-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اسفند ۹, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز یکشنبه 7 اسفند ماه 90

 

یکشنبه 7 اسفند 1390 و 26 فوریه 2012 میلادی

امروز درباره ی شش موضوع صحبت خواهیم کرد:

موضوع اول اینکه برخی از شنیده ها حاکی از قهر آقای احمدی نژاد ، به دلیل رد برخی از کاندیداهای  حامی وموردنظرش، است. ایشان خانه نشینی را برگزیده و در همین راستا آقای خامنه ای و پاره ای از واسطه ها می خواهند تا او را برگردانند. اگر آقای خامنه ای نتواند این مشکل را حل کند، تبدیل به مشکل و جنجال بزرگی خواهد شد. تکلیف این مسئله هم در 24 ساعت آینده مشخص می شود. برخی از وبلاگهای طرفدارآقای احمدی نژاد هم اعلام کرده اند که در انتخابات شرکت نخواهند کرد، چون فایده ای ندارد. سه سایت طرفدار جبهه ی پایداری، یعنی صراط نیوز، بی باک نیوز و 598 هم فیلتر شده اند.

آقای پورمحمدی، رئیس بازررسی کل کشور، نیز از رد صلاحیت پنج تن از نمایندگان حاضر در مجلس به دلیل اتهام در دست داشتن در اختلاس بزرگ، خبر داده است. البته برخی از خبرها حاکی از این است که از بین ده نماینده ای که در اختلاس دست داشته اند، پتج تن آنها به دلیل روابطی که داشته اند، تایید صلاحیت شده اند و به انتخابات مجلس هم راه یافته اند. بهرحال رژیم امیدوار است تا با این نمایشها این را به دنیا بفروشد که 53 درصد مردم در انتخابات شرکت کرده اند ودر نتیجه رژیم را تایید می کنند. از طرف دیگر جوانان در صدد تشویق ماندن مردم در خانه ها در روز انتخابات هستند که تاحد ممکن از خانه ها خارج نشوند وغیر از رای ندادن، خیابان ها را هم خالی کنند. همچنین با تهیه ی فیلم و عکس از حوزه های خالی از رای دهندگان و خیابانهای خالی، بتوانند چهره ی واقعی مخالفت مردم در ایران را به جهانیان نشان دهند.

نکته ی دوم اینکه به گفته ی سایت گرداب کارمندان بی بی سی در ایران به نام چشم روباه دستگیر شده اند. این در حالی است که آقای صادق صبا، رئیس بخش بی بی سی فارسی برای چندمین بار تاکید کرده است که بی بی سی فارسی هیچ همکاری در ایران ندارد و آنچه که اعلام شده است، دروغ محض است. سایت گرداب در این گزارش و برحسب معمول بیان کرده است که شبکه های عجیب و غریب جاسوسی و انتقال اطلاعات را کشف کرده و وعده داده است که کارهای بیشتری را در این زمینه انجام خواهد داد. بهرحال بعد از یکماه بی خبری از پرستو دوکوهکی، مرضیه رسولی ،سحام الدین بورقانی و چندین تن دیگرمشخص شده که تحت فشار بوده اند تا  سناریوی جدید استالینی را عرضه کنند.

لازم است که در اینجا به نکته ای درباره ی آقای سحام الدین بورقانی اشاره کنم و آن اینکه به ایشان اتهام همکاری با بنده را زده اند. من از همین جا اعلام می کنم که ایشان هیچ همکاری با من نداشته اند و من حتی ایشان را تا به حال ندیده ام. مادر آقای سحام الدین بورقانی، خانم فاطمه هادی، هم از قول پسرش اعلام کرده اند که هر چه را که در چند روز آینده خواید شنید، باور نکنید. این مسئله کنایه از این دارد که ممکن است تحت فشارها و در انفرادی از انها اعترافات تلویزیونی گرفته شده باشد.

موضوع سوم اینکه کوهیار گودرزی، فعال حقوق بشر، به 6 سال حبس تعزیری محکوم شده است، اما هنوز در بند امنیتی است . همچنین مادر وی، خانم پروین مخترع که به حبس تعلیقی محکوم شده ، ولی هنوز آزاد نشده است.

دربابل از خانواده های زندانیان سیاسی خواسته اند تا شناسنامه های آنها را به زندان تحویل دهند، برداشت خانواده ها این است که می خواهند با شناسنامه ی این عزیزان و به جای آنها رای دهند.

همچنین چهل و هشتمین روز اعتصاب غذای آقای مهدی خزعلی هم  پشت سر گذاشته شد و کم کم این اعتصاب غذا به نقاط بحرانی خود رسیده است که کمپین همه جانبه ای را برای نجات جان دکتر خزعلی ایجاب می کند.

نکته ی چهارم اینکه عربستان دیروز تولید نفت خود را تا یک و نیم میلیون بشکه افزایش داده است تا جای خالی احتمالی ایران را پر کند و از افزایش قیمت نفت و بنزین بخصوص در آمریکا جلوگیری کند. آمریکا نیز مقداری از ذخایراستراتژیکی خود را وارد بازار کرده است.

یونان هم اعلام کرده که بجای ایران از لیبی نفت را خریداری خواهد کرد.دیروز قیمت دلار هم در بازار آزاد ارز از 1945 تومان گذشته است.

موضوع پنجم اینکه مرکز آمار ایران اعلام کرده است که در پاییز 1389 شاغلین کشور، بیست میلیون و نهصدهزار نفر نسبت به پاییز 1390 کاهش یافته و به بیست میلیون و صد هزار نفر رسیده است ودر طول یکسال هشتصد هزار شغل ریزش داشته است که اگر این آمار درست باشد، نشاندهنده ی کاهش تولید ناخالص ملی و  در واقع منفی بودن رشد اقتصادی کشور است.

نکته ی آخر اینکه برخی از سایتهای اسراییلی  خبر از توافق آمریکا، بریتانیا، فرانسه و ترکیه برای دخالت نظامی در سوریه داده اند.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته