-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ مرداد ۱, شنبه

Latest News from Norooz for 07/23/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



حجه الاسلام والمسلمین محمد منهاج بر اثر سانحه رانندگی در گذشت.

خانواده و جمعی از نزدیکان وی در پیامی با اعلام این خبر، زمان و مکان مراسم تشییع آن مرحوم را اعلام کردند.

متن این پیام که در اختیار ندای سبز آزادی قرار گرفته است به شرح ذیل است:

با کمال تأسف و تأثر درگذشت غم انگیز فقید سعید حضرت حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای محمد منهاج روحانی برجسته و سفیر اسبق ایران در لیبی و نیجریه را به اطلاع همه ی دوستان و آشنایان می رساند.
شادروان منهاج در طول فعالیت های سیاسی، فرهنگی و مبارزاتی چهره ای شایسته، خدوم و ماندگار در تمامی میدان های حضور، از خویش به نمایش گذارده است. رحلت آن فقید سعید که در سانحه ی ناگوار رانندگی به وقوع پیوست، غمی جانکاه و فراموش ناشدنی را بر جان و روان دوستان و علاقه مندان آن عزیز سفرکرده نهاد. بی تردید یاد سوابق درخشان مبارزاتی و آثار فکری و وجودی او در خاطر همرزمان او، شخصیت های انقلاب، روحانیت معظم و پیشکسوتان راه امام(ره) همواره جاودان خواهد بود.
مراسم تشییع آن مرحوم، شنبه اول مرداد ساعت 9 صبح از حسینیه شماره یک جماران و مراسم یادبود روز یکشنبه دوم مرداد ساعت 14 الی 15:30 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برقرار می باشد. حضور عزیزان موجب شادی روح آن مرحوم و تسلای خاطر بازماندگان و دوستان خواهد بود.

خانواده و دوستان آن مرحوم  


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به norooz-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به norooz@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته