-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ مرداد ۶, پنجشنبه

Latest Posts from Iran Dar Jahan for 07/28/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



کامنت های زیراین ترجمه منتشر شده که در مورد قتل روح الله داداشی بود بهانه نوشتن این پست شد. مقاله منتشر شده در روزنامه دیلی تلگراف بوسیله همکاران «ایران در جهان» ترجمه و در وب سایت ما منتشر شد. واکنش ها جالب توجه بود. برخی خواستار حذف این مطلب از وب سایت شدند. برخی ادعاهای مطرح شده در مقاله را مردود دانستند. برخی نیز ما را بابت انتشار ترجمه این مطلب مورد سرزنش قرار دادند. همین واکنش ها سبب شد تا ضمن احترام به نظر دهنده ها بار دیگر چند نکته را به مخاطبان نشریه یادآوری کنیم.

ما در نشریه ایران در جهان تنها منتقل کننده دیدگاه های «موجود» هستیم و ترجمه ها و محتوای آنها دیدگاه ما گردانندگان نشریه «ایران در جهان» نیست.

ما در مورد محتوای مطالب قضاوت نمی کنیم و اصولا بدنبال اثبات صحت و سقم ادعای یک مطلب پیش از انتشارش در نشریه نیستیم که این وظیفه نشریه مرجع است و قوت و ضعفش هم نشانه اعتبار یا درجه تسلط آنها به موضوع مورد بحث است.

در نمونه مورد بحث برای ما چون ادعاهای مطروحه در متن مقاله از سوی بسیاری از مخاطبان «کذب» دانسته شده نمی تواند دلیل حذف این متن از سایت پس از انتشار آن باشد. و اصولا بفرض اینکه ما متن را حذف کنیم با حذف کردن هم اصل موضوع موجود در رسانه اصلی منتفی نخواهد شد. اصولا اگر نشریاتی مانند نشریه ما به مقاله هایی مانند این مقاله نپردازد شاید کسی در مورد اصل موضوع حساس نخواهد شد.

بیشتر مقاله های ترجمه شده از جمله همین مقاله نویسنده دارد و کسانی که نقد یا اعتراضی به محتوای مطلب دارند با پیشرفت های امروزی براحتی می توانند نظر خود را با اندک جستجویی به نویسنده اصلی یا نشریه منتشر کننده مطلب برسانند.

با این حال ما در نشریه «ایران در جهان» نیز از تبادل نظر خوانندگان در محیط مجازی «ایران در جهان» استقبال می کنیم.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به irandarjahan-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به irandarjahan@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته