-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اسفند ۱, دوشنبه

Latest New from Green Correspondents for 02/20/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 



در شرايط فعلی مشارکت جدی در عرصه‌ی سياسی اقتصادی و فرهنگی را نياز داريم، و کسانی که در شرايط گذشته به سر می‌برند، و مانع شور و هيجان هستند مانند آنها که انتخابات را تحريم کرده‌اند و می‌خواهند ملت ايران در انتخابات شرکت نکنند، به تحريم‌ کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی کمک می‌کنند.در حالی که نياز است بار ديگر شور و نشاط سياسی در کشور ايجاد شود.

خبرنگاران سبز/سياست:
« شعب ابی‌طالب» يا «بدر و خيبر» و يا اين يکی « رويارويی سوم با غرب » که از زبان محسن رضايی بيان شده است. دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در جمع دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايی گفته است: «تحريم‌ها تا پنج سال ديگر ادامه خواهد داشت، پس بايد زندگی در شرايط تحريم را ياد بگيريم.» محسن رضايی که همانند ديگر مقامات جمهوری اسلامی متخصص واژه سازی در دايره المعارف سياسی کشور است،  با به زبان آوردن واژه « رويايی سوم غرب » گفته است: وارد دوره مهم و سرنوشت سازی به نام رويارويی سوم ايران و غرب بعد از تنش زدايی ۱۲ ساله شده‌ايم که اين رويارويی به ما تحميل شده است، البته می‌تواند به نعمت بزرگی تبديل شود.

وی ادامه داد: دورنمای ايران نشان می دهد که سرنوشت اقتصاد آينده جهان را تعيين می‌کند؛ چرا که نفت انگليس طی ۵ سال آينده و نفت آمريکا طی ۹ سال آينده تمام می‌شود و در آ‌ينده‌ می‌توانيم شاهد نفت بالاتر از ۲۵۰ دلار باشيم و غرب نمی‌نشيند تا ايران به اين نقطه برسد.

وی با بيان اين‌که رويارويی سوم ايران و غرب به ما همچون جنگ عراق تحميل شد ، تصريح کرد: نام تحريم‌های اقتصادی را بايد تحريم‌های تحميلی بگذاريم، هر چند می‌توانيم اين تحريم‌ها را مانند دوران جنگ به نعمت تبديل کنيم، اما خلاف خواست نظام جمهوری اسلامی بود. به پيش بينی من اين تحريم‌ها تا ۵ سال ديگر ادامه خواهد داشت، پس بايد زندگی در شرايط تحريم را ياد بگيريم .

رضايی با تاکيد براين‌که هميشه بايد به شرايط موجود امروز جامعه توجه کنيم، تصريح کرد: در شرايط فعلی مشارکت جدی در عرصه‌ی سياسی اقتصادی و فرهنگی را نياز داريم، و کسانی که در شرايط گذشته به سر می‌برند، و مانع شور و هيجان هستند مانند آنها که انتخابات را تحريم کرده‌اند و می‌خواهند ملت ايران در انتخابات شرکت نکنند، به تحريم‌ کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی کمک می‌کنند.در حالی که نياز است بار ديگر شور و نشاط سياسی در کشور ايجاد شود.

دبير مجمع تشخيص مصحلت نظام در جواب اين سوال که چرا انقلاب اسلامی را به انقلابی در سطح اقتصادی پايين می‌کشانيد؟ گفت: مقام معظم رهبری سياست اصل ۴۴ را انقلاب بزرگ اقتصادی دانستند. پس انقلاب تنها فرهنگی و سياسی نيست. در ضمن من هرگز نگفتم انقلاب اسلامی، اقتصادی بوده است، بلکه حرف من اين بود که در شرايط فعلی بايد اقتصاد را مدنظر قرار دهيم و اين موضوع نيازمند تحول در حوزه‌ی فرهنگ هم خواهد بود و به طور کلی سياست، فرهنگ و اقتصاد بايد دچار تحول شوند.


 
 


هنگام شروع بازرسی اينجانب اعتراض کردم و گفتم کار شما غيرقانونی است و علاوه بر اين نظام اگر قدرتمند است چطور تاب تحمل اين يک اتاق را ندارد؟ اين افراد حدود يک ساعت اتاقی را که محل کار من بود و در آن‌جا به مراجعات مردم رسيدگی می‌شد بازرسی کرده و وسايلی از قبيل لپتاپ و مقاديری پول نقد، سی دی خاطرات و مجموعه آثار آيت الله منتظری و... را به همراه خود بردند.
خبرنگاران سبز/سیاست:
نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی در قم بارديگر به بيت مرحوم آيت الله منتظری حمله کردند و درب منزل فعلی احمدمنتظری، فرزند ارشد اين مرجع فقيد را به همراه کنتابخانه آن، پلمپ کردند. به گزارش خبرنکاران سبز از قم ظهر امروز، نيروهای اداره اطلاعات به همراه افرادی از دادگاه ويژه روحانيت قم پس از پلمپ و ضبط اموال و وسايل از منزل شخصی احمد منتظری، درب منزل متعلق به مرحوم آيت الله العظمی منتظری را جوشکاری، مسدود و پلمپ کردند.

در پی این اقدام نیروهای امنیتی احمدمنتظری فرزند ارشد آيت الله منتظری اطلاعيه ای منتشر ساخته است که به شرح زير است:

باسمه تعالی
درب يک اتاق در منزل شخصی آقای احمد منتظری و همچنين کتابخانه و منزل شخصی آيت الله العظمی منتظری پلمب شد.

در آخرين روز بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۰ فردی خود را مأمور شهرداری معرفی نمود و از پسرم خواست که برای امضای ابلاغيه‌ای درب منزل را باز کند. ايشان خودکار در دست درب را باز نمود. چندين نفر (حدود ۱۰ نفر) با فشار وارد منزل شده و دست پسرم را گرفته که به داخل منزل خبر نبرد. در حکمی که از دادسرای ويژه روحانيت در دست داشتند نوشته بود، کليه امور مربوط به مرجعيت جمع آوری شود. گفتم من نماينده ۶ نفر از مراجع تقليد هستم و خود را در حد مرجعيت نمی دانم و بنابراين حکم شما موردی ندارد. هنگام شروع بازرسی اينجانب اعتراض کردم و گفتم کار شما غيرقانونی است و علاوه بر اين نظام اگر قدرتمند است چطور تاب تحمل اين يک اتاق را ندارد؟ اين افراد حدود يک ساعت اتاقی را که محل کار من بود و در آن‌جا به مراجعات مردم رسيدگی می‌شد بازرسی کرده و وسايلی از قبيل لپتاپ و مقاديری پول نقد، سی دی خاطرات و مجموعه آثار آيت الله منتظری و... را به همراه خود بردند.

پس از آن در کوچه مجاور درب کتابخانه و منزل شخصی مرحوم آيت الله العظمی منتظری را مسدود و پلمب کردند. عمليات! در ساعت ۱۵:۳۰ پايان يافت. اينجانب چون هجوم وحشيانه آورده بودند از امضای صورتجلسه آنان خودداری نمودم؛ و هنگام ترک منزل گفتم که خداوند همه را هدايت فرمايد، و مأمورين آمين گفتند.
قم – احمد منتظری
۳۰/۱۱/۱۳۹۰


 
 



 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته