-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

Latest News from Webna for 08/30/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - جامعه مجازی کلوب به تازگی بخشی را در سایت خود راه اندازی کرده است به نام صدای سلامت. در توضیح این سرویس در سایت کلوب آمده است "سلامت در مطب پزشکان یافت نمی شود ، بلکه تصمیم های کوچکی که روزانه می گیریم ، از خریدن و خوردن غذا گرفته تا نوع رفتار با اطرافیان ، مسیر حرکت ما به سوی یک زندگی سالم و شاد را شکل می دهند. با صدای سلامت همراه شوید به امید اینکه کنترل سلامت خود را به دست بگیرید و هر روز خوب زندگی کنید. 
کلوب دات کام خدمات جامع مشاوره تلفنی در زمينه های روانشناسی ، تغذيه و پزشكي به ايرانيان ارائه كرده است. هدف از راه اندازی اين سرویس انعكاس بخشی از مشاوره های انجام شده و همچنين استفاده از نظرات و تجربيات شما كاربران گرامی جهت ارتقای كیفیت خدمات مشاوره تلفنی صدای سلامت می باشد."

برای مشاهده این سایت به آدرس www.cloob.com/etc/moshaverin مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته