-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ شهریور ۲, چهارشنبه

Posts from Khodnevis for 08/24/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



جدول هقتگی جوایز جمعیت مداحان

 

«جمعیت مداحان پیروان ولایت» جدول جوایز هفته اول شهریور ۹۰ خود را به شرح زیر اعلام کرد:

 

۱. جایزه پس‌گردنی برتر به سید محمد خاتمی: پول دیه سرخ‌شدن

 

۲. جایزه پرتاب کفش در سخنرانی یک روشنفکر دینی طرفدار سروش: ۵۰۰ هزار تومان

 

۳. جایزه ریختن چائی داغ روی دست یا پای محسن هاشمی: پول دیه و سفر سه روزه به مشهد مقدس

 

۴. جایزه هول دادن علی مطهری: سفر یک هفته به قم المقدسه

 

۵. جایزه زیرگرفتن با موتور عماد افروغ یا اکبر اعلمی: پول دیه و سفر سه روزه‌ به مشهد مقدس

 

۶. جایزه زیرگرفتن با ماشین منجر به فوت یکی از زندانیان سیاسی یا مطبوعاتی در ایام مرخصی زندان: پول دیه و وکیل و حج عمره

 

۷. جایزه قتل به هر روش مشائی یا جوانفکر: پول دیه و وکیل و حج تمتع

 

روابط عمومی جمعیت مداحان پیروان ولایت

 

 -------------------------------------------------------------------

 

نظام فعلی همه‌ی فازها را تجربه می‌کند:

 

مردمسالاری دینی، سپاه‌سالاری دینی، مداح‌سالاری دینی، دروغ‌سالاری دینی، پرروسالاری دینی، قاتل‌سالاری دینی، ...

 

-------------

مطالب بلاگستان و کلیه مطالب رسیده از اعضا، معرف دیدگاه شخصی نویسندگان است نه سایت خودنویس.


 


اظهار نگرانی عمیق خامنه‌ای از سرنگونی قذافی

آیت‌الله خامنه‌ای چندی پیش در یکی از سخنرانی‌های خود درباره تحولات لیبی اظهارنظر کرد و با حمله به غرب از سرنگونی دیکتاتور این کشور اظهار نگرانی کرد.

آیت‌الله علی خامنه‌ای در تاریخ ۱۶ مرداد امسال در جمع مسئولان جمهوری اسلامی به حوادث اخیر لیبی اشاره کرد و گفت: «من در مورد مسائل ليبى نگرانم. در ليبى، سياست غرب، سياست بسيار رذيلانه و موذيانه‌اى است. اينها از قيام مردم سوءاستفاده كردند. براى آنها، ماندن و جا پا باز كردن در ليبى خيلى مهم است. اولاً مسئله‌ى نفت ليبى است كه برايشان مهم است، ثانياً فضاى وسيع اين كشور است كه مي‌توانند در جاهاى مختلفش پايگاه بزنند، ثالثاً اشراف بر كشور مصر و كشور تونس؛ دو تا كشور انقلابى. در شرق ليبى مصر است، در غرب ليبى تونس است.»

رهبر جمهوری اسلامی افزود: «علاوه بر اينكه از آنجا مي‌توانند بر سودان و بر الجزائر و بر همه‌ى كشورهاى اين منطقه مسلط باشند. مي‌خواهند آنجا جاپا محكم كنند. مي‌خواهند زيرساخت‌هاى اين كشور را ويران كنند تا بعد اگر راه‌هاى ديگر ممكن نشد، از اين طريق خودشان را در ليبى تثبيت كنند. الان دارند زيرساخت‌ها را ويران مي‌كنند. به اسم حمايت از مردم، جاده‌ها ويران مي‌شود؛ پالايشگاه‌ها ويران مي‌شود؛ مختصر كارخانجاتى كه دارند، ويران مي‌شود. بايد اينها ساخته بشود. مردم ليبى خودشان اين توانائى را ندارند؛ اينها به بهانه‌ى ساختن، آنجا مى‌آيند. من از مسئله‌ى ليبى نگرانم. پروردگارا! مردم ليبى را نجات بده.»

علی‌رغم این‌که مقامات و رسانه‌های جمهوری اسلامی پس از حمله نیروهای مخالف قذافی به طرابلس و از دست رفتن قدرت دیکتاتور لیبی، به صورت «مشروط» اظهار خرسندی کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که جمهوری اسلامی آن چنان که وانمود می‌کند از آینده لیبی خشنود نیست و «لیبی قذافی» را بر «لیبی بدون قذافی» ترجیح می‌دهد.

 


 


«باب العزیزیه» سقوط کرد اما از قذافی خبری نیست

انقلابیون لیبی شامگاه روز سه‌شنبه 23 اوت، منطقه باب العزیزیه محل سکونت رهبر سابق لیبی را فتح کردند، اما قذافی را هنوز نیافته‌اند. 

سقوط باب العزیزیه، جزو آخرین مراحل سقوط رژیم قذافی به شمار می‌آید. این منطقه یک منطقه امنیتی است با شش کیلومتر مربع مساحت که در جنوب طرابلس قرار دارد و از ده‌ها سال پیش محل سکونت رهبر لیبی بوده است.

باب العزیزیه به وسیله سه دیوار بتنی بلند احاطه شده و علاوه بر ساختمان‌های اداری حاوی چادر مشهور معمر قذافی است که در آن از میهمانان رسمی خود پذیرایی می‌کرد.

خبرگزاری رویترز اعلام داشته که انقلابیون بدون مقاومت از سوی هواداران قذافی وارد باب العزیزیه شدند.

بر اساس گزارش عربیه نیز، پیش از حمله انقلابیون لیبی نیروهای ناتو باب العزیزیه را بمباران کردند.

عبدالسلام جلود مرد شماره دو رژيم قذافی که اخيرا به انقلابيون پيوسته است به العربيه گفت انقلابيون حتی در صورتی که منطقه باب العزيزيه را به تصرف خود درآورند، قذافی و فرزندانش را در آن‌جا نخواهند يافت.

وی افزود قذافی و خانواده‌اش مدت‌ها است که در خانه‌هايی در اطراف طرابلس مخفی شده‌اند و هر شب جای خود را عوض می‌کنند.

از سوی دیگر، به گزارش خبرگزاری اينترفاکس روسيه، معمر قذافی امروز در یک گفت‌وگوی تلفنی با کيرسان ایلومژینوف، رئیس فدراسیون جهانی شطرنج گفته است: «من زنده و سالم در طرابلس هستم و قصد ترک لیبی را ندارم».

قذافی به ایلومژینوف گفته است «دروغ‌های تلويزيون‌های غربی» را باور نکند.

ایلومژینوف دو ماه پيش قذافی را در طرابلس ملاقات نموده و با او شطرنج بازی کرده بود.

به گفته سیف‌الاسلام، پسر قذافی، پدرش همچنان در طرابلس به‌سر می‌برد.

 


 


سقوط همزمان دلار و ریال: واقعیتی که از مردم پنهان می‌شود

شادمانی رسانه‌های حامی دولت از کاهش ارزش دلار واکنش برخی از کارشناسان اقتصادی را به دنبال داشته است.

به گزارش آینده نیوز هنگامی که دلار سقوط می‌کند، مسئولان و مقامات جمهوری اسلامی در رسانه‌های خود بسیار شادمانی می‌کنند، در حالی که آنان این حقیقت را از چشم مردم دور نگه می‌دارند که سقوط دلار، سقوط ارزش پول ملی را همزمان به همراه دارد.

آینده به نقل از برخی کارشناسان اقتصادی نوشته است که سقوط ارزش دلار به دلیل بحران اقتصادی آمریکا در برابر سایر ارزهای معتبر جهانی، می‌توانست این فرصت استثنایی را برای بانک مرکزی ایران فراهم کند که ارزش پول ملی ایران را در برابر دلار تقویت کنند، اما پس از سقوط دلار، مسئولان ایران نه تنها این کار را نکرده‌اند، بلکه ارزش دلار از قیمت رسمی آن در بازار آزاد نیز حدود صد تومان بیشتر کرده‌اند که با این اقدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی هر اندازه که اقتصاد آمریکا از سقوط دلار زیان می‌بیند، اقتصاد ایران نیز به دلیل ثابت بودن قیمت دلار در برابر ریال، از آن آسیب می‌بیند.

آینده با طرح این پرسش از مسئولان اقتصادی ایران که با چه استدلالی اقدام به کاهش ارزش پول ملی کرده‌اند نوشته است: «آنان که مدعی هستند رکود و بحران فعلی اقتصادی مربوط به غرب است و به ایران سرایت نکرده است، چرا از این فرصت برای افزایش ارزش پول ملی و کاهش تورم استفاده نکرده اند و بر عکس، عملکرد مدیریت اقتصادی کشور به گونه‌ای بوده است که ارزش پول ملی در بازار طی چندماهه اخیر ۱۵ درصد کاهش یافته است که قطعا اثرات آن را در چند ماه آینده در افزایش قیمت ارز شاهد خواهیم بود.»

این وب‌سایت نزدیک به هاشمی رفسنجانی در پایان نیز نتیجه گرفته است که هنگامی که در اخبار و گزارش‌های صدا و سیما و نیز مطبوعات دولتی وابسته به حاکمیت درباره بحران اقتصادی آمریکا و سقوط دلار تبلیغ می‌شود، یک حقیقت بزرگ از مردم پنهان می‌شود، و آن اینکه همرمان با سقوط دلار، پول ملی نیز دچار سقوط شده و ارزش خود را در برابر طلا و سایر ارزهای خارجی از دست می‌دهد.


 


گريه كردن احمد جنتی در نماز جمعه برای مردم سومالی
 


آیت‌الله صانعی: دیکتاتورها بدانند هم دیکتاتوری خواهد رفت و هم دیکتاتورها

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله صانعی، این مرجع تقلید مخالف دولت که در مراسم شبهای قدر در شهر قم سخن می‌گفت با اشاره به زندانیان سیاسی و نیز فشار اقتصادی که بر مردم روا می‌شود گفت دیکتاتورها بدانند هم دیکتاتوری خواهد رفت و هم دیکتاتورها.

وی با ذکر برخی از نابهنجاری‌هایی که این روزها گریبانگیر جامعه ایران شده گفت: «این روزها با گرفتاری‌های زیادی روبه‌روییم. خودمان هم گرفتاری زیاد داریم. مشکلات جامعه بسیار زیاد است؛ بی‌کاری، فشارهای اقتصادی، اعتیادهای خطرناک، فساد، ناهنجاری‌های اجتماعی، گرفتار شدن خوبان، اسیر شدن نخبگان مملکت و فرزندان انقلاب.»

آیت‌الله صانعی با اشاره‌ای تلویحی به مسئولان جمهوری اسلامی گفت: «امیر المؤمنین حق مرغابی‌ها را فراموش نمی‌کند، ما حقوق انسان‌ها را به ضدش عمل می‌کنیم؛ نه‌تنها حقوقشان را مراعات نمی‌کنیم، بلکه ظلمی مضاعف و ظلمی دوچندان درباره آن‌ها روا می‌داریم.»

این مرجع تقلید در ادامه افزود که دیکتاتورها زمانی متوجه خطاهای‌شان می‌شوند که ملت‌ها دیگر آگاه شده‌اند و برای آنان نیز دیر شده است.

وی در قسمت دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دین اسلام دین رحمت و رافت است افزود: «متأسفاته شاهدیم که به جایش چهره اسلام را چنان کریه می‌کنیم که من فکر می‌کنم اگر خدای ناخواسته اوضاع این چنین باشد، دیری نگذرد که جمعیت زیادی از اسلام برگردند.»

آیت‌الله صانعی با اشاره به گرفتاری‌های اقتصادی مردم ایران و با هشدار به مسئولان گفت: «مردم هم گرفتارند؛ چرا گرفتاری مردم را حل نمی‌کنیم؟»

این مرجع تقلید در خاتمه سخنانش نیز با یاد کردن از زندانیان سیاسی خواستار آزادی آنان شد و گفت گرفتار شدن «خوبان، و اسیر شدن نخبگان مملکت و فرزندان انقلاب از مشکلات ماست و از امیر المؤمنین می‌خواهیم که امشب به فریاد ما برسد.»

آیت‌الله یوسف صانعی از مراجع تقلید قم است که از جنبش اعتراضی مردم پس از انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد و به سرکوب خشونت‌بار مردم توسط نیروهای حکومتی اعتراض کرد. وی که از مراجع حامی اصلاحات در ایران به شمار می‌رود پس از حمایت‌هایش از مخالفان دولت بارها مورد حمله مخالفان قرار گرفته است.


 


اختلاس میلیاردی در استانداری تهران

سازمان بازرسی کل کشور از یک اختلاس میلیاردی در استانداری تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قانون سازمان بازرسی کل کشور در جریان بررسی وضعیت مالی استانداری تهران و برخی فرمانداری‌های تابعه، سوء جریان مالی به میزان بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان را از ارتشاء، اختلاس و تضییع حقوق دولت گزارش کرده است.

براساس این گزارش استانداری تهران، همراه با فرمانداری شهرستان‌های شهریار، تهران، کرج و پاکدشت بخشی از این مبلغ به میزان یک میلیارد و صد میلیون تومان را به عنوان پاداش و عیدی، در معاونت‌ها و اداره کل دفتر فنی استانداری تهران هزینه کرده و این استانداری، بخش دیگر این وجه را به حساب شخصی فردی به نام «م.خ»، همسر و سایر بستگانش واریز کرده است.

هویت فردی «ف.خ» مشخص نیست؛ اما براساس گزارش‌هایی که پیشتر خبرگزاری فارس و در جریان حمله به تیم دولت منتشر کرد، مشایی، بقایی و بسیاری از نزدیکان این دو متهم شدند که توانسته‌اند با دستورهای یک خطی، میلیاردها تومان اختلاس کنند.

گزارش سازمان بازرسی کل کشور در ادامه می‌افزاید: «تعدادی از چک‌های صادر شده از سوی معدن‌داران در وجه استانداری تهران، از طریق ارتباط ناصواب یکی از معاونت‌های استانداری، در مجاری غیرقانونی هزینه شده است که در ادامه مشخص شد سه دستگاه سواری پژو ۴۰۵ توسط فرمانداری و بخشداری شهر قدس، دو دستگاه پراید توسط فرمانداری تهران و یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پراید از سوی فرمانداری کرج خریداری شده ولی در فهرست اموال و دارایی‌ها منظور نشده است. وجه مربوط به این خودروها با عنوان «همیاری» و «هبه» دریافت شده بود.»

گفتنی است پیشتر نیز اسماعیل مسعودی، معاون سابق استانداری تهران، به اتهام اختلاس به مبلغ پنج میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال به مواردی از جمله چهار سال حبس تعزیری، انفصال دائم از خدمات دولتی و رد مبالغی در حق صندوق دولت و استانداری تهران محکوم شده بود.

همنین حیدرمصلحی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی هم پیشتر گفته بود که که در فهرست اختلاس کنندگان دولتی نام «آقازاده‌ها» نیز وجود دارد و وعده داده بود که پس از بررسی پرونده‌ دانه‌درشت‌های بانکی توسط دستگاه قضائی و پایان محاکمه آنها، اسامی آنها با هماهنگی قوه قضائیه اعلام شود.

در طول حیات جمهوری اسلامی همواره فساد اقتصادی وجود داشته و انتشار این اسناد از سوی مراکز دولتی، نشانگر تیره شدن برخی روابط و یا مقدماتی برای اقدامات آتی است.

سازمان بین‌المللی شفاف‌سازی در گزارشی ایران را در ردیف یکی از فاسدترین کشورهای جهان قرار داده است و در گزارش سال ۲۰۰۹ خود نمره جمهوری اسلامی ایران از نظر «شاخص ارزیابی فساد دولتی» را درمیان ۱۸۰ کشور جهان ۱/۸ اعلام کرد.

این سازمان نمره فساد مالی دولتی را در کشورها از یک تا ده مشخص می‌کند که نمره ۱۰ نشان‌دهنده کم‌ترین فساد و نمره سه و پایین‌تر از آن نشان‌دهنده بیشترین فساد است.


 


اندر فواید سوت زدن بجای شعارهای مذهبی

اندر فواید سوت:

خریدن سوت فوتبال خرجی نداره

خریدن سوت فوتبال همه جا ممکنه و هر بقالی و کتابفروشی میفروشدش

 زدن سوت کمتر انرژی میخواد و صاحب سوت بیشتر میتونه ببه اعتراضش ادامه بده

از آنجایی که همه دزدان و گدایان و روضه خوانان و روضه خوانان گدای دزد، از صدای سوت دل خوشی ندارن و خاطره آژان رو براشون تداعی میکنه، این وسیله برای تار و مار کردن آخوند و چماقدارانش بیشتر توصیه میشه

صداش بلند تره و آخوند رو از شعار های مذهبی بیشتر آزار میده

آخوندا یه شعری دارن که میگه

برو و دیگه سوت نزن! یارت نمیشم

تا شعار دینی ندی، سوارت نمیشم

اندر فواید سوت زدن  وسر دادن شعار آزادی:

زدن سوت و فریاد کردن واژه آزادی بصورت یک خط در میان، برای هیچ آخوند و هیچ بیننده ای این سوءتفاهم رو پیش نمیارد که با امت و یا مقلد آخوند طرفه

آزادی با تبعیض میونه نداره و همه رو یکسان و  با آغوش باز میپذیره! لذا برای فریاد کردن واژه آزادی لازم نیست وضو بگیریم و اگه خدای ناکرده حیض و یا جنب هم باشیم، گفتنش ایراد شرعی  نداره

اینهم یه روایت برای اونهایی که حتما باید اذن مذهبی و توجیح شرعی داشته باشن!

يجب تخليص البشرية صافرة لحريته

آورده اند در روایات که یکی از اصحاب از حضرتشان پرسیدند که چگونه ملتی از شر زورگوها و گردن کلفتان خلاصی یابد؟ حضرتشان فرمودند که اگر ملتی واقعا همت بکند، گردن کلفت با سه سوت از بین برود، حتی اگر تعداد چماقدارانش از ادعا هایش و آراء تقلبیش افزونتر باشد! لاکن سرعت و میزان موفقیت هر قوم، به درجه اخلاص و مقدار سوت زدن و شعار آزادی دادن همان قوم بستگی دارد

 

این آخریش هم برای مومنینی بود که در بلاد های اسلامیشون، برای درست کردن خمیر پیتزا هم مستحبه که وضو بگیرن، چه برسه به برزبان راندن کلمه الله. پس خوبه که همه این عزیزان «الله اکبر گو»، امشب بعد از نماز شب، قدری به این  جنبه قضیه هم  فکر کنن ! نماز نخونهاش هم لطفا دست از این داستان ریا کردن و این سیاه باری  بردارن که شرش فقط دامن خودمون رو میگیره و به هیچ آخوندی هم هیچ  لطمه ای وارد نمیشه

در ضمن یک کمپینی هم در فیس بوک برای این آلترنانیو شعارهای مذهبی باز شده

آدرس  جنبش اعتراضی سوت هر شب در سراسر ایران در فیسبوک

http://www.facebook.com/iranwpm?sk=wall

زمان آن رسیده که با متد های استاندارد ، اعتصابات و نافرمانی های مدنی خودمان را از شر این آخوند ها خلاص کنیم ، نه با شعارهای مذهبی که ناکار آمدی خودشان را بارها ثابت کرده اند

راه رهایی ما ایرانیها از جاده سکولاریسم، دمکراسی و حقوق بشر میگذره و نه از زیر منبر این آخوند و یا جانماز آن مکلا

لازمه سلامت یک حکومت و آبروی یک تفکر دینی / مذهبی، در جدا نگاه داشتن این دو از یکدیگه و کوتاه کردن دست سود جوها  و کلاهبردارها  از هر دوی این حوزه هاست

-------------

مطالب بلاگستان و کلیه مطالب رسیده از اعضا، معرف دیدگاه شخصی نویسندگان است نه سایت خودنویس.


 


گسترش محبت با استفاده از موشک «قادر»

 

به گزارش ایسنا، احمدی‌نژاد در این مراسم گفت: «صنعت دفاعی و قدرت دفاعی و سیاست دفاعی ما بر اساس گسترش محبت است، چرا كه ما عدالت و محبت را لازم و ملزوم یكدیگر و هر دو را جلوه‌ای از یك حقیقت می‌دانیم.» وی ادامه داد: «سیاست دفاعی ما بازدارنده و دفاعی است و ما هیچگاه از قدرت دفاعی خود برای فتح سرزمین‌ها و تسلط بر بشریت استفاده نمی‌كنیم و می‌خواهیم با استفاده از آن جلوی ظلم و ستم ، بی‌عدالتی و كینه‌ورزی را بگیریم.»

 

رئیس دولت در ادامه اظهار داشت: «تجهیزات دفاعی دشمن باید در مبدا خود از كار بیافتد، باید طوری برنامه‌ریزی كنیم كه این تجهیزات از همان ابتدا از كار بیفتد، نه این‌كه در آسمان تهران با آن برخورد كنیم. البته در عین حال باید فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی‌مان طوری باشد كه به دشمن مجال استفاده از تجهیزات را ندهیم.» احمدی نژاد همچنین دستاوردهای صنایع دفاعی ایران را قابل رقابت در سطح جهانی دانست و آن را موجب افتخار همه مستضعفان دانست.

 

در جریان این مراسم احمدی‌نژاد از موشک قادر، سامانه اژدر بومی والفجر و موتور دریایی بنیان یک که گفته می شود به دست متخصصان داخلی تولید شده‌، رونمایی کرد. ایسنا گزارش داده است که موشک «قادر» از نوع موشک‌های کروز دریایی با برد حدود ۲۰۰ کیلومتر است که با قابلیت بالای تخریب می‌تواند بر ضد اهداف دریایی از جمله ناوچه‌ها و ناوهای جنگی و همچنین اهداف ساحلی دشمن به کار رود. همچنین این خبرگزاری از اژدر والفجر به عنوان «یکی از پیچیده‌ترین سلاح‌های دریایی» که «نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای در ارتقای توان دریایی و کارآمدی شناورها و زیردریایی‌های جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت» نام برده است.


 


لیبی: حمله شدید مخالفان به مقر قذافی، آزادی سیف‌السلام، افزایش حملات ناتو

بامداد امروز، سخنگوی نیروهای مهاجم به رژیم لیبی به سی‌ان‌ان گفت که حمله به مقر قذافی در «باب‌العزیزیه» آغاز شده. با این حال به علت خبرهای ضد و نقیض رسیده از سوی انقلابیون، نمی‌توان کاملا به درستی آنها اطمینان کرد. دو روز پیش اعلام شده بود که که سیف‌الاسلام قذافی دستگیر شده است. «العربیه» نیز گزارش داد که سیف‌السلام به میان خبرنگاران رفته و گفته است آنها را به نقاطی می‌برد که انقلابیون مدعی گرفتن آنها بوده‌اند. سیف‌الاسلام مدعی است که کمر مخالفین مسلح شکسته شده است.

 این درحالی است که به دنبال مخابره دستگیری سیف الاسلام، بسیاری کار خانواده حاکم بر لیبی را تمام شده می‌پنداشتند.

سیف‌السلام همچنین تاکید کرد پدرش در نقطه‌ای امن به سر می‌برد. سی‌ان‌ان گزارش داد که حملات نیروهای ناتو در ۱۲ روز گذشته نسبت به چهار ماه قبل عملا دو برابر شده است.

بر پایه گزارشی که اخیرا از سوی «پنتاگون» منتشر شده، بسیاری از حمله‌ها به مواضع نظامی لیبی با هواپیماهای بدون سرنشین انجام گرفته است.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به khodnevis-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به khodnevis@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته