-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ مرداد ۱, شنبه

Lates News from Iran Christian for 07/23/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



عصرايران به نقل از العربيه نوشت:يك مرد تازه مسلمان شده استراليايي پس از اينكه در يك بار در سيدني شراب خورده بود ، شبانه در منزلش و به هنگام خواب به تخت بسته شد و از سوي چهار فردي كه گفته مي شود از سوي يك روحاني تندرو لبناني الاصل دستور گرفته بودند ، 40 ضربه شلاق خورد!
چهار اسلامگراي تندرو ساعت يك بعد از نيمه شب وارد خانه " كريستيان مارتينيز" 31 ساله شدند و او را به تخت بستند و با استفاده از كابل برق اقدام به زدن 40 ضربه شلاق به بدن كريستيان كردند. كريستيان اما به دليل بسته بودن دهانش حتي نتوانست فرياد بزند. سيدني تولگا شفشي 20 ساله تركيه اي الاصل، يكي از چهار اسلامگراي تندرو است كه اقدام به زدن شلاق به كريسيتان كرد. وي توسط پليس استراليا دستگير شده است.
قيصر طراد رئيس "انجمن دوستي اسلام و استراليا" و سخنگوي شيخ تاج الدين الهلالي مفتي استراليا، در اين باره گفت كه اين چهار نفر كريستيان را مي شناختند زيرا به همراه يكديگر به مسجد مي رفتند.
به گفته او يكي از آن ها كريتسيان را در حال وارد شدن به يكي از بارها ديد و سپس به گونه اي او را تنبيه كردند كه مشخص است اسلام را نفهميده اند. او تاكيد كرد: "همه ما اينجا در سيدني اين عمل آن ها را محكوم مي كنيم. هيچ كس حق ندارد خارج از چارچوب حكومت محلي كسي را تنبيه كند."
طراد خاطرنشان كرد كه مفتي استراليا با صدور بيانيه اي اقدام اين چهار نفر را محكوم كرد و از مقام هاي استراليايي خواست "آن ها را به عنوان بيماران رواني در تيمارستان بستري كنند چرا كه آن ها قربانيان آموزه هاي غلط از اسلام هستند و هيچ حقي براي منصوب كردن خود به عنوان مجريان شريعت اسلامي نداشتند."
گفتني است كه روحاني لبناني صادر كننده حكم، پيشتر از استراليا اخراج شده و هم اكنون در منطقه الضنيه در شمال لبنان اقامت دارد. او در مسجدي در منطقه لاكامبا در سيدني فعاليت مي كرد و اكنون از طريق اينترنت با هواداران خود در استراليا ارتباط برقرار مي كند ، به آن ها خط مي دهد، برايشان فتوي صادر مي كند، دستور مي دهد، سي دي هاي آموزشي به آن ها مي رساند و آن ها را به اجراي احكام اسلامي در ميان بيش از نيم ميليون مسلمان ساكن منطقه كه بيشتر آن ها لبناني هستند تشويق مي كند.
مسئولان استراليايي هويت فردي كه خود را تسليم كرده را تاكنون فاش نكرده اند اما اعلام داشتند كه وي 43 ساله است و در يكي از مراحل شلاق زدن كه 30 دقيقه طول كشيده، شركت داشت. به نظر مي رسد هر چهار نفر كه ريش هاي بلندي دارند به نوبت در زدن شلاق به كريستيان مشاركت كردند.

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به iranchristian-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به iranchristian@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته