-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

Latest Posts from Gordab for 07/26/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

توجه کنید که مطالب گرداب برای افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.




مسلم است که ولایت فقیه، یعنی ولایت حضرت امام خایه منی (رحمت الاف) نه تنها ادامه ولایت معصومین است و ایشان در جایگاه پانزدهمین معصوم قرار دارند، بلکه ایشان حتی نشانه هایی از پیغمبری نیز در خود دارند. مگر نه اینکه بخش اعظمی از تاریخ اسلام و ولایت معصومین علیها سلام شامل ایرانی کُشی و تجاوز به اجداد ما بوده است؟ حضرت امام آیت الله خامنه ای نیز بی شک در این 30 سال خلافتشان چیزی جز این نکرده اند و به شیوه و سیره اجداد مبارکشان پایبند مانده اند. طبق احادیث و روایت های موجود، شیره ای بودن ایشان نیز خدشه ای به معصومیتشان وارد نمی کند و حتی بر آن می افزاید.

البته حضرت آقا ماشا الله در ایرانی ستیزی از اعراب صدر اسلام نیز پیشی گرفته اند و اگر خاطر مبارکتان باشد سعی در حذف رسوماتی چون عید نوروز و چهار شنبه سوری نیز گرفتند که تلاش های مبارک به گُه نشست، پس در کارنامه اسلامی ایشان نمی توان از نظر شرعی هیچ اشکالی پیدا کرد.اگر پیغمبر اسلام یک بار شق القمر کرد، حضرت آقا 30 سال است که شق کرده و به جان 70 میلیون انسان افتاده اند. اگر موسی رود نیل را دو نیم کرد، امام خامنه ای چنان وسط این مملکت ریده است که به هشت صد تکه تقسیم شده و شما می شنوید که فلان دریاچه خشک می شود و فلان خلیج عربی. چقدر ما کور دلان به معجزه و نشانه نیاز داریم که به پیغمبری این آقا ایمان بیاوریم.

دکتر سید محمود احمدی نژاد هم  اولاد همین پیغمبر است که شواهد و مدارک لازم آن نیز لای پای مادر ایشان موجود می باشد.در رابطه با سید شدن یک شبه دکتر اشکالی وارد نیست چراکه در علوم اسلامی سید بودن حتما ناشی از تولد از نطفه مبارکه نیست و دخولیت های بعد از تولد نیز منجر به سید شدن اولاد می گردد.


شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به gordab-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به gordab@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته