-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 3 اسفند 90

 

سلام،

چهارشنبه سوم اسفند 90، 22 فوریه 2012 میلادی

در مورد 8 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه حکومت سعی می کند با برگزاری مناظره هایی برای انتخابات بین کاندیداها در دانشگاهها به قول معروف تنور انتخابات را گرم کند اما جالب این است که تقریباً در تمام دانشگاهها با بی اعتنایی دانشجویان مواجه شده، سالنهای خالی و صندلی های خالی که عکس و فیلم آنرا بعضی از دانشجوها روی شبکه های اینترنتی گذاشتند. به هرصورت این فکر خیلی خوبی است که در هر دانشگاهی که از این جور مناظره ها اگر بود در راستای تحریم کامل انتخابات هیچ کس شرکت نکند بجز یکی دو نفری که بتوانند به بهانه ای عکس و فیلم بگیرند و پخش بکنند تا همگان بدانند که چگونه مردم تحریم کرده اند. بازهم به نظر می رسد که مسئله دروغی که حکومت قرار است بگوید و می خواهد بگوید که 52 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند، 10-12 حوزه انتخاباتی را هم آدم بیاورد و شلوغ کند و نشان بدهد برایشان بسیار اهمیت دارد به همین دلیل هم بعضی از سایتهای خارج از کشوری شروع کردن به فحش دادن و خوراک برای کیهان درست کردن که تا به درصدهای واقعی که امثال بنده یا دیگران می گویند حمله بکنند. واقعیت این است که برآورد می شود که در سطح کشور و در خوشبینانه ترین حالت بیش از 30 درصد مردم در انتخابات شرکت نمی کنند و در شهرهای بزرگ مثل تهران و یا مراکز استانها این نسبت به مراتب پایین تر خواهد بود و وحشت حکومت هم از این است که اگر مردم در روز جمعه 12 اسفند تصمیم بگیرند و همه در خانه بمانند و مغازه ها هم تعطیل باشد، ماشینها را هم بیرون نیاورند و تعطیلی کامل را نشان بدهند آنوقت وحشت اصلی حکومت از این است که به این ترتیب مردم تمرین اعتصابات را هم می کنند و در قدمهای بعدی با اعتصابهای یکروزه و یا طولانی تر می توانند حکومت را فلج بکنند به همین دلیل هم شروع کردن به حمله کردن و تشکیک کردن و یا دستورالعملهای نابجا پخش کردن که مثلاً ساعت 6 می رویم بیرون و رای سفید می دهیم و امثالهم. چرا که هرنوع شلوغی دور و بر هر حوزه انتخابی به نفع حکومت تمام می شود. یک خواهش هم من داشتم از پاره ای از دوستان که اگر ممکن است حوزه انتخابیه نزدیک خودشان را شناسایی بکنند بخصوص جوانترها و بدون اینکه از منزل بیرون بیایند منزل یا ساختمانی مشرف به آن حوزه انتخابی را از روز قبل بتوانند بروند به آنجا یا از شب قبل بروند در آنجا بمانند تا از حوزه خالی و یا خیابانهای خالی عکس و فیلم تهیه کنند و در اختیار رسانه های دنیا بگذارند. چرا که برای دنیا همانطور که حکومت می خواهد تبلیغ بکند که مردم آمدند و پشت حکومت هستند و بهره بردای بکند در سمت دیگر هم برای دنیا مهم است که بداند که مردم پشت حکومت نیستند و در یک قهر یکپارچه متحد می توانند یک کاری را انجام بدهند. در این خصوص و اینکه چگونه می شود این کار را پیش برد و سامان داد بازهم روزهای آینده صحبت می کنیم.

نکته دوم اینکه حکم اعدام یوسف ندرخانی کشیش اهل شمال، اهل گیلان، به دایره اجرای احکام رفته. از سوی دیگر خانم کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم نامه ای در خصوص سعید ملک پور داده که حکم اعدام او هم ظاهراً به دایره اجرای احکام رفته به جرم وبلاگ نویسی و یا ساختن برنامه هایی که به کار وبلاگهای پرونوگرافی آمده. همینطور وحید اصغری و احمدرضا هاشم پور دو وبلاگ نویس دیگر هستند که در معرض اعدام قرار دارند. 50 نفر هم از هم بندهای سعید ملک پور که یا آزاد شدند و یا دسترسی به آنها بوده شهادت دادند که برای اعتراف گرفتن از سعید ملک پور او را شکنجه کردند و سخت زیر فشار قرار داده بودند. آقای دکتر مهدی خزعلی که توسط نیروهای امنیتی از بیمارستان طالقانی ربوده شد و به بیمارستان دیگری منتقل شد دوباره به زندان برگشته درحالیکه به اعتصاب غذای خودش ادامه می دهد.

نکته سوم اینکه 7 زندانی ارومیه که چندی پیش از بند بیرون آورده شده بودند و معلوم نبود کجا هستند معلوم شده که در سلولهای انفرادی وزارت اطلاعات ارومیه هستند و زیر فشار هستند برای اعترافات تلویزیونی. خانم ترانه ترابی شهروند بهایی اهل سمنان، هموطن بهایی ما، هم به 5 سال و 10 ماه حبس تعزیری محکوم شده. برای 11 فعال آذربایجانی هم مجموعاً 22 سال زندان در نظر گرفته شده. در سنندج هم 35 شهروند اهل کردستان که از روستای حسن آباد هستند به علت نامعلومی با همدیگر دستگیر شدند. کمیته حمایت از روزنامه نگاران هم گزارش سالیانه خودش را در مورد سال 2011 منتشر کرده که در آن کماکان ایران بدترین زندانی کننده روزنامه نگاران است وبا 43 زندانی بزرگترین زندان روزنامه نگاران هم هست.

نکته چهارم اینکه بدهی دولت به چایکارن به آنها پرداخت نشده فقط 10 میلیارد تومان طلب دارند که دولت این مقدار را به آنها نمی دهد مملکتی که 3 هزار میلیارد تومان در آن اختلاس می شود. رئیس اتحادیه چایکاران خبر داده از اینکه 95 درصد از باغهای چای آماده نشده و 2 ماه دیگر که فصل برداشت است احتمالاً محصول جدیدی برداشت نخواهد شد و در واقع نابودی کامل یک صنعت به نام صنعت چای به این ترتیب رقم می خورد. آقای رحیمی معاون اول آقای احمدی نژاد هم خبر داده از اینکه معوقات بانکی در سطح کشور بیش از 45 هزار میلیارد تومان است. معاون ستاد نیروهای مسلح، آقای سردار حجازی، تهدید کرده که ما در مقابل دشمن پیش دستی می کنیم و سیاست تهدید در برار تهدید آقای خامنه ای که ما منتظر نمی نشینیم و ما ضربه اولیه را خواهیم زد که این خبر در بسیاری از مطبوعات دنیا در 24 ساعت گذشته نقل شد به عنوان جنگ طلبی حکومت ایران و البته نفت هم به بشکه ای 106 دلار رسید، نفت تگزاس در بورس نیویورک.

نکته پنجم اینکه آقای سعید تاجیک کسی که فیلم وی پخش شد و به خانم فایزه هاشمی فحاشی می کرد به 8 ماه زندان و 50 ضربه شلاق محکوم شده که البته اگر واقعاً این حبس را بکشد و این شلاق را بخورد چون قبلاً هم داشتیم که بعداً در عمل منتفی شده. ولی گفته شده که این با نظر آقای خامنه ای بوده در حالیکه در سوی دیگر آقای عباس سلیمی نمین خبر میدهد از اینکه آقای هاشمی نامه نوشته به آقای خامنه ای که آقای دکتر جاسبی را در دانشگاه آزاد نگه دارد و ایشان مخالفت کرده که به نظر خبر درستی نمی آید و بیشتر برای داغتر کردن دعوا بین آقای هاشمی و خامنه ای است که یک عده از آدمهایی مثل سلیمی نمین مدتها است که دنبال می کنند.

نکته ششم اینکه بعد از مقاله روزنامه ایران در متهم کردن قوه قضاییه و وزارت اطلاعات به شرکت در اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی و فراری دادن مدیرعامل بانک ملی و تامین دادن به مدیرعامل بانک صادرات، پاره ای از نمایندگان مجلس شروع کردند به اینکه اینها حرفهای ضد انقلاب است و امثال آقای حسن غفوری فرد خواستار این شدند که مسوولین روزنامه ایران اصولاً باید محاکمه شوند.

نکته هفتم اینکه وزارت امنیت جمهوری آذربایجان اعلام کرده که یک گروه تروریستی مرتبط با نهادهای اطلاعاتی ایران را که قصد ترور شهروندهای خارجی مقیم آذربایجان را داشتند دستگیر کرده. این خبر را تلویزیون دولتی آذبایجان هم داده و 2 نفر را هم نام برده یکی به نام حاج عباس از حزب ا... لبنان و دیگری به نام کوچک حمید از نیروی قدس سپاه پاسداران که در بازداشت هستند.

نکته آخر اینکه ناوهای ایرانی از سوریه برگشتند. ایران گفته که برای آموزش رفته بودند، مخالفین دولت سوریه گفتند که اسلحه، وسایل شنود و این قبیل چیزها را تحویل دادند، آمریکاییها گفتند اساساً این ناوها در بند پهلو نگرفتند و اسراییلیها گفتند که کوتاهی شد و چرا اینها را بازرسی نکردند. به هر صورت معمای این ناوها کماکان به جای خودش باقی مانده. 49 نفر در 24 ساعت گذشته در سوریه کشته شدند که 33 نفر از آنها در روستایی در شمال سوریه بودند و 16 نفر هم در حمص کشته شدند. صلیب سرخ درخواست کرده که لااقل 2 ساعت در روز حکومت از کشتار دست بردارد تا بتواند به مجروحین امداد رسانی بکند و به نوشته روزنامه گاردین درگیری در دمشق پایتخت سوریه کماکان ادامه دارد.

اندکی صبر سحر نزدیک است. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته