-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ مرداد ۶, پنجشنبه

Latest News from Webna for 07/27/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - سایت دختر به عنوان جامعه مجازی دختران و زنان فارسی زبان با همکاری متخصصین زن وبایران شروع به کار کرد.

دختر جامعه مجازی اختصاصی زنان با محیطی سالم و جذاب به شما دختران و بانوان ایرانیاجازه می دهد تا علاوه بر پیدا کردن دوستان قدیمی خود،دوستان جدید پیدا کنید وافکار،علایق،تصاویر و پیوندهای مورد علاقه و نظرات خود را برای دوستان و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

مریم فتحی مدیر سایت ضمن اعلام اینکه مدیریت سایت توسط متخصصین و دانشجویان دختر صورت میگیرد از کلیه دختران و زنان ایرانی دعوت به عضویت و همکاری در جامعه مجازی دختر نمود.

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.dokhtar.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - سایت کجا خوبه اولین راهنمای جستجوی رستوران ها و کافی شاپ های مشهد راه اندازی شد. 

به گفته مدیر سایت از امکانات این وب سایت می توان به معرفی تمامی رستوران ها و کافی شاپ های مشهد با توصیحات کامل همراه با تصاویر آن ها و نمایش منو ی به روز رستوران ها و کافی شاپ های مشهد اشاره کرد.

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.kojakhoobe.com مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته