-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اسفند ۱۰, چهارشنبه

Latest News from Iran Green Voice for 02/29/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



yes_no.jpg


 


محمد تقی کروبی با انتشار پیامی در سایت شخصی خود، خطاب به فرهادی نوشت: “برخلاف آنان که زمینه تحقیر و توهین به ایران و ایرانی را در دانشگاه کلمبیا رقم زدند و در بازگشت از آن بعنوان فتح الفتوح یاد کردند، اینبار شما با اثر و سخن خود ایران را در راس اخبار رسانه های جهانی قرار دادید و موجب فخر ایران و ایرانی شدید.”

فرزند مهدی کروبی ضمن تبریک این رخداد هنری از طرف خود و آقای کروبی، افزود: “خواسته قلبی من این بود که بتوانم پیام مستقیم پدرم را به شما اعلام کنم.”

متن کامل این پیام بدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای اصغر فرهادی

در ابتدا لازم میدانم به سهم خود و از طرف پدرم موفقیت کسب جایزه اسکار را به جنابعالی، خانواده هنرمند فرهادی، سرکار خانم لیلا حاتمی، آقایان پیمان معادی و محمود کلاری و دیگر هنرمندان و همکاران محترم “جدایی نادر از سیمین” تبریک عرض کنم. این موفقیت بی سابقه در عرصه هنر و سینما، ملتی را که شوربختانه بدنبال حاکمیت چکمه پوشان بر اقتصاد، سیاست، علوم و فن آوری، ورزش و فرهنگ شادی و موفقیت از آنان ستانده شده، خرسند و سربلند ساخت.

برخلاف آنان که زمینه تحقیر و توهین به ایران و ایرانی را در دانشگاه کلمبیا رقم زدند و در بازگشت از آن بعنوان فتح الفتوح یاد کردند، اینبار شما با اثر و سخن خود ایران را در راس اخبار رسانه های جهانی قرار دادید و موجب فخر ایران و ایرانی شدید.

خواسته قلبی من این بود که بتوانم پیام مستقیم پدرم که همواره شادی خود را در قبال موفقیت های بین المللی هموطنان ابراز می کنند به شما اعلام کنم، اما تداوم محرومیت ایشان از حقوق اولیه یک زندانی مانع این مهم شد.

توفیق و سلامتی شما را از ایزد یکتا مسئلت می کنم.

محمد تقی کروبی

نهم اسفند ماه ۱۳۹۰

 


 


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اعتمادی به شبکه اینترنت نیست، گفت: بسیاری از کشورها شبکه ای موازی اینترنت را در کشور خود راه اندازی کرده اند از این رو ما نیز اینترنت پاک را به تعبیری موازی با شبکه اینترنت در کشور راه اندازی می کنیم.

سخنان وزیر ارتباطات درحالی است که از چند ماه گذشته اینترنت دریران دچار اختلال  شده و حتی دسترسی به ایمیل نیز به دشواری صورت می گیرد.

رضا تقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح اقدامات و برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای طرحی که از آن به عنوان راه اندازی اینترنت پاک نام برده می شود  اظهار داشت: وجود آسیب های امنیتی در کنار آسیبهای فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی در شبکه اینترنت امروزه بسیاری از کشورها را وادار کرده که شبکه ای موازی در کنار اینترنت راه اندازی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به موازات شبکه اینترنت در کشور شبکه ای با عنوان  اینترنت پاک راه اندازی شود، گفت: این هم یک نوع تعبیر است؛ البته می دانید که امروز اعتمادی به شبکه اینترنت نیست و اینکه بخواهم وارد این بحث شویم قطعا طولانی خواهد بود اما توجه به این نکته ضروری است که بسیاری از کشورها امروز برای کارهای جدی شان شبکه ای موازی اینترنت را در کشور خود راه اندازی کردند.

 


 


رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از وقوع ۳۱ زمین لرزه در بهمن ماه امسال در کشور خبرداد.

محمود مظفر در گفتگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درمورد عملکرد سازمان امداد و نجات در بهمن ماه سال‌جاری با بیان اینکه در بهمن‌ماه سال‌جاری ۹۱۳ مورد حادثه در کشور رخ داد گفت: در این میان ۵۵۵ مورد حوادث جاده‌ای، ۱۶۹ مورد حوادث جوی و اقلیمی، سه مورد ساحلی، چهار مورد ریزش‌آوار، ۳۱ مورد زمین‌لرزه، ۱۹ مورد سقوط‌بهمن، ۳۳ مورد کوهستان، ۱۰ مورد سیل و آب‌گرفتگی، یک مورد هوایی و ۳۲ مورد شهری و... بوده است.

به گزارش ایسنا وی افزود: در این حوادث ۷۶ هزار و ۸۷۴ شهروند حادثه دیدند که از این تعداد به ۷۸هزار نفر خدمات امدادی ارائه شده و چهار هزار نفر هم توسط امدادگران نجات یافتند.

 


 


سازمان گزارشگران بدون مرز اعلام کرد که با گذشت حدود ۱۰ روز از بازداشت تهمینه منزوی، عکاس جوان ایرانی، هنوز اطلاعی از وضعیت این عکاس ۲۲ ساله در دست نیست.

در بیانیه این سازمامان آمده است: "وی در تاریخ ٣٠ بهمن ١٣٩٠ در محل کارش از سوی ماموران وزارت اطلاعات دستگیر شده است. تاکنون علت دستگیری و محل بازداشت خانم منزوی به خانواده او اطلاع داده نشده‌ است."

ماموران امنیتی شنبه ۳۰ بهمن‌ماه با حضور در آتلیه‌ای که خانم منزوی در آن مشغول به کار بود او را به همراه کامپیوتر و وسایل شخصی اش‌ بازداشت کردند.

ماموران پس از تفتیش محل کار او به منزل این عکاس رفته و آنجا را نیز مورد تفتیش و بازرسی قرار داده و سپس خانم منزوی را با خود بردند.

این عکاس ۲۲ ساله برنده جایزه استعداد جوان سال ۱۳۹۰ در زمینه عکاسی مستند اجتماعی است.


 


جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران موسوم به «تیم تهران»، با صدور بیانیه ای ضمن تحریم انتخابات دوازدهم اسفندماه، از تمامی دانشجویان دانشگاههای کشور درخواست کردند تا در روزهای باقیمانده با روشنگری و آگاه کردن توده های مردم، همگان را دعوت به تحریم این انتخابات فرمایشی کنند.

این تشکل دانشجویی در بیانیه خود نتایج انتخابات پیش رو را با توجه به سابقه حاکمیت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گذشته مخدوش و غیر قابل اطمینان توصیف کرده و عنوان داشته است که شرکت در انتخابات پیش رو جز تحکیم کردن پایه های ظلم و فساد کنونی نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

متن این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار "ندای سبز آزادی" قرار گرفته به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

هنوز خاطرات تلخ انتخابات پیشین از اذهان عمومی زدوده نشده و زخم های ناشی از آن حوادث ناگوار التیام نیافته است که حاکمان همگان را دعوت به شرکت در انتخاباتی جدید می نمایند. تجربه انتخابات پیشین و حوادث پس از آن بر همگان ثابت کرد که حاکمیت علاوه بر ارزش قائل نبودن برای آراء عمومی مردم، در دفاع از دولت فاسد و جائر کنونی از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نخواهد کرد. گرچه امروز برخی حاکمان از وجود جریان انحرافی و وجود مفاسد اقتصادی گسترده در دولت سخن می گویند ولی این تنش ها نه به علت خیر خواهی و اصلاح امور، بلکه تنها به جهت تعارضات ایجاد شده در منافع آنان است.

باید اذعان کرد که امروز بخش بزرگی از حاکمیت هم گام با دولت کنونی در فساد مالی، سیاسی و اخلاقی گسترده ای غرق است به طوری که امروزه وجود هر یک به موجودیت دیگری وابسته است و به همین سبب است که در مواقع بحران این دو عنصر متضاد و به ظاهر متخاصم با یکدیگر متحد می شوند. لذا روشن است که شرکت در انتخابات پیش رو جز تحکیم کردن پایه های ظلم و فساد کنونی نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

از سویی ما تردیدی نداریم که حاکمیت در روزهای آتی با تشدید مباحث قومیتی در شهرهای کوچک و ترغیب قشر متدین جامعه با شعارهای دینسالاری عوام فریبانه و همچنین با تجهیز هواداران اندک و اقشار ضعیف و کم درامد جامعه به مدد قدرت رسانه ای خویش، مشارکتی کم رونق را پدید خواهد آورد. مشارکتی حداقلی که با توسل به ابزار انحصاری و قدرتمند رسانه های داخلی، به عنوان  مشارکتی حداکثری به تصویر خواهد کشیده شد. پرواضح است همانطور که حاکمیت در انتخابات گذشته با اعلام آمار و ارقامی مخدوش حقایق را به گونه ای دیگر جلوه نمود در انتخابات پیش رو نیز با اعدادی غیر حقیقی، آمار حضور مردم را بیش از انتخابات مجلس قبل اعلام خواهد نمود.

و باز تردیدی نداریم که حاکمیت به همان شکل که حضور چند ده هزار نفری و تجهیزی هواداران خویش در تظاهرات 22 بهمن ماه را با استفاده از مونتاژ فیلم و نمایش صحنه های بسته از برگزاری این مراسم، حضوری میلیونی جلوه نمود، در هفته آینده نیز با همین ترفند حضور کم رونق مردم در انتخابات را، حضوری گسترده و پرشور به تصویر کشیده و تا روزهای پایانی سال این روز را جشن خواهد گرفت، تا به سبب این نمایش مشروعیت از دست رفته خویش را چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی بازتولیدی دوباره نماید.

فلذا ما جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه تهران ضمن تحریم انتخابات فرمایشی پیش رو از تمامی دانشجویان دانشگاههای کشور می خواهیم تا علاوه بر عدم شرکت در انتخابات، در روزهای باقی مانده با بسط آگاهی و ارتباط با اقشار مختلف جامعه، همگان را دعوت به عدم شرکت در این انتخابات فرمایشی نمایند.

نیست تردید زمستان گذرد
وز پی اش پیک بهار
با هزاران گل سرخ
بی گمان می آید
گرچه شب هست هنوز ...

جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران (تیم تهران)
هشتم اسفند ماه هزار و سیصدو نود


 


گزارش رسیده به ندای سبز آزادی حاکی است، وزارت ارشاد در دو روز گذشته با روزنامه های مستقل چاپ تهران تماس گرفته و مطالبی درباره انتخابات را به این رسانه ها تحمیل کرده است.

بر اساس این گزارش، اشخاصی که از طرف وزارت ارشاد با روزنامه های چاپ تهران تماس گرفته اند، از سردبیران این روزنامه ها خواسته اند که در صفحه اول روزنامه مطالبی منتشر شود که تبلیغ مشارکت بالای مردم در انتخابات باشد.

این موضوع درباره یکی از روزنامه های مستقل تهران از تعیین تیتر نیز فراتر رفته و نماینده ارشاد، متن سرمقاله و گزارش را نیز برای سردبیر آن روزنامه ارسال کرده و صراحتا گفته است در صورتی که این گزارش و سرمقاله منتشر نشود، روزنامه توقیف خواهد شد.

نماینده ارشاد در تماس با روزنامه ای دیگر نیز تاکید کرده که در روزهای آینده، حتما باید مطلبی درباره لزوم مشارکت مردم در انتخابات تیتر یک آن روزنامه شود.


 


دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، در یادداشتی که در آستانه یازده اسفند، سالروز تولد میرحسین موسوی نوشته اند، به بی خبری طولانی از موسوی و رهنورد پرداخته و با اشاره به آخرین باری که برای کسب خبر به بن بست اختر رفته اند، آورده اند: راستی کجایید شما؟ با هم همگی فریاد کشیدیم سلام کردیم. با هم حالمان را گفتیم که خوب است و سلام گرمی که به مهر از یاران رسیده بود فریاد کردیم با امید اینکه شاید از دیوارها و میله بگذرد و شاید آنجا باشید و بشنوید. برسرمان ریختند. نگهمان داشتند. در سرمای شب پاستور دستهایمان را بهم دادیم بچه های ترسیده کوچک را بین حلقه امان نگه داشتیم و ایستادیم.

پیش از این نیز برادر میرحسین موسوی که برای کسب اطلاع و نگران از وضعیت برادر خود به کوچه اختر رفته بود، با برخورد خشن ماموران رو به رو شده و آنها گفته بودند کسی به نام میرحسین موسوی نمی شناسند.

فرزندان میرحسین موسوی کماکان و پس از تهدید نیروهای امنیتی از تماس تلفنی و  یا ملاقات محروم هستند.

به گزارش کلمه، متن کامل این دلنوشته به شرح زیر است:

به نام خدای خوب ..خدای مهربان ، خدای همراه در لحظه لحظه های تنهایی آزادگان دربند

«آنجا که عشق

غزل نیست

که حماسه‌ ایست،

هر چیز را

صورتِ حال،

باژگونه خواهد بود:

زندان باغِ آزاده مردم است

و شکنجه و تازیانه و زنجیر

نه وهنی به ساحتِ آدمی

که معیارِ ارزش‌های اوست »

شاملو

نزدیک تولد توست. باور مان نمی شود این یک سال را که بدون شما سر شد. دلخوش به صدای زنگ تلفن با شماره امنیتی بی نشان که شاید صدای شما نوید سلامتیتان را بدهد و دلمان کمی آرام شود که آنهم چه انگشت شمار بودند. و دلهایمان چه فشرده و نفسهایمان چه تنگ.

این تاریک شب طولانی را به پیغام استوار سبز ” صبر و فقط صبرت ” بابای دلیر صبور بودیم. یادت هست که قول های ما به تو همیشه قول بود؟ و قول هر آدمی همه‌ی شرفش؟ صبوری کردیم با ایمان و چشم دوخته به همان افق خونین که خورشید سر زند و شما دوباره رها و آزاد باشید کنار دیگر پرنده های بال و پر بسته که خدایشان بزرگ تر از هر قدرتیست و نگه دار تمام دل های زنده و تپنده برای شکوه ، آزادی و استقلال و سربلندی ایران.

شما گرچه در حصر، در زندان کوچه اختر یا هر زندان دیگری که ما امروز نمی‌دانیم دقیق که کجایید، آزادید و آزاده. پس پدر و مادر آزاده،در این بیخبریهای تلخ طولانی ما از روزگار مان برایتان می گوییم از آنچه که گذشته است. چرا راه دور برویم از همین هفته پیش از شبی سرد می گوییم…

بازهم خبری ازشما نبود ، به جایش نگرانی و درد رسوب کرده این سال تلخ در جانمان نشسته بود. همگی آمدیم به جستجوی خبری، شب بود و سرما . بازهم این ما بودیم پرسان بر سر آن کوچه غمگین خفته، آن اختر خاموش. در زدیم بازهم گفتند که کسانی به این اسم اینجا نیستند. راستی کجایید شما؟ با هم همگی فریاد کشیدیم سلام کردیم. با هم حالمان را گفتیم که خوب است و سلام گرمی که به مهر از یاران رسیده بود فریاد کردیم با امید اینکه شاید از دیوارها و میله بگذرد و شاید آنجا باشید و بشنوید. برسرمان ریختند. نگهمان داشتند. در سرمای شب پاستور دستهایمان را بهم دادیم بچه های ترسیده کوچک را بین حلقه امان نگه داشتیم و ایستادیم. غیر از ماموران عصبانی، آن درختهای بلند خفته چنار و آب جویهای یخ زده ناظر بودند. آنجا هم صبوری کردیم. صبری تلخ. آن کار زینبی که تو گفته بودی و باور هردوی شما بود. می بینید چه خوب درسهایی که اینهمه سال داده بودید پس می دهیم؟ آخر چگونه یک ون، دیوارهای بلند و فلزی نصب شده بر ورودی آن کوچه باریک وکوچک، میله ها و آهن های جوش خورده برپنجره های آن خانه کهنه و پر از خاطره می تواند مانع رسیدن پیام آزادی شما شود که هیچ دیوار و زندان و نیروی امنیتی و تهدید و توهین و اخراج آتش این عشق را سرد نمی کند و نه می تواند سدی شود در راه خواسته های به حق و صلح طلبانه شما و ما و که آزادی سرودیست همواره رها و جاری در رگ های شب که بی وقفه روییدن آفتاب را نوید می دهد.

ماه و خورشید ما! این یک سال شما حتما دلنگران ما دختران، بلیمونداهایتان، بودید و ما هم نگران شما ،هفت خورشیدمان که ابرها ربوده بودندشان با اینهمه براین باوریم که در این یلدای روزگار خورشید وجودتان را به خیالی بیهوده به گل اندوده اند که کی تـوان اندود خورشیدی به گِل…

شما ایستادید ،سرخم نکردید. و برعهدتان با هم میهنانتان، استوار ماندید. درست مانند همان بزرگ مردمانی که برای دوستی پاکی مهر و راستی ایستادند که شهید دادند ، کف خیابانهای شهر…

اینک آخرین ماه سال رسیده است و از شما برای ما به جز عکستان در قابی سبز، بر دیوار خانه، همان که دست در دست یکدیگرید… طنین گرم صدایتان که بر سرحرفهایتان هستید در روزهایی پر از ندانستن اینکه برشما واقعا در پشت دیوارهای زندانتان چه می گذرد، روزهای خبرهایی که هریک پشت دیگری میرسند و نگران ترمان می کنند، نیروی پر مهرتان به این خاک و حقیقت و آزادیست که گرممان می‌کند.

و ما ایمان داریم و باور داریم که تمام این دیوارها و زنجیرها و میله ها روزی میشکند. آن روز که ترانه آزادی خواندن گناه نیست و شما و ما میوه صبر و ایمانمان را از درخت استقامت خواهیم چید و آن را با تمام دنیا قسمت خواهیم کرد… و ما و شما و همه یارانمان ندا میدهیم که صبر زیبا بر مصائب رفته نتیجه ای شیرین دارد و طعم تلخی های این روزگار غمبار را از خاطره ها خواهد زدود.

پدر و مادر پر استقامت از ما برشما هزار درود

کوکب، زهرا، نرگس

اسفند ۱۳۹۰


 


به گزارش منابع حقوق بشری، حکم ۳ سال حبس تعزیری سعید جلالی‌فر، فعال حقوق کودک و عضو سابق کمیته گزارشگران حقوق بشر که پیش‌تر از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه، صادر شده بود، در دادگاه تجدیدنظر عینا مورد تایید قرار گرفت.
سعید جلالی‌فر، از اعضای "جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان"، در آذرماه سال ۸۸ بازداشت و بیش از سه ماه در بند ۲۰۹ زندان اوین نگه‌داری شد. وی سپس با قرار وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شد.
به گزارش کمیته گزارشگر ان حقوق بشر، جلالی‌فر در تاریخ ۸ مردادماه امسال، زمانی که جهت جلوگیری از ضبط وثیقه‌اش به دادگاه انقلاب مراجعه کرده بود، بازداشت و به بند ۳۵۰ زندان اوین انتقال یافت.
وی که هم‌اکنون حدود یکسال از دوران حبس خود را سپری کرده، از حق مرخصی برخوردار محروم بوده است.
سعید جلالی‌فر هم‌چنین از دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه زنجان است که در "شورای دفاع از حق تحصیل" نیز عضویت داشت. وی در روزهای منتهی به انتخابات ۸۸، به همراه سایر دانشجویان ستاره‌دار در اعتراضات نسبت به سخنان محمود احمدی‌نژاد در انکار وجود دانشجویان محروم از تحصیل شرکت کرده بود.


 


صبح امروز دانش آموزان سوم ابتدایی یکی از مدارس منطقه دو که به همراه والدینشان برای شرکت در مراسم جشن تکلیف به یک تالار پذیرایی‌‌در منطقه شهرری رفته بودند دچار گاز گرفتگی می شوند. این موضوع توسط سازمان آتش نشانی تاییدشد، اما آموزش و پرورش شهر تهران حاضر به پذیرفتن خبر رسمی این سازمان هم نیست.

به گزاش مهر ،صبح امروز دانش آموزان یکی از مدارس دخترانه منطقه دو که برای شرکت در جشن تکلیف به یکی از سالن های پذیرایی منطقه شهر ری آمده بودند دچار گازگرفتگی می شوند.

عباس زارعی ،رئیس ایستگاه ۹آتش نشانی شهر ری در این رابطه به خبرنگار مهر گفت :حدود ۱۵۰نفر از دانش آموزان و والدین آنها در مراسم جشن تکلیف دچار گاز گرفتگی شده اند هم اکنون ۱۱نفر از آنها به مراکز درمانی اعزام شده اند.

او با تشریح جزئیات این حادثه افزود: ساعت ۱۱:۰۹دقیقه صبح امروز گزارشی به ایستگاه ۹آتش نشانی مبنی بر گازگرفتگی در یک تالار پذیرایی ارائه شد.

وی گفت: حال فرد تماس گیرنده به حدی بد بود که امکان ارائه درست آدرس را نداشت.

زارعی ادامه داد: محل حادثه تالار پذیرایی در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی بود که در آن مراسم جشن تکلیف ۴۰نفر از دانش آموزان دختر به همراه خانواده هایشان برگزار می شد که بر اثر تجمع گاز منوکسید کربن از بخاری فاقد دودکش این حادثه رخ داد و عده زیادی از دانش آموزان و والدینشان دچار مسمویت شده اند.

رئیس ایستگاه ۹آتش نشانی شهر ری اظهار داشت: هم اکنون ۱۱نفر از افراد بد حال این حادثه که اغلب دانش آموز بوده اند به مراکز درمانی منتقل شده اند.

سازمان آتش نشانی نیز در خبر رسمی خود که بر روی سایت این سازمان قرار گرفته با تاکید براین که در این حادثه ۱۵۰نفر دچار گازگرفتگی شده اند اعلام کرد: صبح امروز حدود ۱۵۰تن از شهروندان تهرانی صبح امروز برای شرکت در جشن تکلیف گروهی از دانش آموزان دبستان دخترانه در سالن محل اجرای مراسم در شهر ری، حاضر شده بودند که به علت نشت گاز منواکسید کربن از بخاری بدون دودکش مسموم شدند.

در حالی که سازمان آتش نشانی در خبر خود آورده است نجات ۱۵۰شهروند تهرانی در یک قدمی مرگ روابط عمومی آموزش و پرورش قصد بی اهمیت جلوه دادن مسئله را دارد و مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در جوابیه به خبرگزاری ها می گوید: تشخیص نشت گاز در یک مراسم‌ جشن تکلیف دانش‌آموزان، توسط مربی آنان صورت گرفته و دانش‌آموزان اعزام شده به درمانگاه نیز مرخص شده‌اند.

حمیدرضا مختارنژاد داشت: امروز در حین برگزاری مراسم، مربی این دانش‌آموزان متوجه نشت «مونو اکسید کربن» شده است؛ به دنبال بروز این مشکل، بلافاصله با هماهنگی مسئولان با آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنند که به این ترتیب، هیچ مشکلی برای دانش‌آموزان پیش نیامده است.

او در حالی از تماس معلم مدرسه سخن می گوید که بنا بر اخبار آتش نشانی یکی مرد نیمه جان که یکی از والدین بچه ها بوده است با آتش نشانی تماس گرفته است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد که از تعداد دقیق دانش‌آموزان حاضر در این مراسم خبر ندارد اما او در مصاحبه دیگری اعلام می کند تعداد دانش آموزان نزدیک به ۴۰نفر است و عدد ۱۵۰نفر صحت ندارد.

 


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به irangreenvoice-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به irangreenvoice@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته