-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ شهریور ۲, چهارشنبه

Latest News from Webna for 08/24/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - حمید محمودزاده - گوگل الگوریتم به نام پانادا را که کیفیت محتوای سایت ها را در ترتیب نتایج جستجو دخیل می کند، را در زبان فارسی آغاز به اجرا نمود. این تغییر می تواند بازدیدهای بسیاری از سایت ها را تا 50% درصد تغییر دهد.  

این الگوریتم، کیفیت محتواها را از روش های مختلف بررسی کرده و آن را در رنک دادن به وب سایت ها در نتایج جستجو دخیل می کند. گوگل هدف اصلی خود را از اجرای الگوریتم پاندا ترغیب صاحبان وب سایت و وبلاگ ها برای تولید محتوای با کیفیت و رساندن محتواهای با کیفیت به جستجوکنندگان در این موتور جستجو اعلام نموده است. 

اما چگونه یکی آگهی با کیفیت بالا برای تبلیغ کسب وکار و معرفی محصولات و خدمات خود درج نماییم؟ گوگل اعلام نموده است برای درج یک محتوای با کیفیت،  بهتر است سوالات زیر را در مورد محتوای تولید شده از خود سوال نمایید، در صورتیکه به جواب های منطقی در مورد این سوالات رسیدید، محتوای شما به یک محتوای با کیفیت نزد موتور جستجوی گوگل نزدیکتر می گردد:

  • چگونه بیننده به اطلاعات داده شده شما، اعتماد کند؟
  • آیا اطلاعات نوشته شده در مورد خدمات و محصولات شما توسط یک شخص متخصص در حوزه کسب و کار شما نوشته شده است؟
  • آیا محتویات آگهی خدمات و محصولات شما از جایی کپی شده است یا یک محتوای اصل و جدید می باشد؟
  • آیا کاربر این اطمینان را می کند که به حساب شما بابت محصولات و خدمات شما پول واریز کند؟
  • آیا محتوای نوشته شده در آگهی شما دارای غلط املایی یا جمله بندی می باشد؟
  • آیا محتوای آگهی شما شامل اطلاعاتی می باشد که فقط برای موتورهای جستجو طراحی شده است، یا نه براساس نیاز مخاطب طراحی گردیده ؟
  • آیا محتوای شما از نظر ارزش اطلاعاتی نکات ویژه و قابل توجهی نسبت به محتوهای مشابه دارد؟
  • چقدر در محتوای آگهی خود برای مرور و بهتر کردن آن دقیق می شوید؟
  • آیا اطلاعات شما در مورد محصولات و خدمات کسب و کارتان برای مشتریان کامل و جامع می باشد؟
  • آیا فکر می کنید که آگهی شما ارزش این را دارد که مشتریان آن را با دیگران به اشتراک گذاشته و به آنها توصیه کنند؟
  • آیا آگهی شما در بستری ارائه می شود که در کنار آن کلی بنرهای زرق و برق دار می باشد که بیننده را آزار می دهد؟

توضیح کار الگوریتم پانادا گوگل بسیار سخت و دشوار می باشد، اما پاسخ منطقی به سوالات بالا می تواند شما را در تولید یک محتوای با کیفیت در راستای جذب بیشتر مخاطب و قرار گرفتن آگهی شما در رده های بالای گوگل کمک نماید.


 


وبنا - مدیر وب سایت کلاب فوتبال من در وبلاگ این سایت گزارش از مشکلات بوجود آمده برای این سرویس دهنده بازی را منتشر کرد.

در این پست وبلاگ آماده است "مشکل اساسی از صبح روز شنبه, 29 مرداد شروع شد وقتی که اطلاعات روی سرورهای کلاب فوتبال من با کندی بسیار خونده می شد. مجبور شدیم با دیتاسنتر تماس بگیریم تا مشکل رو پیگیری کنند. چندین ماه بود که به دلیل سرویس فوق العاده بد دیتاسنتر بازی, تصمیم داشتیم که هم مدیریت سرور و هم محل نگهداری بازی رو عوض کنیم ولی به دلیل بزرگی بیش از حد اطلاعات بازی و همین طور هزینه ی هنگفت جا به جایی موفق به این کار نشده بودیم"

برای مشاهده مطلب کامل به آدرس http://myfc.ir/blog/archives/89 مراجعه کنید.


 


وبنا - سایت تحلیلی-خبری «خبرنامه دانشجویان ایران» که بیش تر از دو سال از فعالیتش در فضای رسانه ای کشور می گذرد اقدام به راه اندازی سرویس "فناوری اطلاعات" کرده است.

 این سایت با مدیریت کاملا دانشجویی سعی دارد با راه اندازی این سرویس گامی جدید جهت برآورده کردن نیازهای دانشجویان سراسر کشور بردارد.  این صفحه در حال حاضر شامل بخشهای روبرو می باشد: خبرهای دنیای ای تی، آخرین اخبار فضای مجازی، عکس روز، دریافت ویدئو، دریافت کتاب، دریافت نرم افزار می باشد.

برای مشاهده سایت به آدرس http://iusnews.ir/it مراجعه کنید.

 


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته