-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ شهریور ۳, پنجشنبه

Posts from Khodnevis for 08/25/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



بشار اسد پیشنهادهای ایران را برای حل بحران سوریه نپذیرفت

به گزارش العربیه، سجادی روز چهارشنبه در یک گفتگوی خبری در موسکو گفت : «آتش توپخانه غرب و سوگيری های رسانه‌ای اين كشورها عليه سوريه بسيار سنگين‌تر از رويدادها و واقعيات جاری در اين كشور مهم و تاثيرگذار منطقه خاورميانه است.»

سوریه مهمترین همپیمان منطقه‌ای جمهوری اسلامی است ومقامات این کشور طی ماه‌های گذشته بارها حمایت خود را از بشاراسد که با اعتراض‌های گسترده‌ای مواجه است، اعلام کرده‌اند.

سفیر ایران گفت : ما سعی داريم با انعكاس واقعيات سوريه در صحنه‌های بين‌المللی و سازمان‌های جهانی، شرايط حاكم بر اين كشور برای جهانيان منعكس كنيم.

سجادی افزود: در همين راستا پيشنهاداتي نيز به سوريه داده‌ايم، ولي دولت سوريه معتقد است كه خودش مي‌تواند مسايل خودش را حل كند و نيازی به مشاركت كشورهاي خارجی در چارچوبی فراتر از همفكری های سياسی در اين زمينه ندارد.

وی به جزئیات پیشنهادهایی که جمهوری اسلامی ایران به دمشق ارائه کرده نپرداخت.

مردم سوریه همزمان با پیروزی انقلاب‌های تونس ومصر به خیابان‌ها آمده و خواستار کناره‌گیری بشار اسد از قدرت شدند اما تظاهرات آنها به شدت سرکوب شد.

دولت سوریه که می‌گوید عملیات نظامی خود را علیه «گروهک‌های مسلح » دنبال می‌کند تاکنون 2200 تن از مخالفان را به ضرب گلوله کشته است.

 

 


 


پس‌لرزه‌های انقلاب لیبی به تهران رسید

پس از سرنگونی رژیم استبدادی قذافی، ديپلمات‌های ليبی در تهران نیز با صدور يك بيانيه مطبوعاتی اعلام كردند كه به انقلابيون كشورشان پيوسته‌اند.

در بيانيه مطبوعاتی سفارت ليبی در تهران، آمده است: هيأت ديپلماتيك ليبي در تهران همبستگي كامل و مطلق خود را با انقلاب 17 فوريه اعلان كرده و پرچم استقلال را بر فراز سفارت به اهتزاز در مي‌آوريم. زنده باد ليبي و پاينده باد مردم ليبي»

به گزارش ايرنا، ساعاتی پيش پرچم رژيم قذافي از فراز ساختمان سفارت آن در تهران پايين آورده شد و اعضاي سفارت منتظر دريافت پرچم جديد ليبي هستند.

 

 


 


فشفشه و منور به جای «الله‌اکبر» شبانه


یکی‌ از خوانندگان مجمع دیوانگان پیشنهاد جالبی‌ داده + :

 

میتونیم به جای الله اکبر از فشفشه و منور استفاده کنیم.

 

 

 

این پیشنهاد خلاقانه می‌‌تواند شور جدیدی را به جنبش بدهد. تصور  کنید تهرانی‌ را که شبانه به نشانه اعتراض روشن شده. تصور کنید شور و حالی‌ را که که به معترضین دست می‌دهد. می‌‌توانیم با استقبال از چنین پیشنهاداتی یک بار دیگر ابتکار عمل را در دست بگیریم و فعالیت سیاسی را پر شور و با کمی‌ تفریح در آمیخته‌ کنیم.


جالب است بدانید که در اروپا معترضان همواره از موزیک و یا‌ حتی کنسرت و رقص در تظاهرات خود استفاده می‌کنند. شادی و شادابی همیشه به حضور بیشتر معترضان و بهبود روحیهٔ آنها  و در نتیجه به پیشبرد اهداف کمک می‌کند.

 

------------

مطالب بلاگستان و کلیه مطالب رسیده از اعضا، معرف دیدگاه شخصی نویسندگان است نه سایت خودنویس.


 


تجویز «شیشه» در برخی آرایشگاه‌های زنانه

به گزارش پایگاه خبری قانون در برخی از آرایشگاه‌های زنانه در تهران و شهرستان‌ها، آرایشگران برای مشتریان ثابت خود برای نسخه‌های لاغری و تناسب اندام از نوع شیشه که یک ماده مخدر صنعتی است تجویز می‌شود.

مهسا، یکی از مشتریان این آرایشگاه‌ها با تایید این خبر به قانون گفته است: «هم من وهم دوستم از این قرص‌ها استفاده کرده‌ایم. وزنم سریع‌تر از چیزی که فکر می‌کردم کم شد. همیشه هم از همین‌جا می‌خرم. هم قیمتشان خوب است و هم مطمئنی که اصل است.»

به گفته کارشناسان شاید مصرف شیشه در نگاه اول باعث لاغری شود چون اشتهای فرد را کور می‌کند، اما عوارض مصرف آن بسیار شدید است و درصد قابل توجهی از مصرف کنندگان این ماده دچار جنون، خودکشی و حالتهای روانی شدید غیرقابل بازگشت می‌شوند.

کارشناسان معتقدند مصرف شیشه برای لاغری بین زنان به دلیل تبلیغاتی که توسط فروشندگان مواد صورت می گیرد، باعث افزایش استفاده از این ماده در میان زنان شده است.

به نوشته قانون این ماده مخدر در ابتدای ورود به ایران، گران‌قیمت و کم‌یاب بود، اما قاچاقچیان مواد مخدر در سه سال گذشته قیمت آن را تا گرمی هشت هزار تومان پایین آوردند تا مشتری‌های بیشتری جذب کنند.

در همین زمینه و در رویدادی دیگر روز گذشته خبرگزاری فارس ضمن مصاحبه با یک پژوهشگر اعتیاد از قول وی نوشت که زنان برای رسیدن به لاغری و زیبایی به سمت مصرف مواد مخدر صنعتی کشانده می‌شوند.

رویا نوری با اشاره به افزایش آمار بالای اعتیاد زنان گفت: «امروزه سن اعتیاد تغییر پیدا کرده است و زنان و دختران جوان بیشتر به اعتیاد و مصرف مواد محرک و مخدرهای صنعتی روی می‌آورند.»

خانم نوری اعتیاد زنان را از طریق «دوستان ناباب» و نه مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی توصیف کرده و گفته است: «دختران جوان عمدتا از طریق دوستان‌شان به کام اعتیاد کشیده می‌شوند و رسیدن به زیبایی، لاغری و شادابی از جمله اهدافی است که دختران جوان را به اعتیاد وامی‌داردک
جمهوری اسلامی ایران اولین مصرف کننده مواد مخدر در دنیا است و در سال‌های اخیر نیز رشد مواد مخدر صنعتی چون شیشه و کراک جای مواد مخدر سنتی چون تریاک را گرفته است.

همچنین در سال‌های اخیر رشد اعتیاد در میان زنان هم افزایش چشمگیری داشته است، به‌طوری که در حال حاضر به نسبت هر ۱۰ مرد معتاد؛ ۷ زن معتاد نیز وجود دارد.


 


من از این عکس متنفرم

من از این عکس متنفرم، نه برای اینکه با صاحبش دشمنم، بلکه بخاطر اینکه همیشه و بخصوص در این ۳۲ سال اخیر،  یک‌سری انسان‌های کلاهبردار، همواره مقدس‌سازی کرده‌اند و با برکشیدن خرافات  برای اغفال عوام، فکر ما را به سرقت برده‌اند و  ثروت ما را چاپیده‌اند.

من از این عکس متنفرم، چرا که زمانی که این عوامفریبان زاهد ریا کار و خدعه گری را به «ماه» میفرستند و یا دور انسان دیگری هاله های فتوشاپی درست میکنند، قصدشان فقط این است که من و تو را روی پشتبام بفرستند تا همین که به ماه خیره شدیم و دنبال عکس طرف کشتیم، خودشان خانه مان را خالی کنند، به همسران و مادرانمان تجاوز کنند، خواهران، برادران و پدرانمان را به دار بکشند، و فرزندانمان را به فجیع ترین وضعیتی در کف خیابانها بکشند.

من از این عکس و این تقدس متنفرم، چرا که خودم و کشورم از هر چه که سوداگران این دکان تقدس ترویج و تبلیغ کرده اند ضرر دیده ایم.

هموطن، مروجین این عکس را خوب بشناسیم، در نیت پلیدشان که همانا منحرف کردن افکار ما ایرانیان از طریق اعطای القاب براستی تو خالی و موهوم، نظیر رهبر معظم...،امام راحل... حضرت...  به اشخاص است، ذره ای شک نکنیم و بدانیم که اگر مجددا، ذره ای به آنها میدان بدهیم، بار دیگر همان فجایع و جنایات ۵۷ به اینطرف را دوباره برسرمان خواهند آورد

از آنجایی که گردانندگان سایت‌هایی نظیر جرس و کلمه، که این عکس هم از آنجا گرفته شده، بدون در نظر گرفتن سوابق‌شان در رژیم ج. الف، سرگرم بازسازی و بازتولید سیاست‌هایی هستند که ما و کشور ما را به این روز سیاه انداخته و به زشتی و مخرب بودن این رفتارها کوچک‌ترین توجهی نشان نمی‌دهند، این وظیفه من وتو هموطن عزیز است که با اعتراض خودمان به آنها و به هر کس دیگری  که قصد ادامه این قبیل سیاهکاری ها را دارد اخطار بدهیم  و ثابت کنیم که ما درس خودمان را از تاریخ ۳۳ سال اخیرگرفته‌ایم و دیگر باز شدن هیچ دکان تقدس فروشی و مقدس سازی را تحمل نخواهیم کرد

عکس، برگرفته از سایت کلمه و این مقاله است

-------------

مطالب بلاگستان و کلیه مطالب رسیده از اعضا، معرف دیدگاه شخصی نویسندگان است نه سایت خودنویس.


 


۱۲ هزار پزشک عمومی درجستجوی‌ کار

سازمان نظام پزشکی کشور از آمار بالای بیکاری پزشکان خبر داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قانون سازمان نظام پزشکی کشور به عنوان مرجع ثبت اطلاعات پزشکان عمومی در گزارشی تصریح کرد که در حال حاضر ۱۲ هزار پزشک عمومی در جمهوری اسلامی بیکار هستند و یا اینکه در شغل‌های غیرمرتبط با رشته تحصیلی خود مشغول فعالیت هستند.

همچنین براساس این گزارش بسیاری از پزشکان در جمهوری اسلامی دارای درآمد اندک هستند و تنها حدود چهار درصد از پزشکان دارای درآمدهای کلان هستند.

دکتر حسن هویدا، معاون امور رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه سه‌ چهارم اعضای جامعه پزشکی کشور را پزشکان عمومی با درآمد اندک تشکیل می‌دهند، مهمترین و اساسی‌ترین مشکل فعلی جامعه پزشکی را فقدان جایگاه مشخص پزشکان عمومی در نظام سلامت کشور دانسته و گفته است: «وزارت بهداشت به عنوان متولی اصلی نظام سلامت هنوز هیچ برنامه و جایگاهی را برای پزشکان عمومی که در اولین سطح ارایه خدمات بهداشتی و درمانی باید قرار گیرند، در نظر نگرفته است.»

وی با انتقاد از ایجاد محدودیت‌های غیرقانونی در کار طبابت پزشکان عمومی می‌افزاید: «نهادهای مختلف مانند وزارت بهداشت و برخی از انجمن‌های پزشکی با تنظیم برخی آیین‌نامه‌ها، بر خلاف قانون محدودیتهایی را در کار پزشکان عمومی ایجاد کرده‌اند که این موضوع وضعیت نامناسب اشتغال این افراد را تشدید کرده است.»

دکتر مسعود مسلمی فرد، نایب رئیس انجمن پزشکان عمومی کشور نیز با انتقاد از بی‌عدالتی و تبعیض در نظام پرداخت حقوق و دستمزد پزشکان عمومی، معتقد است که پزشکان عمومی از تبعیضهای فاحش در قراردادهای بیمه ‌ای و استخدامی رنج می برند.

وی با بیان اینکه تنها نیم تا یک درصد جامعه پزشکی از درآمدهای متعارف برخوردارند، گفته است: سه‌ چهارم اعضای جامعه پزشکی کشور را پزشکان عمومی با درآمد اندک تشکیل می‌دهند.

دکتر حسن امامی رضوی، معاون درمان وزارت بهداشت هم با تاکید بر مشکلات رفاهی پزشکان تعداد پزشکانی که از رفاه و درآمد بالایی برخوردارند را کمتر از چهار درصد جامعه پزشکی کشور ذکر کرده است.

هم اکنون پزشکانی هستند که درآمد ماهانه آنها بیش از صد میلیون است و در مقابل پزشکانی هستند که برای امرار معاش و تامین هزینه‌های زندگی، حاضر شده‌اند با کمتری درآمد و دستمزد نسبت به سایر همکاران‌شان در دور افتاده‌ترین مناطق کشور به هموطنان خود خدمت کنند. این تضاد آماری در کسب درآمدهای جامعه پزشکی کشور از ناکارآمد بودن سیستم نظام پزشکی کشور است.


 


موسوی خویینی‌ها: اصلاح‌طلبان با شعار علیه رهبری و جمهوری اسلامی مخالفند

یک چهره شاخص اصلاح‌طلب در اظهار نظر جدیدی بر قانون اساسی جمهوری اسلامی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آهنگ راه، محمد موسوی خویینی‌ها، دبیر کل مجمع روحانیون مبارز و از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب در پاسخ به پرسش یکی از خوانندگان وب‌سایتش گفت که اصلاح‌طلبان با شعار علیه رهبری و شعار جمهوری ایرانی مخالف هستند.

وی گفت: «بدون تردید بنده و دوستان و هزاران مثل ما و نیز حداقل چهارده میلیون نفر (که مخالفان به آن اعتراف دارند) مخالف شعار جمهوری ایرانی در برابر جمهوری اسلامی هستیم و نیز مخالف شعار علیه رهبری هستیم ولی چرا این شعارها و یا آتش زدن عکس امام و امثال این امور را به پای جریان اصیل اصلاح طلب می گذارند و چرا امکان هرگونه تکذیب و دفاع را از اصلاح طلبان سلب می‌کنند؟»

آقای خوئینی‌ها افزود که «ما با شعار جمهوری ایرانی مخالفیم و هرگز از شعار جمهوری اسلامی در کنار استقلال و آزادی عقب نشینی نخواهیم کرد.»

این چهره اصلاح‌طلب در ادامه بر حفظ میراث آیت‌‌الله خمینی تاکید کرد و گفت: «آنچه ما می‌خواهیم حفظ جمهوری اسلامی با همه هویت و حقیقت آن است. اصلاح‌طلبان نه هوس مجلس دارند نه هوای ریاست، همه اینها با همه تمتعات آن ارزانی شما باد؛ ولی خدا را خدا را در حفظ میراث گرانسنگ امام!»

آقای موسوی خویینی‌ها این مواضع را در پاسخ به پرسش یکی از خوانندگان وبسایت شخصی خود عنوان کرده است. این فرد که خود را «یکی از نیروهای اصلاح‌طلب معتقد به نظام جمهوری اسلامی و خط امامی» معرفی کرده از آقای خویینی‌ها پرسیده است: «گرچه حوادث بعد از انتخابات حوادث تلخی بود اما برخی رویدادها و اتفاق ها از سوی جریان اصلاحات و یا بخشی از آن صورت گرفت که بعضا تلقی ایستادگی در برابر نظام از آن می‌شد. مانند شعار جمهوری ایرانی یا شعار علیه رهبری نظام. بخشی از این شعارها یا توسط عناصری طرح می‌شد که کینه دیرینه با نظام داشتند یا همان کسانی که عکس امام را به آتش کشیدند، اما به اسم معترضان تمام کردند. سوال بنده این است چرا نیروهای اصلاح‌طلب خود را در مظان اتهام قرار می‌دهند. آیا راهی نبود و نیست که هرکس هزینه خود را بدهد و مثلا آیت‌الله موسوی خوئینی پاسخگوی کارهای دیگری نباشد.»

موسوی خویینی‌ها در پاسخ به این پرسش ضمن اتخاذ مواضع فوق، و با هشدار به افراطی‌هایی که جمهوری اسلامی را قبول ندارند گفته است: «جمهوری اسلامی اگر آسیب ببیند از دست کسانی است که عقل و منطق را به تعطیل می‌کشانند و با غلیان احساسات می‌خواهند مردم را به راهی ببرند که خود می‌پسندند.»

وی سپس با متهم کردن برخی از مسئولین حاکمیت به سوء مدیریت و تدبیر گفته است: «گروهی که تمام هنرشان در مدیریت کشور در این است که تمام صداهای متفاوت در سینه‌ها پنهان شود و هیچ‌کس بدون اذن از جای خود نجنبد و هیچ برگی بر درختی حرکت نکند تا آنان بتوانند کشور را اداره کنند. هر روز جمعی را به براندازی متهم می‌کنند و بعضی از معممین نیز هرگونه خشونت و هتاکی و تهمت زدن و حبس و... را تحت عنوان همین براندازیِ بی‌مبنا و نامعقول مجاز و بلکه واجب می‌شمارند و آنگاه مصائبی رخ می‌دهد که گاه همان توجیه کنندگان را ناگزیر از تظاهر به آه و فغان و ناله‌ی وا اسلاما می‌کند.»

مواضع محمد موسوی خویینی‌ها در حالی بصورت شفاف بیان می‌شود که در سال‌های اخیر بحث‌های زیادی در زمینه رویه و مشی اصلاح‌طلبان در رسانه‌ها مطرح شده است. بحث‌هایی که با مواضع دوپهلوی اصلاح‌طلبان همواره تشدید می‌گردیده است.

بسیاری از منتقدان اصلاح‌طلبان همواره می‌گفتند که این طیف سیاسی خواهان حفظ تمامیت جمهوری اسلامی و «بازگشت به آرمان های امام خمینی» هستند، در مقابل نیز گروهی دیگر بر این موضوع پای می فشردند که اصلاح‌طلبان خواهان برکناری رهبری و گذار به دموکراسی هستند و فقط شرایط حال حاضر را مساعد نمی‌بینند؛ از این‌رو بصورت آشکار علیه جریان رهبری موضع نمی‌گیرند.


 


پوزش خواهی انصاریان: مردم! ما رو ببخشید...انقلابی که می‌خواستیم این نبود

 

به گزارش آینده نیوز این واعظ مشهور كه مراسم احیای وی یكی از شلوغترین برنامه های تهران است، دیشب پس از چند بار قسم خوردن گفت: «مایی كه شعار دادیم، منبر رفتیم، بیانیه دادیم، شما رو فرستادیم جلو كه انقلاب كنید، دنبال میز و پست نبودیم و نیستیم، ‫اما این وضعی كه پیش اومده رو نمی‌خواستیم.»

 

وی در برنامه قرآن به سر گرفتن، با سوز و گداز  خطاب به مردم اظهار كرد: ‫«مردم! ما رو ببخشید؛ ‫ما به شما وعده‌هایی دادیم كه نشد. نمی‌خواستیم شما تو فشار باشید نمی‌خواستیم گرونی باشه و ...»

 

انصاریان در جای دیگری از سخنانش هم اظهار داشت، غیر از امام زمان نباید به كس دیگری امید داشته باشیم.

 

گفتنی است حسین انصاریان از مشهورترین خطبای ایران است که همواره مراسم وی از صدا و سیمای ایران پوشش داده می‌شود. وی یکی از مهم‌ترین حامیان رهبر ایران و یکی از سخنرانان ثابت برنامه‌های عزاداری بیت خامنه‌ای است.


 


نامه سیف‌زاده به خاتمی: مرجعی برای تظلم‌خواهی مردم وجود ندارد

محمد سیف زاده، وکیل و حقوقدان در نامه‌ای به سید محمد خاتمی، رییس جمهور سابق ایران در مورد نقض گسترده حقوق قضایی مردم در دادگستری‌ها هشدار داد.

به گزارش کلمه آقای سیف زاده در این نامه دادگاه عمومی و انقلاب و دادگاه ویژه روحانیت جمهوری اسلامی را «غیرقانونی و برخلاف قانون اساسی» دانسته و گفته است اگر این نهادها به حیات خود ادامه دهند، امنیت قضایی از مردم سلب می‌شود.

وی همچنین افزوده است که دادگاه عمومی و انقلاب با سیاسی‌شدن، طرد نیروهای متخصص، جذب نیروهای امنیتی و وابسته به حکومت و تصویب قوانین غیر کار‌شناسانه، امنیت قضایی مردم را که در قانون اساسی نوشته شده، سلب کرده است.

این وکیل دادگستری با اشاره به اینکه در بندهای زندان‌ها مشاهده کرده که بسیاری از داشتن دادرسی عادلانه و منصفانه محروم بوده‌اند، گفته است: «در زندان اطلاعات ارومیه، یک مورد دستگیری و اقدامات تعقیبی و تحقیقی از جمله خودم مطابق آئین دادرسی کیفری انجام نپذیرفته است. در بند عمومی ۲۰۹ وزارت اطلاعات، فقط یک مورد یافتم که فرد از مأموران اطلاعاتی، بر حسب گفته خود، بوده که از چهار سال پیش برای سرویس جاسوسی انگلیس کار می‌کرده، بقیه اقدامات تعقیبی و تحقیقی و محاکمات و محکومیت‌ها صرف نظر از رسیدگی در محاکم غیر صالح، مطابق قانون آئین دادرسی کیفری، قانون مجازات اسلامی و قانون اساسی انجام نپذیرفته و کلیه آنها بر طبق قوانین فوق از داشتن دادرسی عادلانه و منصفانه محروم بوده‌اند.»

محمد سیف زاده در ادامه نامه خود به سید محمد خاتمی با بیان اینکه هر نظامی که دارای دادگستری خوب و روزنامه‌ها و احزاب آزاد باشد، دچار انقلاب و اضمحلال نمی‌گردد گفته است: «اگر در زمان رژیم گذشته دادگستری خوبی می‌داشتیم انقلاب واقع نمی‌شد، چه انقلاب زمانی حادث می گردد که مردم ستمدیده مرجعی جهت احقاق حق نیابند. اما به عنوان قاضی و وکیل دادگستری با سابقه‌ای طولانی باید انصاف را رعایت کنم و بگویم دادگستری آنقدرها بد نبود. اما اکنون رییس سابق قوه قضائیه می‌گوید دادگستری را ویرانه‌ای تحویلم دادند و او ویرانه‌تر تحویل رییس فعلی داد.»

این وکیل دادگستری در پایان نیز با بیان اینکه باید هر انسان مصلحی قبل از هر اصلاحی دادگستری را از اساس سالم، و مراجع غیر قانونی را برچیند  گفته است اگر آیین دادرسی‌ها به همین منوال ادامه داشته باشد، نه تنها وعده‌های خاتمی محقق نمی‌شود، بلکه وضعیت بدتری بر مردم و رجال و نخبگان سیاسی و عقیدتی و احزاب و روزنامه‌نگاران تحمیل خواهد گردید.

دکتر محمد سیف زاده یکی از بنیان گذاران کانون مدافعان حقوق بشر و مسئول شبکه وکلای همکار کانون و دبیر کمیته انتخابات آزاد و سالم و عادلانه ایران و عضو شورای مرکزی انجمن دفاع از آزادی مطبوعات است که به اتهام «تشکیل کانون مدافعان حقوق بشر» و «تبلیغ علیه نظام از طریق مصاحبه با رادیوهای خارجی» به ۲سال زندان و ۱۰ سال محرومیت از شغل وکالت محکوم شده است.

این وکیل ۶۳ ساله اوایل امسال به اتهام «خروج غیرقانونی» از کشور توسط نیروهای امنیتی ارومیه بازداشت و پس از دو ماه بازجویی  به زندان اوین منتقل شد و یک ماه نیز در سلول انفرادی این زندان بسر برد.

گفتنی است محمد سیف‌زاده وکالت شماری از بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات جنجالی ریاست جمهوری را هم بر عهده داشته است.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به khodnevis-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به khodnevis@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته