-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ دی ۹, جمعه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 7 دی ماه 90

 

سلام،

چهارشنبه 7 دی 90، 28 دسامبر 2011 میلادی

در مورد 11 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه تلویزیون کانال 1 آلمان گزارشی را از حکم دادگاه فدرال آمریکا شعبه جنوب نیویورک داده در خصوص ارتباط جمهوری اسلامی، نیروی قدس سپاه، با عملیات 11 سپتامبر در آمریکا. از جمله در این گزارش مطرح کرده به نقل از حکم دادگاه که ایران یک سیستم شبیه سازی یا سیمیولیشن از کشور فرانسه خریداری کرده بوده، یک سال قبل از عملیات که برای تمرین خلبانی هواپیمای بویینگ 757، 767 و 777 بوده که ایران هیچکدام از این هواپیماها را ندارد و عاملین این عملیات در واقع در ایران تعلیمات خلبانی دیدند. همینطور مطرح کرده که آقای خامنه ای در 14 می 2001 از این عملیات خبر داده. عماد مغنیه مهره کلیدی در این عملیات بوده و رابط بین حزب ا... لبنان، نیروی قدس و القاعده. همینطور مطرح کرده که قربانیان وکلای این حادثه با گرفتن حکم این دادگاه تقاضای 100 میلیارد دلار غرامت کردند که قاضی به دادگاه دیگری انتقال داده. البته من چون در این موضوع حساس بودم که این پول از جیب کشور خواهد رفت و تاوان ماجراجویی ها، ندانم کاریها و جنایتهای سپاه واقای خامنه ای را مردم ایران باید بپردازند از چند وکیل بین المللی پرسیدم گفتند که اگر این حکم صادر شود در دادگاه های آمریکا چون ایران چنین مقدار اموالی ایران در آمریکا اصلاً ندارد ضمن اینکه وزارت خارجه آمریکا نمی گذارد تامین اموال شود چون اموال متقابلی در ایران دارد، وکلا باید ببرند این حکم دادگاه های آمریکا را در دادگاه های کشورهای دیگر و در انجا بر اساس آن حکم بگیرند و اموال ایران را در جاهای دیگر توقیف بکنند یا هر جای دیگر که پیدا می کنند. اما نکته خوب این است که اگر رژیم جمهوری اسلامی سقوط بکند و تغییر بکند این حکم ساقط می شود زیرا عملی است که رژیم قبلی انجام داده و در واقع بار از روی دوش ملت برداشته می شود.

نکته دوم اینکه آقای رحیمی معاون اول احمدی نژاد مطرح کرده که اگر قرار باشد نفت ایران تحریم شود یک قطره نفت از تنگه هرمز عبور نمی کند. این حرف غیرمسوولانه که 2 درصد هم برای یک روز قیمت نفت را در بازار نیویورک بالا برد، حرفی است که هیچ صحت نظامی ندارد. در زمان جنگ ایران و عراق من خاطرم هست که هم سپاه و هم ارتش جداگانه بررسی کردند که امکان بستن تنگه هرمز چقدر است و هر دو بخش نظامی به این نتیجه رسیدند که با گذاشتن توپخانه یا موشک انداز در ارتفاعات قشم مشرف به تنگه امکان کنترل آن هست و یا مین گذاری تنگه اما حداکثر 24 ساعت یا تا 48 ساعت می توانند تنگه را ببندند با توان نظامی که داریم و نیروهای مختلف دخالت می کنند و بازش خواهند کرد. ضمن اینکه بعد از آن برای خود ایران بسته خواهد شد وبرای بقیه با اسکورت کشتی نظامی باز می شود اما خود ایران محروم می شود از رفتن از تنگه. به همین دلیل این حرفها ارزشی نداره جز اینکه سند می دهد به دست کسانیکه در دادگاههایی شبیه همین دادگاه می توانند به آن استناد کنند و از ملت ایران خسارت بگیرند. از این مسخره تر حرف آقای شهاب الدین صدر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی است که در دانشگاه علم و صنعت اصفهان ایشان مطرح کرده که اگر از هرجا به ما حمله شود آمریکا و اسرایل را مسوول می دانیم و آنوقت تل آویو و واشنگتن در تیررس ما هستند.

نکته سوم اینکه شرکت صنعتی شیرگاه سازنده سیم خاردار و شبکه فلزی توی کلاً تعطیل شد به دلیل اینکه مالیات نداشته بدهد، اداره مالیات پلمپ گرده و 40 کارگر آن بیکار شدند. همینطور شرکت ایرانیت شهرری هم به دلیل اینکه ماده اصلی اولیه آن آزبست بوده و سرطان زاست از 7 سال پیش هم به آن گفته شده بوده که ظرف 7 سال تولید کارخانه را باید عوض بکند، قرار بوده لوله های بتنی تولید بکند و نکرده، تعطیل شده و 350 کارگر بیکار شدند.

نکته چهارم اینکه مصطفی تاجزاده زندانی سیاسی شجاع ما در نامه ای اعلام کرده که درانتخابات نمایشی 12 اسفند شرکت نمی کند به 3 دلیل. دلیل اول اینکه مقابله بکند با حکومت دروغ و فساد و بی لیاقتی. دلیل دوم جلوگیری از استقرار دیکتاتوری مطلقه فردی و دلیل سوم مخافت وافشای مجلس بله قربان گوی حاضر.

نکته پنجم اینکه دکتر ابراهیم یزدی دبیرکل نهضت آزادی به 8 سال زندان در دادگاه بدوی محکوم شده. دکتر یزدی به دلیل اصل 108 قانون اساسی که می گوید دادگاه های مطبوعاتی و سیاسی باید علنی و با حضور هیئت منصفه باشد از هرگونه دفاعی خودداری کرد و صلاحیت دادگاه را زیر سوال برد. دکتر یزدی یکی از مبارزین قدیمی است که 80 سال سن دارد.

نکته ششم اینکه آقای علی اکبر سروش استاد تاریخ و ازفعالان سیاسی استان مازندران بازداشت شده و تا الان خبری از او در دست نیست.

نکته هفتم اینکه در مجلس شورای اسلامی بین آقای بهروز مرادی رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها و آقای حسین حسینی نماینده فریمان درگیری پیش آمده، آقای مرادی کشیده به گوش نماینده مجلس زده، او را از مجلس اخراج کردند اما در انتها ظاهراً آقای حسینیان وساطت کرده و آشتی کردند و به مجلس برگشتند.

نکته هشتم اینکه آقای حیدر مصلحی وزیر اطلاعات نابغه جمهوری اسلامی در چهارمین همایش بسیج و پدافند غیرعامل مطرح کرده که شبکه های اجتماعی توییتر و فیس بوک را دولت آمریکا درست کرده برای مقابله با انقلاب اسلامی و چون نهضت وال استریت را اشغال کنید داشت توسعه پیدا می کرده این دو شبکه فیلتر شدند و سرعت اینترنت را هم در آمریکا پایین آوردند. کارهایی که خود وزارت اطلاعات با انحصاری که سپاه دارد در ایران می کند، ایشان فکر کرده که در آمریکا عملی است. من نمی دانم آقای مصلحی با یک تلفن ساده از هرکسی که در آمریکا باشد می توانسته بپرسد که این حرف وی چقدر مسخره است و صحت ندارد. اگر هم امکان آنرا ندارد من خدمت ایشان اعلام می کنم که هیمن برنامه امشب ما هم روی فیس بوک قرار می گیرد در آمریکا و هم روی توییتر قرار می گیرد و هم اینکه سرعت اینترنت تغییر نکرده. اساساً در آمریکا شبکه های اینترنت خصوصی هستند و دولت آمریکا امکان آنرا ندارد که کنترل کند مگر اینکه برود در دادگاه و آنوقت جنجال بزرگی که باید جواب همه مطبوعات را بدهد. انصافاً آقای مصلحی یا نمی داند این حرفها را که حتی به استاندارد جمهوری اسلامی هم ایشان بسیار نادان است و یا مخاطب خود مثل آن بسیجی ها را بسیار احمق و نادان فرض می کند که اینجور حرفها را می زند.

نکته نهم اینکه آقای سعیدی نماینده رهبری در سپاه مطرح کرده که سپاهی ها و نیروی انتظامی می توانند در انتخابات شرکت کنند و با تخصص نظامی خود موضع گیری منسجم داشته باشند. یعنی آب پاکی را ایشان ریخته روی دست همه و سپاهی ها که راحت بروند و مجلس را بگیرند. سایت برهان از سایتهای اصولگرا هم مطرح کرده که احمدی نژاد و هاشمی رفسنجانی هردو رهبری را نشانه گرفتند. صرف نظر از درستی یا غلطی آن، مسئله این است که حملات به آقای احمدی نژاد در چند روز گذشته شدت گرفته بخصوص در ارتباط با مقابله با رهبری.

نکته دهم اینکه معاون علمی و فن آوری احمدی نژاد مطرح کرده که 4120 نفر از المپیادی ها تا کنون از کشور رفتند.

و نکته آخر اینکه در سوریه همزمان با ورود بازرسان اتحادیه عرب مجموعاً در سراسر سوریه 33 نفر کشته شدند. در شهر حمص 70 هزار نفر تظاهرات داشتند که بیشتر کشته ها از این شهر است. مردم سوالاتی از این بازرسان کردند از جمله پیرزنی از این بازرسان پرسیده که مفقود شده ها و ناپدید شده ها کجا هستند. هزاران نفر هم غیر از زندانی ها سیاسی سری از آثار آنها نیست در سوریه.

اندکی صبر سحر نزدیک است. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته