-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ شهریور ۳, پنجشنبه

Latest News from Emrooz for 08/24/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بمناسبت پیروزی مردم لیبی بر رژیم دیکتاتوری قذافی بیانیه ای بشرح زیر صادر کرد :
بسم الله الرحمن الرحیم
سقوط قذافی دیکتاتور بر ملت پرافتخار لیبی مبارک باد

بهار عربی نسیم روحبخش دیگری را تجربه کرد و در ادامه سقوط دیکتاتوری‌های منطقه خاورمیانه عربی و شمال افریقا، قدرت خودکامه دیگری به زیر کشیده شد تا اذهان دیرباوروغافل نیز به پایان فصل سرد استبداد و خودکامگی ایمان بیاورند. با سقوط دیکتاتور لیبی ملت قهرمان این کشور اکنون برفراز یکی دیگر از قله‌های افتخارآفرین تاریخ خویش ایستاده است تا دورانی جدید عاری از ظلم و استبداد و تحقیر را تجربه کند. شاه ایران می‌گفت اگر من نباشم ایران به ایرانستان تبدیل می‌شود و قذافی دیکتاتور نیز درروزهای پایانی قدرت خویش تهدید می‌کرد که اگر او نباشد آتش نامنی و جنگ داخلی لیبی را در بر می‌گیرد. این توهم همه دیکتاتورهاست که ملت ها را صغیر و ناتوان از اداره امور خود و خویشتن را قیم و مرجع حیات و امنیت می‌دانند. اکنون ملت قهرمان لیبی به پاخاسته است تا برخلاف انذارها و هشدارهای کاذب خودکامگان، باردیگر رشد و شایستگی ملت ها را در ساختن جامعه‌ای مردمسالار برخوردار از امنیت و آزادی و برپایی نظامی مستقل و آزاد به نمایش بگذارد.
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران سقوط قدرت فرعونی قذافی دیکتاتور را به ملت بزرگ و از بند رسته لیبی تبریک می‌گوید و امید وار است مردم مسلمان لیبی اکنون و در اوج پیروزی با تأسی به پیامبر بزرگوار اسلام و توصیه آن حضرت به بخشش و رحمت و اجتناب از انتقام و خونریزی به هنگام فتح مکه، عفو و گذشت را شعار خویش سازند و به جای تخلیه بغض‌ها و کینه ها و انتقام از عوامل حقیر و قابل ترحم استبداد قذافی، قدرت انقلابی خویش را درجهت وحدت همه قبایل لیبی و تجمیع همه ظرفیت‌های ملی برای ساختن جامعه‌ای دموکراتیک و برخوردار از مناسبات انسانی به کار بندند.

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران(شاخه خارج از کشور)
2/6/1390


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به emrooz-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به emrooz@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته