-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اسفند ۲, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز یکشنبه 30 بهمن 90


 

یکشنبه 30 بهمن 1390 و 19 فوریه 2012 میلادی

امروز درباره ی هفت موضوع صحبت خواهیم کرد:

موضوع اول اینکه آقای دکتر مهدی خزعلی بعد از اینکه 41 روز از اعتصاب غذای ایشان گذشته است، به دلیل مشکل قلبی به بیمارستان طالقانی منتقل شد ، اما در ساعت 2 نیمه شب گذشته، نیروهای امنیتی او را از بیمارستان ربودند. پزشکان و پرستاران از حال آقای خزعلی ایراز نگرانی کرده و به مراقبت ویژه از ایشان اشاره کردند، اما از حال ایشان خبری نیست و مشخص نیست که ایشان را به کجا منتقل کرده اند.

نکته ی دوم اینکه فرماندار کوهدشت  در 18 روز مانده به انتخابات توسط استاندار لرستان عزل شد و پس از او نیز، معاون ایشان عزل شد و این کار باعث شد تا  20هزار نفر از اهالی  در مقابل فرمانداری تجمع کنند. خبرگزاری ها می گویند که این کار به اشاره ی اطرافیان آقای احمدی نژاد انجام شده است و برای دخالت در انتخابات صورت گرفته است. بهرحال از آنجا که استانداری ها و فرمانداری ها در دست دولت احمدی نژاد است در مورد عدد و رقم های موردنظر و ساخته شده و نماینده هایی که باید از صندوق ها بیرون بیایند، احتمالا  درگیری هایی در برخی نقاط انجام خواهد شد.

موضوع سوم اینکه 200 نفر از پرستاران بیمارستان قلب در تهران در مقابل درب بیمارستان در اعتراض به نحوه ی محاسبه ی مبلغ عیدی تجمع کردند.

نکته ی چهارم اینکه آقای آهنگران، معاون فنی وزارت اطلاعات، در همایش دفاع سایبری اعلام کرده است که 16 هزار کامپیوتر کشور به ویروس استاکس نت آلوده است و در ادامه هم بیان کرده که به دلیل تحریم ها، قادر به به روز کردن آنتی ویروس ها نیستند و همچنین قادر به مقابله با این مشکل نیستند. همچنین اینترنت را ابزار جاسوسی و تهدید ندانسته، بلکه شبکه ی اینترنت خود تهدید و خود جاسوس است. مدتی است که مقامات مختلف امنیتی ئ نظامی و انتظامی کشور حملات متعدد و شدیدی به شبکه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی موجود در اینترنت دارند و ساز بستن آنها و ایجاد اینترنت ملی را کوک کرده اند تا جلوی این پدیده ی قرن 21 را بگیرند و بیش از پیش راههای اطلاع رسانی به کشور را مسدود کنند.

موضوع پنجم اینکه دادگاه اختلاس بزرگ 3000 میلیارد تومانی که 12000 صفحه دارد، تشکیل شد.البته این دادگاه با غیبت دو غایب بزرگ تشکیل شد:  آقای جهرمی، مدیر عامل وقت بانک صادرات و آقای خاوری، میدیرعامل وقت بانک ملی، که بسیاری از این اختلاس ها از این دو بانک صورت گرفته است. آقای مهافرید امیرخسروی، متهم ردیف اول این پرونده، در دادگاه بیان کرده است که 3 میلیون و 109 هزار دلار به آقای خاوری، مدیرعامل بانک ملی رشوه داده اند و همینطور 900 میلیون تومان نیز برای حفظ سهمیه ی شمش این شرکت در فولاد خوزستان رشوه داده اند. قبلا هم آقای صادق لاریجانی اعلام کرده بود که برای 5 تن از متهمان این پرونده تقاضای اعدام شده است.

نکته ی ششم اینکه دیروز تظاهرات بزرگی در دمشق و در یک کیلومتری کاخ ریاست جمهوری بشار اسد انجام شد. شاهدین این تظاهرات گفته اند که بعد از اینکه ماموران امنیتی آتش به سوی معترضان گشودند، تعدادی از تظاهر کنندگان دستگیر شده را به سفارت ایران که در همین منطقه  است، منتقل کرده اند.

 بعد از اینکه سرود آقای ابراهیم قاشوش، خواننده ی سرشناس سوری، همه گیر شد و اورا  ربوده و حنجره ی او را بریدند و کشتند. آقای مالک اندلی، موسیقی دان سوری در واشنگتن، سمفونی ای به یاد او ساخته است و در 24 ساعت گذشته شهرتی جهانی پیدا کرده است.

موضوع آخر اینکه یک گروه اسلام گرای مراکشی به نام" عدل و احسان" به دریافت کمک مالی از سوی ایران متهم شده است. امروزه در دنیای عرب، متصل کردن هر جناح و جریان سیاسی در هر کشوری به ایران ، اتهام بزرگی محسوب می شود ومی تواند کمر این جناح ها و کشورها را بشکند. از طرف دیگررئیس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر نیز اعلام کرده است که جمهوری اسلامی آماده است تا بلافاصله با مصر تجدید رابطه کند و جالب است که اعلام کرده است که ایران حاضر است به جای کمک های آمریکا به مصر، به مصر کمک مالی کند و این در حالی است که ایران در بحران اقتصادی می سوزد، ولی این دیپلمات ایرانی از کیسه ی خلیفه می بخشد.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد،پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی   



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته