-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ شهریور ۸, سه‌شنبه

Latest News from 30Mail for 08/30/2011

این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

سخنگوی شورای شهر اصفهان:
1390/6/7

سخنگوی شورای شهر اصفهان می‌گوید که ترک‌برداشتن بدنه سی‌وسه پل ارتباطی با عملیات احداث تونل متروی اصفهان ندارد.

به گزارش مهر، ابوالفضل قربانی می‌افزاید علت اصلی این ترک‌ها، مرمت انجام شده در پیش از انقلاب است که در آن مرمت از سیمان و میله‌گرد استفاده شده بود و تفاوت این مصالح با مصالح استفاده شده زمان ساخت پل، سبب این ترک‌ها شده است.

آقای قربانی تصریح می‌کند که محل حفاری تونل مترو با سی‌وسه پل به صورت افقی نزدیک به ۷۰ متر و در عمق بیش از ۸ متر فاصله دارد.

در همین رابطه یک پژوهشگر میراث فرهنگی می‌گوید ترک‌ها و شکافهایی که بر بدنه و طاقهای پل پدیدار شده است، می‌تواند نشانه‌ای از نشست نامحسوس پل به خاطر حرکت دستگاه حفار مترو از نزدیکی آن و رانش لایه‌های خاک یا عوارض ناشی از خشک کردن زاینده‌رود باشد.

شاهین سپنتا، که با خبرگزاری مهر گفت‌وگو می‌کرد، همچنین از «نصب ناشیانه» داربست‌های مرمت سی‌وسه پل اظهار نگرانی کرده و می‌گوید که این داربست‌ها به بدنه آجری این پل آسیب رسانده‌اند.

پدیدارشدن ترک‌هایی بر بدنه سی‌وسه پل اصفهان، دوستداران میراث فرهنگی در ایران را نگران کرده است. این پل با قدمتی ۴۰۰ ساله از اولین آثاری‌ست که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: مهر (+ و +)

پیشینه:

سی‌وسه پل ترک برداشت

خطر ریزش در یک قدمی سی‌وسه پل


 
 

1390/6/7

خبر اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی از بانک صادرات آنقدر تکان‌دهنده بود که اخبار مربوط به اختلاس‌های نه‌چندان کوچک امسال در بانک‌های دیگر را به دست فراموشی سپرد.

اختلاس سه هزار میلیارد تومانی که در تاریخ اقتصاد ایران بی‌سایقه است، اکنون به صدر اخبار اختلاس‌ها در سال ۹۰ رفته است و دوباره نام بانک صادرات را بر سر زبان‌ها انداخته است.

در واقع در برابر این پرونده که در دولت دهم با شعار عدالت طلبی رقم خورده است، شهرام جزایری و مرتضی رفیقدوست و اختلاس ۱۲۳ میلیاری آن‌ها از بانک صادرات در سال ۱۳۷۴ عددی محسوب نمی‌شوند.

اختلاس‌هایی که در این چند سال انجام شده هم به لحاظ ارزش و هم از جهت تعداد، رکوردی جدید در این زمینه خلق کرده‌اند.

امسال نیز به سبب اخبار زیاد اختلاس‌های بانکی توسط کار‌شناسان به سال پرده‌برداری از اختلاس‌های بانکی نام‌گذاری شده است.

در این ایام خبرهایی چون اختلاس میلیاردی در استانداری تهران از سوی سازمان بازرسی کل کشور تایید شد تا فصل جدیدی در پرونده‌های فساد اقتصادی کشور باز شده باشد.

مباحثی که در مورد واگذاری برخی پروژه‌ها در مناطق آزاد مطرح شد نیز در کنار اخباری که در مورد فساد اقتصادی در شرکت‌هایی نظیر سمگا، وابسته به جریان انحرافی، منتشر شده است، پرونده مفاسد اقتصادی فاش شده در سال ۹۰ را تشکیل می‌دهند.

نمایندگان مجلس اکنون می‌گویند که وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی باید برای ادای توضیحات بیشتر در زمینه اختلاس‌های انجام شده‌ی امسال به کمیسیون اقتصادی مجلس دعوت شوند. آنها بانک مرکزی و نظارت ضعیف این بانک را در اختلاس‌های بانکی دخیل می‌دانند.

در پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی، متهم اول که با یکی از مقامات ارشد اجرایی ارتباط داشته است، مالک باشگاه ورزشی صاحبنام در شمال ایران است. او موسس بیستمین بانک خصوصی کشور نیز هست که چندی پیش بانک مرکزی مجوز فعالیت آنرا لغو کرد.

این فرد با تبانی و نفوذ با رییس شعبه بانک صادرات در محل کارخانه فولاد، اقدام به صدور ال سی‌های جعلی به مبالغ ده‌ها میلیارد تومانی می‌کرده است و بدون آنکه وجه ال سی‌های مذکور را به بانک بپردازد، ال سی‌ها را دریافت و به بانک‌های دولتی و خصوصی دیگر داخلی به قیمتی پایین‌تر از قیمت رسمی ال سی می‌فروخته است.

از آنجا که این ال سی‌ها در سامانه اطلاعاتی بانک صادرات ثبت نمی‌شده است، خریداران ال سی با استعلام از‌‌ همان شعبه صادرکننده اقدام به خرید ال سی می‌کردند و در‌‌نهایت مبالغ ال سی‌های مذکور به بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار یا معادل سه هزار میلیارد تومان می‌رسد.

گفته می‌شود این فرد این مبلغ هنگفت را جهت انجام سایر معاملات صوری و دلالی خود استفاده می‌کرده و از این مبلغ که از حساب بانک صادرات برداشت شده است، تنها ۵۰۰ میلیارد تومان صرف واسطه‌گری بانکهای دیگر شده است.

محمد جهرمی مدیرعامل بانک صادرات البته می‌گوید که به سبب صوری بودن اسناد صادر شده به نام بانک صادرات، «سوءاستفاده مالی از بانک صادرات ایران انجام نشده و خسارتی نیز به این بانک وارد نیامده است.»

منابع: تهران امروز و خبرآنلاین

مرتبط:

«اختلاس ۱۰۰ میلیارد تومانی در مسکن مهر قزوین»

اختلاس چهار میلیاردی یک نهاد فرهنگی شبه دولتی

اختلاس سه و نیم میلیاردی در شرکت ایران خودرو


 
 

آیت‌الله دستغیب:
1390/6/7

آیت‌الله علی‌محمد دستغیب، از مراجع تقلید شیعیان گفته است که به یقین رسیده در دو سال گذشته قانون به صورت مکرر و بی‌شمار در کشور نقض شده است.

این مرجع تقلید شیعیان که در جلسه تفسیر قرآن خود سخن می‌گفت، تاکید کرد: «اگر بنا بر بی‌قانونی باشد و بخواهند مردم را بی‌محاکمه و اثبات گناه، زندانی و محصور کنند ـ مانند آقایان موسوی و کروبی ـ بعد هم بگویند ما کاری بر خلاف قانون نکردیم، هم مردم به زحمت می‌افتند و هم خود آقایان، و هم آشوب و هرج و مرج برپا می‌شود.»

به گفته آیت‌الله دستغیب «عمل به قانون اساسی، هم به نفع حاکمیت است و هم به نفع مردم.» او اضافه کرد: ««بنای ما بر آشوب و بر هم زدن اوضاع نیست، هدف ما قرار گرفتن در مسیر قانون و شرع است تا آرامش و راحتی برای حاکمان و مردم فراهم شود.»

آیت‌الله دستغیب در ادامه پایبندی حاکمیت به قانون را زیر سؤال برد و گفت: «ممکن است ادعا کنند قانون حاکم است. عمل به قانون باید مشهود باشد. آنچه ما در این مدت دو سال دیدیم و برایمان یقین حاصل شد، نقض قانون، به صورت مکرر و بی‌شمار بود.»

او ادامه داد: «برای ما اهمیتی ندارد که چه کسی رئیس می‌شود، مهم عمل به قانون و شرع است. قصد ما توهین به هیچ‌کس نیست و اسم هیچ‌کس را هم هرگز بر منبر نیاورده‌ایم.»

آیت‌الله دستغیب، از مراجع تقلید مخالف حاکمیت است که بارها در انتقاد از حکومت و مسئولان سخن گفته و خود و شاگردانش تحت فشار حاکمیت و نیروهای امنیتی بوده‌اند.

منبع: کلمه


 
 

1390/6/7

نمایندگان اهل سنت می‌گویند مسئولان استان تهران طی ابلاغیه‌ای از ممنوعیت برگزاری نماز عید فطر اهل سنت در تهران خبر داده‌اند.

مجمع نمایندگان اهل سنت در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد از او خواسته‌اند تا در این زمینه، دستور مساعدت را به مسئولین ذیربط در استان تهران صادر کند.

در این نامه آمده است: «سال گذشته بدعت جدیدی تحت عنوان ممانعت از برگزاری نماز عید اهل سنت توسط مسؤولین استان تهران بنیان گذاشته شد و از رهگذر انعکاس رسانه‌ای این محرومیت، جایگاه مفهوم راهبردی وحدت اسلامی نزد قاطبه شهروندان اهل سنت کشور و نیز ناظران داخلی و خارجی مخدوش شد.»

امضا کنندگان این نامه افزوده‌اند: «سال گذشته استاندار تهران، نه تنها از مصوبه‌ی تعطیلی نماز عید فطر اهل‌سنت تهران دفاع نکرد، بلکه با ذکر مواردی غالبا غیر واقعی و مخدوش، ادعای آزادی برگزاری این مناسک را مطرح نموده بود. امسال نیز متأسفانه هیأت امنای این مکان به پلیس امنیت احضار و مراتب ممنوعیت مجددا به آنان ابلاغ گردید.»

آنها تاکید کرده‌اند: «ما معتقدیم در شرایطی که شهروندان نجیب اهل‌سنت، محرومیت از حق برخورداری از مساجد اختصاصی در پایتخت را، با راه‌اندازی نمازخانه‌های اجاره‌ای در سالیان گذشته تا حدودی جبران نموده‌اند، تکرار تجربه‌ی سال گذشته تنها به جایگاه اخوت اسلامی لطمه می‌زند و مصرانه انتظار داریم نمایندگان محترم در سال پایانی دوره‌ی وکالت ملت در مجلس فعلی به طریق مقتضی اقدامات عاجل را به عمل آورند تا کام شهروندان اهل‌سنت تهران در بامداد عید تلخ نگردد و موجبات خشنودی خلق و رضایت خالق فراهم آید.»

اقبال محمدی، جلال محمودزاده، محمدعلی پرتوی، محمدقسیم عثمانی، امین شعبانی و عبدالجبار کرمی برخی از امضا کنندگان این نامه هستند.

منبع: سنی‌آنلاین


 
 

گزارش خبری:
1390/6/7

بررسی خبرهای منتشر شده در پایگاه های خبری کارگری ایران حکایت از آن دارد که تنها در پنج ماه نخست سال جاری، روزانه 600 فرصت شغلی و در مجموع بیش از 90 هزار فرصت شغلی به صورت رسمی از بین رفته است.

همچنین کارگران 122 واحد بحرانی گزارش شده،423 ماه حقوق معوقه از کارفرمایان خود طلبکارند. در چنین شرایطی رئیس دولت وعده داده است تا پایان امسال 2.5 میلیون فرصت شغلی فراهم آورد.

وعده ای که به گفته داریوش قنبری نماینده مجلس نیازمند رشد اقتصادی 25 درصدی است و با رشد اقتصادی 1.5 درصد، دولت حتی نمی تواند به اندازه فرصت های شغلی از دست رفته نیز فرصت تازه فراهم آورد.

هیچ کس آمار دقیقی از شمار بیکاران در ایران ندارد؛ اما دولت مدعی است نرخ بیکاری در ایران 14 درصد است و تنها 3.5 میلیون نفر در ایران بیکار هستند. همچنین رئیس دولت اعلام کرده در سال 89 یک میلیون و 600 هزارفرصت شغلی ایجاد کرده و امسال 2.5میلیون فرصت شغلی فراهم خواهد آورد. آماری که از سوی نمایندگان مجلس و کارشناسان اقتصادی پذیرفته نشد تا رئیس دولت آنان را متهم به "گذاشتن چوب لای چرخ" برنامه های اشتغال زایی دولت کند.

سال جهاد اقتصادی و بحران ملی
 رهبر جمهوری اسلامی در پیام نوروزی خود سال 1390 را سال «جهاد اقتصادی» نامگذاری کرد و از تمامی دستگاه های اجرایی خواست تا در راه شکوفایی اقتصادی تلاش کنند. اما آن گونه که شاخص های اقتصادی گزارش می دهند اقتصاد ایران در شرایطی نامساعد به سر می برد. بسیاری از صنایع تولیدی و صنعتی ایران در آستانه ورشکستگی و تعطیلی قرار دارند.

تنها در پنج ماه گذشته بیش از یکصد اعتراض کوچک و بزرگ در واحدهای تولیدی و صنعتی ایران گزارش شده است. به گواه اخبار و گزارش های منتشر شده در پایگاه های اینترنتی فعالان کارگری ایران از فروردین ماه سال جاری تا روزهای پایانی مرداد ماه 122 اعتراض کارگری در ایران به ثبت رسیده است. برخی از این اعتراض ها در محل کار یا اداره کار و فرمانداری منطقه بوده و برخی نیز به پایتخت و مجلس و نهاد ریاست جمهوری کشیده شده است. همچنین برخی از این اعتراض ها کوتاه مدت و ساعتی بوده و برخی نیز دامنه دار و بلند مدت گزارش شده اند.

کام تلخ قندی ها
پانزده واحد فعال در صنایع قند، غذایی و لبنی از ابتدای سال اعلام تعطیلی کرده و 4 هزار و 197 نفر از جمعیت شاغل ایران را برای دریافت بیمه بیکاری به نهادی مربوطه معرفی کرده و یا به جمعیت بیکاران افزوده اند. تعطیلی بزرگترین کارخانه تولید ماکارانی کشور تنها سه سال بعد از آغاز فعالیت به دلیل آن چه که افزایش قیمت تمام شده به دلیل افزایش قیمت حامل های انرژی و مواد اولیه اعلام شده، به تنهایی موجب بیکاری حداقل 550 کارگر شده است. علاوه بر این، کارخانه ساسان با وجود این که همچنان به تولید ادامه می دهد 600 نفر از کارکنان خود را اخراج کرده است. کارگران این شرکت امسال دوبار دست به تجمع در محل کارخانه زدند که با وعده مسئولان برای رسیدگی به وضعیتشان برسرکار بازگشتند. شرکت های گلپونه بهشهر و شهد کوهرنگ هم با اعلام تعطیلی 175 نفر را به جمعیت بیکار ایران افزودند.

دو شرکت بزرگ مواد غذایی مهرام و بهروز نیز اعلام کرده اند که در آستانه ورشستگی قرار دارند. مهرام 249 نفر از کارگران خود را اخراج کرد. بهروز هم با 1500 کارگر در آستانه ورشکستگی و تعطیلی کامل قرار دارد. شرکت شوکو پارس تبریز هم با اعلام تعطیلی 300 نفر به جمعیت بیکاران ایران افزوده است.

سه مجتمع گوشت نیز در شهرهای زیاران قزوین، مرودشت و شیراز اعلام تعطیلی کرده و در مجموع 240 نفر شغل خود را از دست دادند.

نساجی در حال افول
واردات بی رویه و ماشین های فرسوده در کنار هم صنعت نساجی ایران را زمینگیر کرده است. به گونه ای که تنها در 5 ماه گذشته 18 واحد تولیدی نساجی در شهرهای مختلف ایران شاهد اعتراض های کارگری بودند که چشمگیرترین آنها در قائم شهر از سوی کارگران نساجی قائم شهر رخ داد.

از فروردین ماه امسال تا به امروز چهار شرکت نوپوش رشت، سبلان پارچه، زرجین بافت و تبد اعلام تعطیلی کرده و 3هزار و 180 کارگر این واحدها بیکار شده اند. تعطیلی کارخانه های فرش امپریال تبریز و فرش نیک سا هم در مجموع 150 نفر را به چرخه بیکاری کشور افزوده است. گونی بافی تبریز از دیگر شرکت های تعطیل شده در این بخش است که موجب بیکاری 80 نفر شده است.

چرخ ماشین سازی گیر کرد
تعطیلی پنج شرکت تولید قطعات صنعتی و ماشین آلات و اعلام بحران در 11 واحد دیگر نشان از وضعیت نابسامان قطعه سازان دارد. این در حالی است که رئیس انجمن قطعه سازان چند ماه قبل اعلام کرده بود که بسیاری از قطعه سازان توان پرداخت دستمزد کارگران را ندارند و به ناچار باید به تعطیلات بروند.

شرکت سیم لاکی خراسان و دو شرکت تولید تابلوهای برق صنعتی آریا صنعت و کنترل صنعت هم با اعلام تعطیلی در مجموع 170 نفر به جمعیت بیکاران ایران اضافه کرده اند. شرکت های پارس الکتریک و خیام الکتریک نیز در شرایط بحرانی قرار دارند و بیش از چهار ماه است که حقوق کارگران خود را پرداخت نکرده اند. شرکت نیرو رخش هم به عنوان یک شرکت پیمانکاری بیش از 9 ماه حقوق عقب افتاده دارد.

فولاد هایی که ذوب شدند
540 کارگر اخراجی و 53 ماه حقوق عقب افتاده کارنامه هشت واحد فولاد یا صنایع مرتبط به آن است که در ماه های گذشته شاهد اعتراض های کارگران خود بوده اند. بزرگترین اعتراض کارگری این صنعت در شرکت ریخته گری تراکتور سازی تبریز رخ داد که 800 کارگر این شرکت برای هشت روز متوالی با تجمع در محل کارخانه نسبت به وضعیت خود اعتراض کردند.

چینی های شکسته
پنج ماه گذشته برای تولید کنندگان لوازم خانگی هم تلخ بوده است. چرا که کارکنان شرکت آردل با وجود تمام تلاشهایشان شاهد توقیف اموال کارخانه به خاطر بدهی بانکی بودند تا 100 نفر کارگر بیکار شده برای دریافت مطالبات خود ناامید شوند.

وضع بحرانی اقتصاد و اشتغال در ایران فعلا با کمک دلارهای نفتی، همچنان لاپوشانی می شود؛ اما این که چنین وضع نابسامانی تا به کی ادامه خواهد داشت، پرسشی است که بعید به نظر می رسد برای مشاهده ی پاسخ آن، زمان زیادی نیاز باشد.

منبع: وبلاگ آماتور


 
 

1390/6/7

آرش علایی، پزشک ایرانی فعال در زمینه مبارزه با بیماری ایدز در ایران به مناسبت عید فطر از زندان آزاد شد.

آقای علایی که فعالیت های او و برادرش، کامیار علایی، در زمینه مقابله با گسترش بیماری ایدز در ایران باعث شهرت بین المللی آنان شده بود، در تابستان سال ۱۳۸۷ بازداشت و چند ماه بعد به اتهام توطئه برای براندازی رژِیم جمهوری اسلامی محاکمه شدند.

دادگاه برای کامیار علایی حکم سه سال حبس و برای آرش علایی حکم شش سال حبس را صادر کرد و این احکام در دادگاه تجدید نظر نیز ابرام شد.

صدور حکم زندان برای دو پزشک ایرانی محکومیت شدید شماری از نهادهای مدافع حقوق بشر و سازمان های بشردوستانه را در پی آورد.

کامیار علایی چند ماه پیش و در پایان دوره محکومیت خود از زندان آزاد شد اما ادامه حبس آرش علایی تلاش های گسترده ای را در سطح جهانی برای آزادی او در پی آورد.

برادران علایی، که زاده کرمانشاه هستند، از حدود دو دهه پیش، تلاش های خود برای آگاه سازی و جلوگیری از گسترش ابتلای به اچ آی وی و بیماری ایدز به خصوص از طریق تزریق با سرنگ های آلوده را که عامل اصلی انتقال این بیماری در ایران محسوب می شود، آغاز کردند.

منبع: بی‌بی‌سی

 


 
 

کمیسیون قضایی و حقوقی تصویب کرد:
1390/6/7

کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصویب کرده است که فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی، ایرانی محسوب نشوند. 

عبدالرضا مرادی عضو این کمیسیون ضمن اعلام این خبر به ایرنا افزود: «با رد طرح تابعیت ایرانی فرزندانی که نتیجه ازدواج زن ایرانی با یک مرد بیگانه باشد، قانون تابعیت این افراد به‌‌ همان قانون سابق بازگشت و در نتیجه این افراد تبعه ایران محسوب نخواهند شد.»

پیش از این نیز هر زن ایرانی که با مردی غیر ایرانی (و اغلب افغان) ازدواج می‌کرد تابعیت ایرانی خود را از دست می‌داد و به دلیل ورود غیر قانونی مردان افغان به ایران، این ازدواج‌ها ثبت محضری نمی‌شد و این موجب عدم اعطاء شناسنامه به کودکان آن‌ها می‌شد.

ابراهیم اسماعیلی هریسی، از پژوهشگران حقوق و وکیل دعاوی در ایران، مردادماه امسال آمار تخمینی و غیررسمی ازدواج‌های ثبت نشده زنان ایرانی با «مردهای بیگانه» را ۲۰۰ هزار مورد ذکر کرده و با «مه‌مان ناخوانده» خواندن اهالی افغانستان در ایران افزوده بنابر آمارهای رسمی‌تر، افغان‌ها «با نزدیک به ۳۰ هزار زن ایرانی ازدواج کرده‌اند.»

دولت ایران هم‌چنین از فرزندان این ازدواج‌ها به عنوان «کودکان بی‌هویت و بی‌شناسنامه» یاد می‌کند. این کودکان حتی اگر در ایران متولد شده باشند از سوی ایران تنها به عنوان شهروند افغان شناخته می‌شوند و از اجازه تحصیل، بیمه درمانی و کار در ایران بی‌بهره‌اند و پس از رفتن به افغانستان حق بازگشت به ایران را ندارند.

محمود موسوی، مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس نیز خردادماه ۸۵ تهدید کرده بود که «قانون برای اتباع خارجی و حتی اتباع ایرانی و خانواده اتباع ایرانی که بدون اجازه دولت نسبت به ازدواج اتباع ایرانی با اتباع بیگانه اقدام کرده باشند، مجازات‌هایی پیش‌بینی کرده‌است.»

مشاور حقوقی اداره اتباع خارجی وزارت کشور نیز چندی پیش به نقل از کنسولگری ایران در هرات از «حدود ۶۰۰ زن ایرانی که در هرات زندگی می‌کنند و به دلیل رسمی نبودن ازدواجشان اجازه بازگشت به ایران را ندارند» سخن گفته است. 

منبع: ایرنا


 
 

1390/6/7

اصغر دلیلی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان چند روز پس از استعفا، به اتهام تخلفات مالی بازداشت شد. فرشته سموعی قائم مقام این باشگاه نیز بازداشت شده است. 

این دو نفر، سه شنبه هفته گذشته از سمتشان برکنار شده بودند اما هیات مدیره باشگاه ذوب آهن علت کنار رفتنشان را استعفای شخصی عنوان کرده بود. محمد علی عسگری به جای دلیلی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، اتهام مدیرعامل و معاون سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان را تصرف غیر قانونی یا خیانت در امانت عنوان کرد.

اختلاف حساب ‌چهار و نیم میلیارد تومانی و خیانت در امانت در روند جذب سه بازیکنان «بی‌کیفیت» خارجی ذوب‌آهن، یعنی آرمد برناند، گابریل و جونیتی از جمله مواردی است که آن‌ها مرتکب شده‌اند.

ماجرای برخی همکاری‌های اصغر دلیلی با یکی از بانک‌ها بدون اطلاع هیات مدیره باشگاه نیز از جمله ابهامات پرونده کاری او محسوب می‌شود.

دلیلی دو ماه قبل از بازداشت، در گفتگو با سایت باشگاه ذوب آهن از برنامه‌هایی نامشخص صحبت کرده بود که «تهیه نقشه استراتژی‌های انتخابی و ایجاد ساختار کارت امتیازی متوازن» فقط یکی از موارد مبهم آن بود.

وی در در یادداشتی سردار براتی مدیرعامل کارخانه ذوب آهن را «پدری دلسوز و مدبر و به مثابه کشتیبانی حاذق در اقیانوس بیکران» نامید.

او همچنین از براتی به خاطر حمایت‌هایش «علیرغم همه هجمه‌های مغرضانه و غیر مغرضانه، حاشیه سازی‌های دوستان و دشمنان، فشارهای رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای» تجلیل کرد.

منبع: رادیو فردا 


 


شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به 30mail-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به 30mail@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته