-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ مرداد ۳, یکشنبه

Latest News from Webna for 07/24/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - سایت پی اچ پی دولوپر در نظر دارد با همکاری استانداری زنجان و چند سایت دیگر از جمله ایران پی اچ پی سمینار سراسری و تخصصی LAMP را در شهر زنجان برگزار نماید. 

این سمینار کاملاً رایگان است و چندین کارگاه تخصصی که برای اولین بار در ایران برگزار می شود را در دست اقدام دارد. هدف از برگزاری این سمینار فقط و فقط تغییر دید برنامه نویسان و کاربران رایانه نسبت به جنبش کدباز (open source) اشاره کرد.

برای مشاهده سایت به آدرس conference.phpdevelopers.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - دیده به روایت لغت‌نامه معین به معنی چشم است و همینطور نگاه و رویت‌شده. دیده عنوان ماهنامه‌ای الکترونیکی‌ است که به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌شود و می‌خواهد دست کم در نخستین سالش به نمونه‌های قابل‌توجه عکاسی معاصر ایران بپردازد. 
دیده با تاکید بر نمایش یک پروژه در هر شماره‌اش و با همراهی کلمات و نوشته‌هایی از عکاسان و منتقدین مختلف سعی به تصویر کشیدن تنوعی دارد که به عکاسی معاصر معنی می‌دهد.

برای مشاهده سایت به آدرس www.didemag.com مراجعه کنید.


 


وبنا - تیر ماه 1384 شروع فعالیت سایت شعرنو با حدود 3200 شعر از شاعران معاصر فارسی زبان بود که از همان روزهای آغازین شعرنو علاوه بر آثار شاعران نامی معاصر پذیرای شاعران جوان فارسی زبان از سراسر دنیا بوده است ، شعرنو با روندی جدید در عرصه فعالیت های ادبی دنیای مجازی اولین سایت ادبی با محور دسترسی مستقیم نویسنده به محتوای سایت است و تمام بخش های سایت توسط کاربران آن توسعه می یابد و این روند در سومین جشنواره رسانه های دیجیتال سال 1388 لوح نوآوری را به سایت اختصاص داد ، شعرنو با هدف ایجاد فرصتی برای نویسندگان در سراسر ایران (حتی دور افتاده ترین روستاهایی که دسترسی اینترنت دارند) جهت ارائه آثار خود و ارزیابی و تعامل با سایر نویسندگان شروع به کار کرد و طی سال ها با توسعه و عبور از مشکلات و سازگاری با شرایط مختلف به تدریج شعرنو به اولین سایت ادبی شعر فارسی از نظر محتوا ؛ کاربر ؛ مخاطب در ایران و جهان تبدیل شد و با گذشت زمان و تکمیل بخش های مختلف بصورت تخصصی به ارائه ابزار متنوعی جهت انتشار اینترنتی شعر تبدیل شده است ، شعرنو هم اکنون مرجعی برای معرفی شاعران جوان در دنیای اینترنت است و تک تک اعضا سایت به عنوان نتیجه اول موتور جستجوی گوگل در این سایت معرفی می شوند.

برای مشاهده سایت به آدرس www.shereno.com مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته