب آنها در زندان بسر می برند.

دوم- صدها نفر از جوانان، دانشجويان، کارگران، معلمان، وکلا، هنرمندان، زنان، فعالان حزبی و شخصيت‌های سياسی و اصلاح طلب در زندان به سر می‌برند.

سوم- دو حزب عمده اصلاح طلب، جبهه مشارکت ايران اسلامی و سازمان‌ مجاهدين انقلاب اسلامی ايران به طور غيرقانونی و حتی بدون رعايت ظواهر قانونی آيين دادرسی منحل و ساير احزاب و گروه‌های اصلاح طلب نيز زير انواع فشارهای سياسی-امنيتی قرار داشته و از کوچکترين امکان لازم برای فعاليت‌های سياسی- اجتماعی حتی در حد برگزاری گردهمايی‌های داخلی محرومند.

چهارم – سايت‌های اينترنتی متعلق به اصلاح طلبان فيلتر شده‌اند و روزنامه‌های مستقل و اصلاح طلب به محاق توقيف رفته‌اند و معدودی هم که امکان انتشار می‌يابند با اقسام سانسورها و اعمال ترس و وحشت از توقيف دست به گريبان‌اند.
پنجم- رسانه ملی و ساير رسانه‌های جمعی بهره مند از بودجه ملت در انحصار نيروهای امنيتی- نظامی حاکم قرار داشته، و به طور شبانه روزی مشغول دروغ پراکنی، اتهام زنی و جنگ روانی عليه جنبش سبز و اصلاح طلبان هستند.

ششم- فضای کشور همچنان امنيتی، نظامی و پليسی بوده و عملا نوعی حکومت نظامی غير رسمی و اعلام نشده بر جامعه حاکم است، به طوريکه حتی از برگزاری جلسات محدود و خانگی دعا و قرآن خوانی و تشييع و ترحيم منتقدان و فعالان اجتماعی جلوگيری به عمل می آيد.

هفتم- قوای سه گانه کاملا در انحصار باندهای حاکميت است و نهادهای نظارتی و اجرايی انتخابات تحت فرمان نهادهای امنيتی و نظامی عمل می‌کنند. مقامات امنيتی و نظامی نه تنها اين واقعيت را انکار نمی‌کنند بلکه علناً برای گروه‌ها و احزاب سياسی جهت شرکت درانتخابات تعيين تکليف کرده و خطوط قرمز انتخابات آينده را ترسيم می‌کنند.

هشتم- تلاش‌ها، توصيه‌ها و پيشنهاد‌های نجيبانه و مشفقانه چهره‌های برجسته و خيرخواه نظام نظير آقايان خاتمی و هاشمی رفسنجانی برای برگزاری انتخاباتی سالم و منصفانه و پرشور و در نتيجه نجات کشور از بحران‌های بن‌بست آفرين کنونی نه تنهابه نتيجه مثبتی نينجاميده بلکه با واکنش‌های هتاکانه و پاسخ‌هايی ازسر غرور و تکبر و استغنا از سوی حاکميت مواجه شده‌است.

اين وضعيت به تمامی روشن می‌‌سازد آن‌چه قرار است در اسفندماه اتفاق بيفتد نه يک انتخابات واقعی بلکه نمايشی مهندسی شده با نتايج از پيش معين برای تشکيل مجلسی مطمئن! فرمايشی و در اختيار است. مجلسی که از پيش سهم هر يک از باندهای حاکميت در آن مشخص شده و البته به منظور نمايش آزادی و دموکراسی کرسی‌های انگشت‌شماری نيز به برخی افراد مورد اعتماد اختصاص خواهد يافت. و با توجه به اين که هيچ اميدی به برگزاری انتخاباتی سالم و آزاد و منصفانه و التزام حاکميت به رأی ملت در انتخابات آينده مجلس وجود ندارد، از اين رو ثبت نام و شرکت در چنين نمايش شبه انتخاباتی مصداق بارز تعاون بر اثم و کمک به ستمی خواهد بود که بر ملت ايران می‌رود.

در چنين شرايطی هيچ اصلاح طلب مسؤل و متعهدی حاضر نخواهد شد در توجيه خدمت به موکلان خود در روستا و شهر حوزه انتخابيه خويش، بازيگر نمايش دموکراسی دروغينی شود که صحنه‌گردانان آن از قبل پايان آن را رقم زده‌ و تشکيل مجلسی مطيع و گوش به فرمان را تقدير کرده‌اند، مجلسی که به قول برخی از نمايندگان فعلی، چشم و گوش به بيت رهبری دوخته و به گفته رئيس مجلس کنونی مصوبات خود را تابع منويات شخص رهبر کرده و به جای آن که وکيل ملت باشند فرمانبردار قدرت‌اند. واقعياتی که برشمرديم گويای اين حقيقت است که منتخبان واقعی مردم و کسانی که درد ملت دارند و می‌خواهند به طور مستقل و آزاد صرفا زبان گويای موکلان خود باشند، راهی به مجلس آينده نخواهند داشت و با فرض بعيد راهيابی چند فرد مستقل و ناشناخته، همانند آن چه در مجلس کنونی مشاهده می‌کنيم، سيستم امنيتی- پليسی حاکم اجازه کمترين خدمت واقعی و مؤثر به آنان نخواهد داد.

سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران به عنوان بخشی از جنبش اصلاح طلب و سبز ايران اعلام می‌کند که در اين شبه انتخابات فرمايشی نه نامزدی دارد و نه به نامزدی رأی خواهد داد و از همه نيروهای اصلاح طلب می‌خواهد تسليم فشارهای روانی و تطميع‌ها و تهديدهای حاکمانی نشوند که در طول دو سال و چندماه گذشته جز به زبان زور و تزوير با مردم سخن نگفته‌اند، و با امتناع از ثبت نام نامزدی، مبارزه مدنی و منفی خود را تداوم بخشند و بدين وسيله وفاداری خويش را به آرمان‌های مردم و همدردی خويش را با مادران و پدران و همسران و فرزندان رنج ديده و شهيدان، مجروحان و اسيران جنبش ضد استبدادی و آزادی خواه سبزايران ابراز دارند.

سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران (شاخه خارج از کشور)
سوم ديماه ۱۳۹۰
۲ ديدگاه
 

 
 

حمام خون در درعا، بندر اللاذقیۀ،حماء، حمص و الانور

 
 

امروز جامعه ما در عمل شاهد يک حکومت نظامی اعلام نشده است و تجربه همه کشورها و همچنين يک صد سال گذشته کشور ما نشان می دهد انتخاباتی که تحت سيطره نظاميان و نيروهای امنيتی برگزار شود، انتخاباتی صرفا فرمايشی است که تکليف و ترکيب کرسی های آن از قبل تعيين شده است . چنين انتخاباتی هيچ شباهتی با انتخابات مطرح شده در قانون اساسی کشور که هدف آن اعمال حاکميت مردم است ندارد و در هيچ کجای دنيا هم چنين انتخاباتی آزاد، سالم و مبين حاکميت ملی تلقی نمی شود 
خبرنگاران سبز/جامعه:
بیش از نهصد روز در زندان هستند.جرمشان حضور و اعتراض به انتخابات نمایشی نظام جمهوری اسلامی معرفی شد. سی و نه زندانی سياسی منتقد که بیشتر از دیگران حق اظهار نظر در مورد انتخابات پیش رو را دارند. آنها با صدور بيانيه‌ی جديدی در باره انتخابات آتی مجلس، ضمن اشاره به اين مساله که انتخابات قانونی، سالم و آزاد را مظهر مردم سالاری می دانند تاکيد کردند که اين انتخابات هيچ شباهتی با انتخابات مطرح شده در قانون اساسی کشور که هدف آن اعمال حاکميت مردم است ندارد و در هيچ کجای دنيا هم چنين انتخاباتی آزاد، سالم و مبين حاکميت ملی تلقی نمی شود.

به گزارش کلمه، اين سی و نه زندانی حوادث پس از انتخابات که از طيف های متنوع فکری و سياسی هستند تاکيد کرده اند که امروز جامعه ما در عمل شاهد يک حکومت نظامی اعلام نشده است و تجربه همه کشورها و همچنين يک صد سال گذشته کشور ما نشان می دهد انتخاباتی که تحت سيطره نظاميان و نيروهای امنيتی برگزار شود، انتخاباتی صرفا فرمايشی است که تکليف و ترکيب کرسی های آن از قبل تعيين شده است.

پيش از اين و در هفته های گذشته نيز ۳۶ زندانی سياسی بيانيه مهمی پيرامون انتخابات صادر کرده بودند که با فشار شديد بازجويان مواجه شده بودند که به نظر می رسد اين فشارها مانع از اراده زندانيان منتقد در ابراز نگرانی از وضعيت جاری کشور نشده است.

متن کامل بيانيه جديد ۳۹ زندانی که توسط ياران گمنام جنبش سبز در زندان اوين به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
روند برگزاری انتخابات مجلس نهم در روزهای آينده وارد مرحله ثبت نام نامزدها می شود و از اين رو لازم است شرايطی که بناست انتخابات در آن برگزار شود مورد ارزيابی قرار گيرد. اکنون به وضوح جامعه ما شاهد انسداد کامل سياسی است و فضای سنگين امنيتی و نظامی بر آن حاکم است.
رهبران جنبش اعتراضی آقايان موسوی و کروبی در زندان خانگی تحت شديدترين فشارها هستند. بسياری از چهره های سياسی، مطبوعاتی، دانشجويی، دانشگاهی، فرهنگی و حقوقدان در زندان به سر می برند و کمترين نشانه ای از آزادی بيان، فعاليت آزادانه مطبوعات، احزاب و ساير نهادهای مدنی وجود ندارد.
انتخابات قانونی، سالم و آزاد مظهر مردم سالاری است و ملت ايران، فعالان و هوادارن اصلاحات و جنبش سبز در سال ۱۳۸۸ بزرگترين جنبش اعتراضی مسالمت آميز پس از انتخابات را در دفاع از انتخابات قانونی، سالم و آزاد در اعتراض به حاکميت کودتا و تغيير نتيجه انتخابات به راه انداختند و خواهان بازگشت حق انتخاب" آزاد " به ملت ايران شدند ،مطالبه ای که تا تحقق آن در جامعه زنده خواهد ماند.

متاسفانه نه تنها در جهت تحقق اين خواسته به حق ملت ايران تاکنون گامی برداشته نشده بلکه تمامی دلايل شکل گيری جنبش اعتراضی به قوت خود باقی است و مسوولان بر عملکردهای خلاف و غير قانونی خود پای می فشارند و اين بار پروای کمتری نسبت به آشکار شدن وجوه ساختگی و فرمايشی انتخابات دارند.

امروز جامعه ما در عمل شاهد يک حکومت نظامی اعلام نشده است و تجربه همه کشورها و همچنين يک صد سال گذشته کشور ما نشان می دهد انتخاباتی که تحت سيطره نظاميان و نيروهای امنيتی برگزار شود، انتخاباتی صرفا فرمايشی است که تکليف و ترکيب کرسی های آن از قبل تعيين شده است . چنين انتخاباتی هيچ شباهتی با انتخابات مطرح شده در قانون اساسی کشور که هدف آن اعمال حاکميت مردم است ندارد و در هيچ کجای دنيا هم چنين انتخاباتی آزاد، سالم و مبين حاکميت ملی تلقی نمی شود .متاسفانه مسوولان امروز کشور در حالی خود را برای برگزاری اين انتخابات آماده کرده اند که به خوبی واقفند با توجه به تهديدات روز افزون خارجی ، برگزاری چنين انتخاباتی، بزرگترين لطمه را به امنيت ملی کشور و باقيمانده مشروعيت حاکميت می زند.

به طور طبيعی نزد فعالان و هوادارن جريان اصلاحات و جنبش سبز به عنوان حرکت و جنبشی مسالمت آميز، ساز و کار انتخابات، يکی از بهترين شيوه هايی است که در صورت بهره مندی از استانداردهای يک انتخابات آزاد و منصفانه، مطالبات سياسی و اجتماعی مردم را محقق می سازد ولی شرايط غير آزاد و ناعادلانه تحميل شده بر اين انتخابات، ترديدی باقی نمی گذارد که نامزد شدن در آن تنها و تنها، مشروعيت دادن به انتخاباتی رسوا و نمايشی و کمک به تقويت و تحکيم پايه های استبداد و خودکامگی و پشت کردن به آرمان های دمکراتيک و ضد استبدادی انقلاب اسلامی و ناديده انگاشتن فداکاری های بی دريغ مردم در راه آزادی و کرامت انسانی در جنبش اجتماعی پديد آمده از بطن انتخابات سال ۸۸ است.
بنابراين بنابر وظيفه اخلاقی و اعتقادی خود اعلام می کنيم که: امروز گرم کردن تنور اين انتخابات به هر شکل و بای نحو کان، کمک به استبداد و در تقابل با آرمان محوری استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نيز در تقابل با تحقق دمکراسی و تضمين حقوق بشر در کشور عزيزمان ايران است.

۱- بهمن احمدی امويی
۲- حسن اسدی زيد آبادی
۳- جواد امام
۴- محسن امين زاده
۵- مسعود باستانی
۶- عماد بهاور
۷- سيد عليرضا بهشتی شيرازی
۸- سيدمصطفی تاجزاده
۹- سعيد جلالی فر
۱۰- علی جمالی
۱۱- امير خرم
۱۲- بابک داشاب
۱۳- محمد داوری
۱۴- مجيد دری
۱۵- امير خسرو دلير ثانی
۱۶- عليرضا رجايی
۱۷- حسين زرينی
۱۸- عيسی سحر خيز
۱۹- داوود سليمانی
۲۰- محمد سيف زاده
۲۱- قاسم شعله سعدی
۲۲- کيوان صميمی
۲۳- فريدون صيدی راد
۲۴- جليل طاهری
۲۵- محمد فريد طاهری قزوينی
۲۶- فيض الله عرب سرخی
۲۷- سيامک قادری
۲۸- ابوالفضل قديانی
۲۹- فرشاد قربان پور
۳۰- سعيد متين پور
۳۱- محسن محققی
۳۲- مهدی محموديان
۳۳- محمد رضا معتمد نيا
۳۴- علی مليحی
۳۵- عبدالله مومنی
۳۶- محسن ميردامادی
۳۷- بهزاد نبوی
۳۸- ضيا نبوی
۳۹- ابوالفضل عابدينی

 
 

اصلاحات طيف بسيار وسيعی است و همه از آقای خاتمی حرف شنو نيستند بنابر اين حضور نيروهای طيف اصلاحات که وفادار به مبانی نظام هستند در انتخابات لازم است.
خبرنگاران سبز/سياست:
سيد شمس الدين حسينی وزير اقتصاد دولت کودتا روز سه شنبه در همايش اولين سالروز اجرای قانون هدفمند سازی يارانه ها با بيان اينکه در ۱۲ ماهه منتهی به آبان ۸۹ تورم ۱۲.۵ درصد بوده است، اين ميزان را در ۱۲ ماهه منتهی به آبان ۹۰ طبق گزارش بانک مرکزی ۱۹.۸ درصد اعلام کرد که این تناقض گویی و فرار از واقعیت حتی با واکنش احمد توکلی نیز مواجه شد.

رئيس مرکز پژوهش های مجلس که از اصولگرايان مخالف سياست های احمدی نژاد به شمار می رود آمار نرخ تورم از سوی وزير اقتصاد را نادرست اعلام و افزود : من اعتقادی به آمار های وزير اقتصاد ندارم.

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنين در پاسخ به سوالی درباره حضور عدم و يا حضور جريان اصلاحات در انتخابات، گفت: اصلاحات طيف بسيار وسيعی است و همه از آقای خاتمی حرف شنو نيستند بنابر اين حضور نيروهای طيف اصلاحات که وفادار به مبانی نظام هستند در انتخابات لازم است.

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته