-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

اسراییل می گوید شهرک سازی را از سر خواهد گرفت

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل، روز دوشنبه گفت کشورش کندی ۱۰ ماهه در روند شهرک سازی در کرانه غربی رود اردن را تمدید نخواهد کرد. این مهلت در اواخر ماه سپتامبر منقضی می شود.

اعلام این خبر زمانی بود که ده ها تن از ساکنین یهودی شهرک ها بر سر تخریب خانه های قدیمی با فلسطینی های روستای بورین در شمال کرانه غربی و درگیری با فلسطینی ها به خشم آمدند.

درگیری خشونت بار و پرتاب سنگ میان دو طرف ده تن مجروح شده اند.

همزمان، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد به محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسیطینی، گفته شده که اگر خواستار حمایت باراک اوباما از تاسیس کشور مستقل فلسطینی است، باید به سرعت به سوی مذاکره مستقیم با اسراییل پیش برود.

طبق اسناد داخلی فلسطینی که به دست آسوشیتدپرس رسیده است، این پیام را جرج میچل، فرستاده آمریکا در خاور میانه، در ماه جاری میلادی به آقای عباس رسانده است.

صائب عریقات، مذاکره کننده ارشد فلسطینی، روز دوشنبه بخش هایی از این سند ۳۶ صفحه ای را تایید کرد.

محمود عباس توقف شهرک سازی های یهودی نشین در کرانه غربی را پیش شرط مذاکرات مستقیم با اسراییل عنوان کرده است.

دو طرف با میانجیگری جرج میچل، مذاکراتی غیر مستقیم داشته اند.

کانادا تحریم های یک جانبه جدیدی را علیه ایران اعمال کرد

   
   

 

 

 

 

کانادا، همگام با متحدان غربی خود و به منظور اعمال فشار بر تهران با هدف توقف برنامه هسته ای ایران، تحریم های یک جانبه جدیدی علیه ایران اعمال کرد.

تحریم های یک جانبه کانادا علیه ایران که از روز دوشنبه به مرحله اجرا گذاشته می شوند،  تبادلات بازرگانی و تجاری در زمینه هسته ای، شیمیایی، بیولوژیکی، موشک ها و سلاح های کشتار جمعی با ایران را منع کرده است.

براساس مفاد این اقدامات تحریمی، افتتاح شعب بانک های ایران در کانادا ممنوع خواهد بود و بانک های کانادا نیز اجازه فعالیت در ایران نخواهند داشت.

صادرات کالاهای حساس به ایران، که ممکن است در تولید سلاح های کشتار جمعی مورد استفاده قرار گیرند و همچنین ارسال موادی که در صنعت پالایش نفت و گاز این کشور مورد بهره برداری قرار می گیرند نیز بخشی از تحریم های جدید اتاوا علیه تهران خواهند بود.

لارنس کانن، وزیر امور خارجه دولت فدرال کانادا روز دوشنبه، ٢٦ ژوییه اعلام کرد اقدامات تحریمی جدید از تحریم های بین المللی سازمان ملل فراتر خواهد رفت و شامل ممنوعیت صادرات کالاهایی خواهد شد که  احتمال استفاده آن ها در برنامه هسته ای ایران وجود دارد.

صادرات مواد غیر اتمی که ممکن است در تحقیقات و توسعه اتمی مورد استفاده قرار گیرد نیز در فهرست تحریم های جدید کانادا علیه ایران قرار دارد.

آقای کانن در کنفرانس خبری که به طور زنده از رسانه های کانادا پخش شد، گفت: «تحریم های کانادا علیه جمهوری اسلامی به منظور کاهش سرعت توسعه برنامه هسته ای ایران که به سرعت به سمت تولید سلاح های اتمی پیش می رود، اعمال خواهند شد و این اقدامات به هدف مجازات مردم ایران اتخاذ نشده اند بلکه دولت غیرمسئول، سلطه جو و متخاصم این کشور را هدف قرار داده اند».

وزیر امور خارجه کانادا تاکید کرد اقدامات ایران و اظهارات خصمانه مقامات تهران مقابله آشکار دولتمردان این کشور با کانادا و کشورهای هم فکری است که خواهان برقراری صلح و امنیت جهانی هستند.

وی افزود تحریم های جدید کانادا با هماهنگی کشور های دیگر اعمال خواهند شد تا «پیام محکم تعهد و همبستگی جامعه بین الملل در این مورد را به ایران ارسال کند».

لارنس کانن در بخشی از کنفرانس خبری خود گفت: « ایران کماکان به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل و آژانس بین المللی انرژی اتمی بی توجهی می کند و از گردن نهادن به تعهدات بین المللی اتمی خود و توقف فعالیت های غنی سازی اورانیوم سرباز می زند.»

وزیر امور خارجه کانادا خاطرنشان کرد هرگونه سرمایه گذاری جدید شرکت های کانادایی در بخش نفت، گاز و انرژی ایران و نیز فن آوری های مربوط به این صنایع ممنوع خواهند بود.

کانادا ماه گذشته اعلام کرد همه مفاد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که تحریم های بیشتری علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال می کند را به طور کامل اجرا خواهد کرد.

گرچه حجم تبادلات بازرگانی ایران و کانادا در سطح گسترده ای نیست که تحریم های اتاوا برای تهران فلج کننده باشند اما صاحبنظران سیاسی بر این باورند اقدام کانادا برای اعمال تحریم های یک جانبه علیه جمهوری اسلامی، اقدام نمادینی برای اعمال فشار بر مقامات این کشور است.

اتاوا تهران را به عدم همکاری با بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی و بی توجهی به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل برای توقف مراحل غنی سازی اورانیوم متهم می کند.


آمریکا و کره جنوبی به تمرین های نظامی ضد زیر دریایی دست زدند

روز دوشنبه و در دومین روز از یک رزمایش دریایی مهم که هدف آن جلوگیری از تجاوزهای کره شمالی یاد شده است، آمریکا و کره جنوبی با ناوگان جنگی و پشتیبانی هلیکوپترهای خود به تمرین کارآیی ضد زیر دریایی پرداختند.

به گزارش خبر گزاری یون هاپ، وابسته به کره جنوبی در آن تمرین ها با استفاده از شبیه سازی حمله به ضد دریایی دشمن، جت های جنگنده نیز به صورت عادی به حملاتی دست زدند.

این رزمایش دریایی که «روحیه شکست ناپذیر» نام دارد تا روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت. علاوه بر ناو هواپیمابر اتمی «جرج واشنگتن» که ۲۰ ناو جنگی نیز آن را همراهی می کنند حدود ۸۰ هزار نفر سرباز آمریکایی و کره جنوبی نیز در این رزمایش دریایی شرکت دارند.

در جمع ۲۰۰ هواپیمای جنگنده تعدادی جت اف۲۲ راپتور نیز دیده می شود. این نوع جت جنگنده گریز از دید، از پیشرفته ترین هواپیماها در نیروی هوایی آمریکا به شمار می روند.

ناخدا دیوید لوسمان که فرماندهی ناوگان جرج واشنگتن را به عهده دارد گفت با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن اقدامات کره شمالی، آن کشور تهدیدی برای کره جنوب به شمار می آید. وی به عنوان مثال از غرق کردن یک ناو جنگی کره جنوبی یاد کرد.

انفجار انتحاری در پاکستان ۷ کشته برجای گذاشت

به گفته پلیس پاکستان انفجار انتحاری در خارج از منزل وزیر منطقه ای دولت در شمال غربی این کشور، هفت کشته و دست کم ۲۱ مجروح برجای گذاشت.

حمله روز دوشنبه تنها دو روز پس از آن انجام شد که پسر این وزیر توسط شبه نظامیان مشکوک اسلامگرا به ضرب گلوله به قتل رسید.

پلیس می گوید منزل «میان افتخار حسین»، وزیر دولت منطقه ای استان خیبر پختونخوا پذیرای افرادی بود که مرگ فرزند او را تسلیت می گفتند که یک بمب گذار انتحاری نوجوان تلاش کرد از نیروهای امنیتی بگذرد. شخص بمب گذار بمب همراه خود را منفجر کرد و از جمله دست کم سه مأمور پلیس را کشت.

طالبان مسئولیت بمب گذاری روز دوشنبه را برعهده گرفته است.

حسین، عضو ارشد حزب حاکم استان، از منتقدان صریح طالبان است. یک سخنگوی طالبان با متهم کردن حزب متبوع آقای حسین به اتحاد با آمریکا، تهدید کرد که حملات بیشتری در پیش است.

صدور تحریم های سخت تر اتحادیه اروپا علیه ایران

اتحادیه اروپا روز دوشنبه با اعمال تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد. این تحریم ها در بسته ای جامع، تدوین شده و بازرگانی خارجی ایران، نظام بانکی و بخش های پر درآمد انرژی را هدف قرار می دهد.

این تازه ترین اقدام جامعه بین المللی در راستای تلاش برای توقف فعالیت های مناقشه آمیز هسته ای تهران به شمار می رود.

تحریم های اتحادیه اروپا فراتر از چهارمین قطعنامه تحریمی شورای امنیت سازمان ملل متحد است که ماه گذشته صادر شد.

ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورهای جهان ایران را به تلاش مخفیانه برای تولید سلاح اتمی تحت پوشش فعالیت های صلح آمیز متهم می کنند. تهران این اتهام را یکسره رد می کند.

رهبران اتحادیه اروپا در ماه ژوئن، درباره اعمال چنین تحریم هایی تصمیم گیری کردند.

تحریم های اتحادیه اروپا طی هفته های آینده، پس از انتشار در بولتن رسمی اتحادیه، به مورد اجرا گذاشته می شود.

کشورهای اروپایی در ماه ژوئن تصمیم گرفتند کالاهای با استفاده دوگانه که می تواند در برنامه هسته ای و صنایع نفت و گاز ایران به کار برده شود را هدف قرار دهند و از جمله «سرمایه گذاری جدید، کمک فنی و انتقال تکنولوژی» در مورد ایران را ممنوع اعلام کردند.

شرکت های حمل و نقل و باربری هوایی ایران در فهرست سیاه این بسته تحریمی قرار دارند و فعالیت آن ها در کشورهای حوزه اتحادیه اروپا ممنوع شده است. همچنین صدور ویزاهای جدید برای اعضای سپاه پاسداران ممنوع و سرمایه های آنان مسدود خواهد شد.

تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیمه های بازرگانی و نقل و انتقال های مالی را نیز در بر می گیرد.

در فرانسه از وارث لوازم آرایش لو رآل بازجوئی می شود

بازجویان در فرانسه از ثروتمند ترین زن کشور در ارتباط با اتهام عدم پرداخت مالیات و تامین هزینه های غیر قانونی مبارزات انتخاباتی پرزیدنت نیکولا سارکوزی بازجویی می کنند.

خانم لیلیان بتان کور، وارث ثروت لوازم آرایش لو رآل، روز دوشنبه در ویلای خود در نو ئیلی واقع در حومه پاریس مورد بازجوئی قرار گرفت.

یکی از حسابداران بتان کور وی را متهم کرده است که در جریان مبارزات انتخاباتی آقای سارکوزی در سال ۲۰۰۷ معادل ۲۰۰ هزار دلار نقد به صندوقدار انتخاباتی پرداخت کرده است. این مبلغ بسیار بیش از مبلغی است که پرداخت آن به مبارزات سیاسی انتخاباتی مجاز شناخته می شود.

آقای سارکوزی و خزانه دار انتخاباتی وی دریافت پول غیر مجاز از خانم بتان کور را تکذیب می کنند.

آن حسابدار همچنین رئیس جمهوری فرانسه را به دریافت پاکت های محتوی پول نقد به هنگام دیدارهای متعدد خود از املاک خانواده بتان کور در دهه ۱۹۹۰ متهم کرده است. در آن هنگام آقای سارکوزی شهردار بود.

انتشار پرونده های «محرمانه» درباره جنگ آمریکا در افغانستان در اینترنت

مقامات آمریکایی و پاکستانی انتشار اطلاعات سری درز شده را محکوم کردند. این اطلاعات طبقه بندی شده شامل پرونده های سری شش سال از جنگ افغانستان است.

وبسایت «ویکی لیکس» روز یکشنبه حدود ۹۱ هزار سند مربوط به جنگ آمریکا در افغانستان را بر صفحه اینترنتی خود منتشر کرد. این اطلاعات از جمله جزئیات مربوط به قربانیان غیرنظامی است که گفته می شود به دست نیروهای خارجی در جریان حملات علیه شورشیان کشته شده اند.

جولیان اسانج، موسس ویکی لیکس، روز دوشنبه در لندن به خبرنگاران گفت به نظر او شواهدی از جنایات جنگی در این اسناد وجود دارد اما تشخیص ارتکاب به چنین جرائمی بر عهده دادگاه قانون است.

وبسایت «ویکی لیکس» روز یکشنبه گفت ۱۵ هزار سند دیگر در اختیار دارد که «با توجه به شرایط امنیتی افغانستان» منتشر خواهد شد.

این وب سایت می گوید پرونده ها مربوط به ژانویه ۲۰۰۴ تا دسامبر ۲۰۰۹ است.

جیمز جونز، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، ضمن صدور بیانیه ای انتشار این اسناد را اقدامی «غیر مسئولانه» خواند و گفت مسئولان چنین اقدامی نه تنها زندگی آمریکایی ها و شرکایشان را به خطر انداخته اند، بلکه امنیت ملی را تهدید کرده اند.

گفته می شود اسناد درز کرده از جمله شامل رونوشت هایی از جزئیات حملات انجام شده توسط واحد عملیاتی ویژه و مخفی آمریکا علیه – به گفته مقامات آمریکایی – شورشیان و اهداف تروریستی است.

برخی از این حملات ظاهرا به کشتارهای غیر عمدی غیرنظامیان افغانی منجر شده است.

همچنین این اسناد شامل اطلاعاتی توضیحی درباره ترس و نگرانی آمریکا از یاری سرویس اطلاعات و امنیت پاکستان به شورشیان فعال در افغانستان است.

آقای جونز گفت سایت «ویکی لیکس» تلاشی برای تماس با دولت آمریکا نکرد و دولت آمریکا از طریق سازمان های خبری مانند روزنامه های نیویورک تایمز و گاردین لندن و هفته نامه آلمانی اشپیگل، از ماجرای درز این اطلاعات طبقه بندی شده مطلع شده است.

حسین حقانی، سفیر پاکستان در آمریکا، با تأکید بر تعهد تمام عیار کشورش به مبارزه با شورشیان اسلامگرا گفت اسناد درز کرده، منعکس کننده واقعیات فعلی میدان جنگ نیست.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت این اسناد متعلق به زمان ریاست جمهوری جرج بوش است. آقای جونز گفت باراک اوباما در اول دسامبر ۲۰۰۹ استراتژی جدیدی را با افزایش قابل توجه منابع برای افغانستان و تمرکز بر مخفی گاه های القاعده و طالبان در پاکستان اعلام کرد.

به گفته جونز تغییر استراتژی صراحتا به خاطر وضعیت ناگواری بود که طی چندین سال به وجود آمده بود.

«جولیان اسانژ»، موسس «ویکی لیکس»، پرونده های محرمانه درز کرده درباره جنگ افغانستان را با مدارک پنتاگون مقایسه کرد. گزارشی فوق محرمانه درباره جنگ ویتنام که رابرت مک نامارا، وزیر دفاع وقت آمریکا، دستورش را صادر کرده بود.

این گزارش در ابتدا در نیویورک تایمز چاپ شد و به تغییر افکار عمومی درباره جنگ ویتنام کمک کرد.

«ویکی لیکس» در ماه آوریل ویدئویی مربوط به سال ۲۰۰۷ را منتشر کرد که حمله یک هلیکوپتر در عراق را نشان می دهد که طی آن یک روزنامه نگار عراقی و راننده اش کشته می شوند.

ارتش آمریکا «بردلی منینگ» کارشناس ۲۲ ساله ارتش را مسئول درز این ویدئو و انتشار آن بر روی اینترنت اعلام کرد.

منینگ در ماه ژوئن، پس از مکالمه ای آنلاین با یک هکر سابق بازداشت شد که طی آن به خودستایی از این اقدام جسورانه خود پرداخته بود.

دادگاه جنايات جنگی کامبوج رييس زندان خمر سرخ را به ۱۹ سال زندان محکوم کرد

دادگاه جنايات جنگی سازمان ملل در کامبوج يک رهبر پيشين خمر سرخ را در رابطه با شماری از جنايات عليه بشريت مجرم شناخته و به ۱۹ سال زندان، محکوم کرد.

دادستان برای «کاينگ گوک اياو،» فرمانده پيشين زندان که به نام «دوچ» شهرت داشت تقاضای ۴۰ سال زندان کرده بود اما وی به ۳۵ سال زندان محکوم شد و سپس به دليل اظهار ندامت، همکاری با دادگاه و زمانی که در زندان سپری کرده است، حکم وی به ۱۹ سال زندان تقليل پيدا کرد.

فرمانده پيشين زندان به دليل نقش خود در مرگ دست کم ۱۴۰۰۰ نفر بعنوان شکنجه گر اصلی خمر سرخ در سه دهه پيش، گناهکار شناخته شد.

صدها نفر از قربانيان رژيم خمر سرخ در بيرون محل دادگاه تجمع کرده بودند و به اين اولين حکم دادگاه جنايات جنگی با ابراز احساسات واکنش نشان دادند.

«داچ» اولين رهبر ارشد خمر سرخ است که برای نقش خود در نسل کشی سالهای ۱۹۷۰ کامبوج، تحت محاکمه قرار می گيرد. بيش از يک ميليون و ۷۰۰ هزار نفر يعنی يک چهارم جمعيت کامبوج از گرسنگی، بيماری، شکنجه، و اعدام، به هلاکت رسيدند.

دريادار مولن: اکنون موقع پياده کردن طرح افغانستان فرا رسيده است

دريادار مولن، رييس ستاد مشترک ارتش آمريکا، می گويد تلاش های نيروهای ائتلاف در افغانستان پس از ماه ها طی مراحل تدارکاتی جهت پياده کردن استراتژی نوين پرزيدنت اوباما، هم اکنون در فاز اجرايی است.

رييس ستاد مشترک ارتش آمريکا، که روز يکشنبه وارد افغانستان شد به ديپلماتهای حاضر در سفارت آمريکا در کابل گفت او و ژنرال پترائوس، فرمانده تازه آمريکا و ناتو، در توافق هستند اکنون وقت آن رسيده است که نتيجه از کارهايی که صورت گرفته است، ارائه شود.

دريادار مولن می گويد که عمليات جاری در شرق و جنوب افغانستان برای استراتژی کلی نيروهای ائتلاف در افغانستان، اهميت حياتی دارند. رييس ستاد مشترک ارتش آمريکا خاطر نشان کرد شهر قندهار پايگاه اصلی طالبان که در جنوب افغانستان قرار دارد، از اهميت ويژه ای برخوردار است.

قرار است در ماه سپتامبر ۳۰۰۰۰ سرباز اضافی ديگر که به دستور پرزيدنت اوباما در افغانستان مشغول انجام وظيفه خواهند شد، به آن کشور اعزام شوند. بسياری از سربازان جديد در منطقه قندهار جهت تقويت عمليات جاری، خدمت خواهند کرد.

دريادار مولن می گويد اينکه استراتژی افزايش نيرو که توسط پرزيدنت اوباما در ماه دسامبر اعلام شد موقعيت قوی تری را برای نيروهای ائتلاف ايجاد کند تا پايان پايان سال جاری ميلادی، مشخص خواهد شد.

پرزيدنت اوباما گفته است که اطمينان دارد آمريکا خواهد توانست هدف خود را که آغاز خارج ساختن نيروهای آمريکا از افغانستان از ماه ژوئيه سال آينده است، بمرحله اجرا درآورد.

«اسناد محرمانه جنگ افغانستان بر روی اينترنت انتشار يافت»

يک وبسايت که به انتشار «غيرمجاز» اسناد دولتی و سازمانهای ديگر شهرت دارد آنچه را که می گويد اسناد محرمانه ارتش آمريکا در جنگ افغانستان است، منتشر ساخت.

«ويکی ليکز» روز يکشنبه بيش از ۹۰۰۰۰ سند را بر روی اينترنت منتشر کرد. ويکی لينکز می گويد اين اسناد شرح رويدادهايی را که از تاريخ ژانويه ۲۰۰۴ تا تاريخ دسامبر ۲۰۰۹ به وقوع پيوسته است، شامل می شود.

اسناد فاش شده جزييات يورش هايی را که توسط يک نيروی ويژه عملياتی عليه آنچه از طرف مقامات آمريکا شورشيان «پرارزش» و اهداف ديگر تروريستی توصيف شده اند، گزارش کرده است. گفته می شود برخی از اين يورش ها که منجر به کشته شدن غيرنظاميان افغانی شده اند، هدف حملات نبوده است.

همچنين اسنادی وجود دارند که ادعا می کنند آمريکا نگران است که دستگاه اطلاعاتی پاکستان به شورشيان در افغانستان، ياری ميرساند.

«جيمز جونز» مشاور امنيت ملی کاخ سفيد انتشار اين اسناد را محکوم کرد. ژنرال جونز در بيانيه ای انتشار غيرمجاز اسناد را «غيرمسؤلانه» ناميد و گفت که اين عمل نه تنها جان آمريکاييان و همکاران آمريکا را در معرض خطر قرار می دهد بلکه امنيت ملی نيز، مورد تهديد قرار می گيرد.

ژنرال جونز می گويد که «ويکی لينکز» هيچگونه تلاشی برای تماس با دولت آمريکا انجام نداده است و کاخ سفيد نيز از طريق مؤسسات خبری؛ از طريق مؤسساتی نظير نيويورک تايمز، گاردين لندن و اشپيگل آلمان، از انتشار اين اسناد مطلع شده است.

حسين حقانی سفير پاکستان در آمريکا مؤکداً می گويد که کشور متبوع وی کاملاً به مبارزه با شورشيان، متعهد است. ژنرال جونز همچنين گفت که اين اسناد واقعيات ميدان جنگ را منعکس نميکنند.

ژنرال جونز اشاره کرد که بخش اصلی اين اسناد مربوط به دوران پرزيدنت بوش است. پرزيدنت اوباما استراتژی جديد خود را که افزايش نيرو و تمرکز بر روی القاعده و طالبان در پناهگاه های آنها در پاکستان است، در ماه دسامبر ۲۰۰۹ اعلام کرد. وی گفت که تغيير استراتژی دقيقاً به خاطر وضعيت وخيمی بود که در عرض چند سال، بوجود آمده بود.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی


Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,662 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,566.63 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 2.22 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته