-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ شهریور ۹, چهارشنبه

متن پیاده شده روز سه شنبه 8 شهریور 90

 

سه شنبه  هشت شهریور نود سی آگوست 2011 میلادی

امروز درباره چهارده موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که نسرین ستوده وکیل مدافع آزادی بیان در اعتراض به برخوردی که چهار هفته پیش با خانواده و به خصوص دو کودک خردسال او شده بود برای سومین هفته متوالی از دیدار با خانواده اش امتناع کرد.

نکته دوم این که مسعود محمودی شهروند بهایی ساکن شیروان عصر یکشنبه در حالی که تدریس خصوصی زبان داشت با هجوم نیروهای امنیتی دستگیر شد.

نکته سوم این که چهارصد نفر از کارکنان شرکت کی سون شرکت پیمانکاری طرف قرارداد متروی اهواز بعد این هفت ماه حقوق نگرفته اند بالاخره دست از کار کشیده اند و کار را تا وصول مطالباتشان تعطیل کرده اند.

نکته چهارم این که کارگران کارخانه پارسیلون خرم آباد هم هفت ماه هست که حقوق نگرفته اند و مقامات برای چندمین بارقول داده اند که حقوق شان پرداخت شود.

کارخانه بیش از هفتاد میلیارد تومان بدهی دارد.

نکته پنجم این که رییس شورای اصناف آقای فراهانی نوده گفته تا پارچه فروش ها مغازه ها را بسته اند صحبتی نداریم و باید باز کنند تا مذاکره کنیم. او البته گفته که مجلس تهدید کرده جواز کسب مغازه ها را باطل می کنند اما در قانون چنین چیزی نداریم.

نکته ششم این که حزب سبزهای آلمان با بیانیه پشیبانی خوداش را از تظاهرات در شهرهای استان های آذری اعلام کرده و خواهان آزادی دستگیر شدگان شده است و اعلام کرده دولت آلمان و سایر دولت های اروپایی باید برای جلوگیری از این فاجعه زیست محیطی دخالت کنند.

نکته هفتم این که هجده نماینده استان خوزستان تهدید به استعفا کرده اند اگر طرح انتقال آب از یکی از سرچشمه های کارون به فلات مرکزی ایران به اجرا درآید چون معتقد اند با اجرای این طرح کشاورزی و صنعت  و زندگی در خوزستان تحت تاثیر قرار می گیرد و به خطر می افتد.

نکته هشتم این که آقای مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان اعلام کرده است که در تهران و پاره ای از شهرهای بزرگ مقامات امنیتی با ائمه اهل سنت تماس می گیرند و آنها را تهدید کرده اند که نماز عید فطر برگزار نکنند.

نکته نهم این که حکومت در دستگاه امنیتی خود به دنبال درست کردن یک سازمان موازی با سازمان ادوار تحکیم وحدت دانشجویی است که مومنی و زیدآبادی از رهبران این سازمان در زندان اند. قبلا هم یک دفتر تحکیم موازی به نام طیف شیراز درست کرده بود و این روشی است که حکومت برای ایجاد شبهه انجام می دهد.

نکته دهم این که دولت دعوت مجلس برای افطار را رد کرد؛ مجلس هم طرح افزایش نمایندگان به سیصد و سی نفر را برای مجلس دهم تصویب کرد و در و اقع برخلاف میل دولت رفتار کرد که به دنبال تصویب این طرح برای مجلس آینده بود.

نکته یازدهم این که خبرگزاری ایسنا خبر داده که سالانه نیم میلیون دلار چادر مشکی وارد کشور می شود اما این واردات در دست یک گروه خاص و نزدیک به یک حزب سیاسی خاص است. ایسنا اسم نیاورده اما اخبار موثق خبر از انحصار واردات چادر مشکی در دست موئلفه اسلامی می دهد و این شعار حجاب برتر چادر سال هاست که برای موئتلفه سود زیادی به همراه دارد.

نکته بعدی این که وزارت نفت اعلام کرد شرکت گاز پروم روسیه به دلیل پاسخ ندادن دعوت وزارت نفت به شرکت در مناقصه حوزه مشترک آذر از این طرح کنار گذاشته شده است واین دو میلیارد دلار پروژه به کنسرسیومی از شرکت های داخلی واگذار خواهد شد که به احتمال زیاد خاتن الانبیا در راس آن است.

شرکت خاتم الانبیا همین طور قرارداد خط لوله انتقال اتان و اتیلن شرکت پتروشیمی فارس را هم امضا کرد.

نکته سیزدهم این که همسر، دختر و دو پسر آقای قدافی به الجزایر گریخته اند. وزارت امورخارجه الجزایر هم این خبر را تایید کرده است.

نکته چهاردهم این که سوریه با تمردی که در ارتش اش مشاهده می کند، دیروز به سه شهر که پاره ای از افسران و سربازان متمرد در آن بودند حمله کرد و با کالیبر سنگین به مردم شلیک کرده است اما برای اولین بار در باغ های اطراف دمشق بخش هایی از ارتش که به مردم پیوسته اند هم به اقدام به تیر اندازی متقابل کرده اند و به این ترتیب سوریه در آستانه جنگ داخلی ایستاده است. اتحادیه اروپا گفته تحریم نفت صادراتی سوریه در دستور کار است. 95 درصد نفت صادراتی سوریه به اروپا صادر می شود و این درآمد سی درصد درآمد های این کشور را تشکیل می دهد.  

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی V

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته