-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ شهریور ۷, یکشنبه

Latest News from Webna for 08/28/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - وب سایت دوچرخه شهر حاوی اطلاعات جامع و مفیدی در کلیه زمینه های مرتبط با دوچرخه و دوچرخه سواری راه اندازی شد . تجارب سایر کشورها در زمینه های مرتبط ، دوچرخه حرفه ای ، تکنولو‍ی و تازه های دوچرخه ،‌دوچرخه و سلامتی ،‌پرو‍ژه های دوچرخه و ... نمونه ای از بخش های این وب سایت می باشد . وب سایت دوچرخه شهر در حال حاضر جامع ترین و  بزرگترین پایگاه تخصصی دوچرخه و دوچرخه سواری کشور می باشد.

برای مشاهده سایت به آدرس www.citybike.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - سایت جدید انجمن حمایت از حقوق کودکان راه اندازی شد. انجمن حمایت از حقوق کودکان (irsprc) در جهت اطلاع رسانی هر چه بهتر اخبار و فعالیت های داخلی و همچنین انتشار آخرین اخبار و مقالات مرتبط به کودکان اقدام به راه اندازی سایت جدید نموده است.

سایت جدید انجمن شامل بخش های مختلفی از جمله بخش مقالات، بخش اخبار مربوط به کودکان و بخش بیانیه های انجمن می باشد. همچنین در سایت جدید این انجمن بخشی با عنوان پیمان نامه جهانی حقوق کودک ایجاد گردیده است که در آن اطلاعات کاملی از این پیمان نامه به زبان فارسی قرار گرفته است.

انجمن حمايت از حقوق كودكان به عنوان سازماني مستقل، غيردولتي (NGO) و غير انتفاعي از سال 1373 فعاليت خود را آغاز نموده است و هدف اصلي آن تبليغ و ترويج اصول مندرج در پيمان نامه ي جهاني حقوق كودك است.

علاقه مندان برای مشاهده این سایت به آدرس www.irsprc.org مراجعه نمایند.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته