-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه

Latest News from Iran Free for 02/18/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



آزادی بیان- سه مرد تروریست اعزامی از سوی وزارت اطلاعات تا قبل از انفجار در بانکوک مشتری دائمی مراکز عیش و عشرت در شهر پاتایا بوده و با سه روسپی دیگر به خوشگذرانی مشغول بودند.

به گزارش روزنامه بانکوک پست، پلیس با بررسی تصاویر به دست آمده از موبایل یک زن روسپی موفق به شناسایی یکی از زن هایی که با سه تروریست جمهوری اسلامی به سر برده بود، شده و بازجویی از وی را آغاز کرده است.

ماموران جمهوری اسلامی در حال خوشگذرانی

در این عکس دو زن روسپی تایلندی با سه تروریست جمهوری اسلامی در رستورانی در پاتایا، شهری در شرق بانکوک دیده می شوند. مسعود صادق زاده در سمت چپ که زنی با لباس سیاه را در آغوش دارد، پس از انفجار در مالزی هنگامی که تلاش می کرد به ایران بازگردد دستگیر شد. محمد خزائی که در کنار زن دیگری به نام نان نشسته قبل از پرواز به تهران در فرودگاه بانکوک دستگیر شد و سعید مرادی در سمت راست نیز پس از آنکه تلاش کرد با نارنجک پلیس را هدف قرار دهد، نارنجک منفجر و هر دو پایش را از دست داد.

مامور چهارم که زنی به نام لیلا روحانی بوده است ظاهرا موفق به فرار به ایران شده است. زن روسپی که تحت عنوان نان مورد بازجویی قرار گرفته می گوید که نزدیک به یک هفته را با محمد خزائی به سر برده است. پلیس در تلاش است تا دریابد آیا افراد دیگری در جریان این طرح تروریستی بوده اند یا خیر، این عکس همچنین به پلیس کمک کرد تا تایید کند این سه مامور در طول هفته قبل همراه یکدیگر بوده اند.

نان می گوید علاوه بر وی دو زن روسپی دیگر نیز با این سه مرد ایرانی به سر برده بودند که احتمالا عکاس این عکس زن سوم است. پلیس با بررسی موبایل نان دو زن دیگر را نیز شناسایی کرده است. خانم نان می گوید که از هشتم تا سیزدهم فوریه وی و دوستانش با این گروه ایرانی به سر برده و در بارها و کلاب های بانکوک پرسه می زدند. سه مامور ایرانی مشروبات الکلی می نوشیدند و بیلیارد بازی می کردند.

این زن تایلندی که در اتاق محمد خزائی به سر می برد می گوید متوجه چیز غیرعادی نشده است جز آنکه مامور ایرانی وی را از باز کردن کمدی در اتاقش برحذر داشته است و شب قبل از انفجار نیز به او گفته بود که میخواهد به ایران بازگردد و در نتیجه  تاکسی گرفته و وسایل ش را از اتاق خزائی برده بود.

پلیس می گوید خزائی در ضمن بازداشت بسیار مضطرب بود و نمی توانست غذا بخورد یا بخوابد از همین رو خانم نان را به ملاقات وی بردند، پس از ملاقات با وی، از اضطراب مامور ایرانی کاسته شد و توانست غذا بخورد و بخوابد.

لازم به یادآوری است که در هفته های گذشته نیز دو طرح تروریستی جمهوری اسلامی در هند و گرجستان کشف و خنثی شده بود. ظاهرا هدف هر سه طرح ها دیپلمات های اسرائیلی بوده اند.

مطالب مرتبط:

جمهوری اسلامی از شیوخ عرب با فاحشه پذیرایی می کند

واکنش سینماگران به سخنان فرج الله سلحشور

نقل و بازانتشار مطالب و محتوای سایت آزادی بیان تنها با ذکر منبع مجاز است


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به iranfree-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به iranfree@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته